Ik blijf bij Sarah

Ter info : ik zit in geen enkel FB groep mbt de mol doch in Humo stond er een artikel met de familieleden van de overgebleven deelnemers en daarin zegt de partner van Sarah dat zij zich al meerdere keren had ingeschreven voor de Mol en zelfs één keer heel ver geraakt was in de selectieprocedure en de makers hebben toen gezegd "Blijf het proberen misschien valt de puzzel volgende keer wel juist". Misschien is die juiste puzzel wel dat zij de Mol is

En gisterenavond was zij goed bezig : het was zij die in eerste instantie eiste dat Pedro haar 2 pasvragen ging geven want het doel van de Mol is naast, de groepspot zo laag mogelijk te houden, ervoor te zorgen dat de kandidaten geen of zo weinig pasvragen/vrijstellingen krijgen.
Schrok goed wakker bij de eliminatie

: de twee die geen pasvragen hadden kregen groen scherm en voor mij was het nagelbijten (figuurlijk hé) voor de drie anderen en echt ik was oprecht verbaasd dat Pedro met zijn drie pasvragen eruit ging of ..... heeft de Mol hier ook gemold en waren het fake pasvragen

zodat Pedro zich veilig voelde. Enfin, na een eerder saaie aflevering (sorry, ik was moe) was het toch een spannend einde.