De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 111
x 184

De Mol

Bericht door satine » ma 27 apr 2020, 08:34

De Mol van mijn dochter bleek dus vanaf aflevering 1 de juiste te zijn. (ondanks het feit dat het inderdaad Alina niet was die 'Gilles' zei) ;)
En degene die het minst op mijn sympathie kon rekenen (ook vanaf aflevering 1) heeft gewonnen. :mrgreen:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 27 apr 2020, 11:08

Na de eerste aflevering kon het voor mij iedereen nog zijn. Ze zijn dan ook nog met zoveel kandidaten & 't is ook soms moeilijk om bij te houden wie wat doet + die opdrachten zijn echt niet zo simpel. Zelfs zonder een saboteur is't al moeilijk om te slagen in die opdrachten. ;)

Tijdens de tweede aflevering vond ik vooral Bruno verdacht, maar die lag er dan op 't einde ook uit. :lol: Dus daar had ik ook geen andere verdachte in't vizier.

In de derde aflevering vond ik het nogal vreemd dat Alina met haar verhoogde hartslag het bos inging + dat ze ook stierf door de minotaurus. Ik realiseerde me dan ook dat zij diegene was die naast mijn hoofdverdachte stond uit aflevering twee. (tijdens die proef bovenaan die trappen)
Alina liet zich héél erg makkelijk overhalen door Bruno. :denk: Vanaf toen begon ik haar toch wel in't snotje te hebben. :lol:

En in de vierde aflevering was haar mislukte poging om mensen aan te porren om te blijven kijken precies een bevestiging. Vanaf toen ben ik in een tunnelvisie gekropen:

-haar val van de boot tijdens de eerste aflevering
-haar telefoontje met els voor de beschrijving van het juiste koppel voor die taart (die niet klopte)
-haar manier van doen toen Christian plotseling haar aanwees om het vuurwerk af te schieten
-de mislukte ijsopdracht waardoor ze als mol met Jolien naar de kamer ging.
-willen lopen met een verstuikte voet
-de instructies van haar moeder negeren & Christian wel volgen tijdens de geblindeerde autoproef

Vorige week was ik efkes wel aan het twijfelen, maar tijdens de aflevering van gisteren kreeg ze mij toch terug op dat spoor.
Die opdracht met dat geld kon zij natuurlijk makkelijk beïnvloeden. :yup:
Laatst gewijzigd door hannanaske op di 28 apr 2020, 11:46, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 58

De Mol

Bericht door martha » ma 27 apr 2020, 16:37

Ik beken : dit jaar weeral eens op de verkeerde als mol gegokt :oops: Alhoewel ik heel hard moest fronsen toen Alina tijdens de proef dat zij moest schieten zei "I love you winnaar" en dat de produktie het bord "winnaar" enige keren in beeld bracht.

Eigenlijk zou ik het heel leuk vinden moest Vier nu eens de eerste reeks (die zij gemaakt hebben) nog eens heruitzenden ipv al die zever die ze nu programmeren. Ze kunnen wel de slimste mens terug uitzenden.
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 96
x 176
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » ma 27 apr 2020, 17:31

martha schreef:
ma 27 apr 2020, 16:37
Eigenlijk zou ik het heel leuk vinden moest Vier nu eens de eerste reeks (die zij gemaakt hebben) nog eens heruitzenden
Ja, maar zou het leuk en spannend zijn als je op voorhand al weet wie de Mol is?? :wtf: Weet het niet...kan zijn, dat je dan meer op de details van het saboteren let!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 27 apr 2020, 19:12

ge kunt die wel herbekijken op de website van vier
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » di 28 apr 2020, 11:37

Net gekeken naar de aflevering van gisteren op den boot van Gert (en met james)

naar Alina. Dat lijkt echt zo'n lief meisje als je haar daar zo ziet zitten. :yup:

En Jolien, de winnares, was daar ook. Gohja, 't Is een felle, maar 'k had die eigenlijk ook nog wel graag.

'k hoop wel dat er volgend jaar een vervolg kan komen gezien deze situatie.

Ofwel volgend jaar een moleditie in Blankenberge? :lol:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 58

De Mol

Bericht door martha » di 28 apr 2020, 12:13

Ja dit seizoen heb ik me eigenlijk niet moeten ergeren aan geen enkel van de deelnemers. Het is nog jaren anders geweest :yup: .
Ja ik heb al gelezen dat je het kunt herbekijken via de website maar ik hou niet van filmpjes te bekijken op mijn laptop. Ik lig liever in mijn zetel naar mijn TV scherm te kijken met Martha dicht bij mij. En ik ben niet technisch onderlegd om via een kabel enz. mijn laptop aan te sluiten op mijn TV :doh: en ik kan het ook niet vragen aan iemand anders want er mag niemand op bezoek komen :doh:

En tja, een nieuw seizoen ? Ze hebben al inschrijvingen genoeg :lol: maar ik vrees dat veel programma's en niet enkel De Mol, hun opnames moeten uitstellen door de schuld van dat smerig COVID-19. Het zal een schraal TV seizoen worden de volgende herfst en winter :cry:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » di 28 apr 2020, 12:47

Ge kunt ook uw laptop op een goeie manier positioneren op uw salontafel en dan vanuit uw luie zetel kijken hé ;-) Ik heb zelfs al netflix bekeken op mijn terras (beetje uit de zon) met een goed drankje. Deze tijden zorgt ervoor dat je extra creatief zijt! Allez, bij mij is dat toch zo :lol:

En 'k heb nu ook de aflevering bekeken van den boot (van vorige week) waar Christian in kwam. Wat een kerel zeg! Die heeft blijkbaar iedereen wijsgemaakt dat hij een "doodzieke vriend" is gaan bezoeken in het buitenland. Alle gsm's moesten aan de kant want ze wilden "in het momentje" leven en ervan genieten. Dat was een goed excuus zodat collega's, vrienden & familie eigenlijk al geen vragen meer durfden te stellen, en dat ze zeker niet durfden weigeren om hem die zieke vriend te laten gaan bezoeken. "Ge moet dat doen, ge moet dat zeker doen" Hahaha! :lol: Die vriend was dus in realiteit helemaal niet ziek & zat meneer gewoon te genieten van zijn reisje op zoek naar de mol. :lol:

En dan zit meneer daar zo schattig en lief te wezen (want ook hij lijkt zo lief en schattig op die boot) maar eigenlijk is het gewoon een 1ste klas leugenaar & manipulator! ZALIG!!! :angel: :twisted:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 03 mei 2020, 21:46

Amai! Christian had dan toch geen rood vuurwerk. :eek: Ik was er echt van overtuigd dat hij dat ging hebben. 't Was dan nog den Bart verdorie! :eek: Zo zie je wel dat de 'verliezer' op dat moment een groot voordeel had want anders ging hij blijven op Christian stemmen.
Megagrappig hoe die twee elkaar aan't verdenken waren. :lol:
Straf dat Christian dus eigenlijk nog vierde laatste is geworden als hij al die tijd in zo'n tunnelvisie zat. En dat allemaal door die opmerking van Bart over zijn lengte!

En ik heb zeker niets tegen Bart want hij heeft het goed gespeeld, maar nu ik weet dat hij eigenlijk zo'n grote herkansing heeft gekregen, ben ik wel content dat Jolien het gewonnen heeft. Gewoon omdat zij ook de eerste was die Alina begon te verdenken. Dat maakt van haar de terechte winnaar! :clap:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 03 mei 2020, 21:59

hannanaske schreef:
ma 27 apr 2020, 11:08
Alina liet zich héél erg makkelijk overhalen door Bruno
Oeps! achteraf gezien was het dus eigenlijk omgekeerd! Dat is eigenlijk ook wel 'n goeie. Bijna iedereen die de trappen op moest was er van overtuigd dat het iemand was die bovenaan op de berg stond. BRUNO dus! En Bruno zelf? Die heeft het voorrecht gehad om met de mol samen te werken en wat lepe trucjes te doorzien, en in de plaats daarvan laat hij zich in de luren leggen. :laughing-rolling:

Alina: "Ik zou daar drie personen voor inzetten"
Bruno: "aja, da's goed!"
:laughing-rolling:
0 x

Plaats reactie