De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 111
x 184

De Mol

Bericht door satine » di 17 mar 2020, 11:27

Wat mij vooral is bijgebleven:
Eerste aflevering, ze staan daar allemaal in groepjes op die heuveltoppen, Gilles blijkt degene te zijn die zichzelf het eerst kan losmaken en meldt dat.
En als hij eenmaal los is en dat ook zegt, hoor je 1 van de drie dames (die in dat groepje zaten) zeggen: 'Wie, Gilles?'.
Wie het precies zegt is niet helemaal duidelijk, omdat die persoon op dat moment buiten beeld stond, maar ik denk dat het Alina was.
Het kan toeval zijn, dat die dacht dat het Gilles De Coster was, maar toch... Ik vond het heel vreemd.

Je kan het hier opnieuw bekijken, op ongeveer 4:30

https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol ... levering-1
0 x

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 30
x 11
Contacteer:

De Mol

Bericht door Duimelijntje » di 17 mar 2020, 22:55

satine schreef:
di 17 mar 2020, 11:27
Bericht door satine » 17 mar 2020, 11:27

Wat mij vooral is bijgebleven:
Eerste aflevering, ze staan daar allemaal in groepjes op die heuveltoppen, Gilles blijkt degene te zijn die zichzelf het eerst kan losmaken en meldt dat.
En als hij eenmaal los is en dat ook zegt, hoor je 1 van de drie dames (die in dat groepje zaten) zeggen: 'Wie, Gilles?'.
Wie het precies zegt is niet helemaal duidelijk, omdat die persoon op dat moment buiten beeld stond, maar ik denk dat het Alina was.
Het kan toeval zijn, dat die dacht dat het Gilles De Coster was, maar toch... Ik vond het heel vreemd.

Je kan het hier opnieuw bekijken, op ongeveer 4:30
das inderdaad vreemd. zou me nooit zijn opgevallen. goed opgemerkt!
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 58

De Mol

Bericht door martha » wo 18 mar 2020, 12:43

Kreeg gisteren een inval : wie is die dame die in het eerste spel riep dat zij blindengeleidehond in huis had (om op te leiden). Awel, is een mol niet blind ? Het was niet Els of Alina of Dorien. Want ik ken mezelf : de Mol zal al halverwege zijn eer ik de namen van de kandidaten uit mijn hoofd zal kunnen zeggen :mrgreen:
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 96
x 176
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » wo 18 mar 2020, 16:59

Dacht dat het die iets oudere dame was: Laure
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 29 mar 2020, 22:23

IK.HEB.GEEN.IDEE!

Christian verdenk ik helemaal niet: Hij is iemand die met veel oplossingen kwam vandaag! (raar dat Kaat in die tunnelvisie blijft zitten :eek: )

en Bart, dat lijkt iemand die er gewoon ECHT voor wil gaan. En dat spel wil spelen: de mol!

Wel een goeie aflevering vandaag! Ze kunnen alleszins allemaal héél goe liegen!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 58

De Mol

Bericht door martha » ma 30 mar 2020, 11:49

Vorige week Els eruit en gisteren Laure : dus mijn twee mollen op één rij en nu weet ik het niet meer :denk: Kanshebber : Dorien of Jolien.

Bart :lol: Moet altijd denken aan Tom Dedecker als ik hem bezig zie. Nu ieder seizoen heeft wel zo'n haantje de voorste doch die halen gelukkig nooit de finale.
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 96
x 176
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » ma 30 mar 2020, 17:39

martha schreef:
ma 30 mar 2020, 11:49
haantje de voorste
Ja, heb precies iets tegen die man. Hij speelt natuurlijk het spel, maar vind hem soms zo asociaal! Typisch advocaat- manieren! :shock:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 30 mar 2020, 17:40

Och, ik vind Bart nog wel nen toffen 8)

En Dorien gebruikt haar 'angsten' & haar 'minder goeie fysiek' nogal snel om bepaalde proeven niet, of net wél te doen.
Zo was ze er alwéér als de kippen bij om volksvertegenwoordiger te zijn. Ze kreeg dan niet alleen een sjieke suite met jacuzzi,
maar ook de brief met info voor de volgende opdracht.
Ook daar kon ze Salem meteen overtuigen om toch uit eten te gaan.

Die proef in dat restaurant is toch voor een mol véél interessanter dan deze in de fitness? Wat kunt ge doen als mol in die fitness?
Beetje minder goed fitnessen :lol: Maar als de anderen wel supergemotiveerd zijn heb je dat volgens mij niet echt in de hand om het spel te gaan boycotten.

MAAR DAN was het net Dorien die de trillende telefoon vond.... :denk:
& de mol beweerde ook dat hij/zij alles heeft geprobeerd om de mol te saboteren, maar dat het niet mocht baten.
Want de groep heeft er voor gezorgd dat de opdracht toch is gelukt.

Dus dan ga ik er maar vanuit dat de mol iemand is die aan het fitnessen was. :lol:

Christian zal het toch niet zijn: Hij heeft juiste antwoorden gegeven bij de muziekopdracht, hij was diegene die Laure vroeg om zich om te draaien bij het touwtje springen zodat ze beter kon inschatten wanneer ze moest springen, hij was diegene die er op stond om te vertrekken omdat er geen tijd meer was, en hij was diegene die 'bad guy' van Billie Eilish kon raden.

Dus dan schiet er nog over: Jolien, Salim & Alina!

'k Ga me toch aan een gokje wagen: Ik ga voor Alina! :yup:

James gaf een goed argument dat ik wel kon volgen. Moest ik zo aangesproken worden in een station om te moeten blijven kijken zou ik ook zorgen dat ik snel weg ben. :lol:
Of je goed 'opzettelijk fout kan touwtjespringen' weet ik niet, maar misschien kan Alina dat wel. :lol:
Tot nu toe was ze wat minder opvallend, maar vanaf nu ga'k die toch ook wat beter in 't oog houden.

Vorige week was ze ook al dood tijdens dat spel in het bos! :lol:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 05 apr 2020, 22:57

Zou Christian rood vuurwerk gekregen hebben? :denk:

En Alina zat er maar stilletjes bij, weinig tegenspraak & weinig emoties. :eek: of toch weinig ervan in beeld. :think:

En kies je voor een kandidaat om te hopen dat hij/zij eruit ligt, of kies je toch ook voor de persoon die je verdenkt als mol, om toch te hopen op wat meer bevestiging. :problem:
0 x

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 30
x 11
Contacteer:

De Mol

Bericht door Duimelijntje » zo 05 apr 2020, 23:14

De mol zou natuurlijk ook niet willen dat het rode vuurwerk afgeschoten wordt... En die zal vast geweten hebben wie rood vuurwerk had
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 13 apr 2020, 12:43

Die Jolien kon die proeven toch wel allemaal zéér goed, en dan haar goedgelovigheid in de mol. Hmmm Hmmm...

Maar die Alina was toch ook al aardig goed op weg met de kas te spijzen? Ze had nog niet zoveel als Jolien, maar ze was ook alles wel weer kwijt. En dat allemaal door haar proef met dat ijs kappen. Waarom koos ze niet meteen voor die hamer? :whistle:

Iemand zit in haar tunnelvisie, jongens! Iemand zit in haar tunnelvisie! :lol:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 58

De Mol

Bericht door martha » ma 13 apr 2020, 18:35

Nu Dorien vertrokken is (ik vond haar een leuk personage) ga ik voluit voor Jolien. Maar .....

OMG het zou eens Bart moeten zijn :shock: Want dan zou het betekenen dat de Mol al in de eerste aflevering ervoor uitkwam dat hij het was (remember de veiling waardoor hij zonder blikken of blozen de "pot" al direct in negatief deed belanden). En zijn uitval "dat hij daar was om het spel te spelen, niet om geld binnen te rijven". Typisch dus een Tom Dedeckertje doen, lekker vals spelen :mrgreen:
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 96
x 176
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » ma 13 apr 2020, 20:09

Denk ook aan Bart. De Mol spelen en er nog voor uitkomen ook. Is eens een verandering!
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 26 apr 2020, 21:49

Yaaaassss. :happy-partydance:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 26 apr 2020, 22:48

@satine: ik had eerder deze week nog eens de eerste afleveringen herbekeken, en dat van die "gilles" was idd heel vreemd. maar het was niet alina, wel Jolien die dat zei. 😉
0 x

Plaats reactie