De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 115
x 198

De Mol

Bericht door satine » vr 28 feb 2020, 09:42

Inderdaad, 8 maart; ik kijk er al naar uit! :yup:
Ik ben eigenlijk nooit bezig met mollen-zoeken, gewoonlijk heb ik geen flauw idee, ook niet als er nog maar 3 kandidaten over blijven. :oops: :lol:
Maar ik vind het wel een leuk programma, voor de proeven en de interacties tussen de kandidaten.
Dus ik kijk zeker!
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 59

De Mol

Bericht door martha » vr 28 feb 2020, 11:46

Duimelijntje schreef:
do 27 feb 2020, 23:30
Ik ben volop op zoek naar de Nederlandse mol. Zoals gewoonlijk heb ik niet echt een idee. Alleen een paar losse verdenkingen.
Hier ook. Maar eerlijk : ik vind dit seizoen (het 20ste !) één van de saaiste die ik ooit gezien heb :oops: Wellicht omdat het in China (nog voor corona daar zijn intrede deed) te doen is en ze zowiezo beperkt zijn mbt filmen (let eens op de veiligheidsagenten bij sommige proeven die prominent in beeld staan :mrgreen: ). De proeven zijn saai en ik doe zelfs geen moeite meer om ze te snappen. Het enige spannende momenteel is de "test" en "executie" :angel: Wie ik verdenk : met mijn hart die Milouscka en met mijn verstand Rob omdat twee weken geleden plots bij een proef 3 chinese letters opdoken en Rob is de enige deelnemer wiens naam uit 3 letters bestaat. En je zult het zien : het zal die voetballer Nathan zijn.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » vr 28 feb 2020, 20:12

Note to myself: diegene waarvan je bij de eerste of tweede aflevering denkt dat hij/zij de mol is, zal de winnaar of de verliezer zijn. NIET DE MOL!!!

I have to learn from my experience! :yup:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 30
x 11
Contacteer:

De Mol

Bericht door Duimelijntje » zo 01 mar 2020, 17:47

martha schreef:
vr 28 feb 2020, 11:46

Hier ook. Maar eerlijk : ik vind dit seizoen (het 20ste !) één van de saaiste die ik ooit gezien heb Wellicht omdat het in China (nog voor corona daar zijn intrede deed) te doen is en ze zowiezo beperkt zijn mbt filmen (let eens op de veiligheidsagenten bij sommige proeven die prominent in beeld staan ). De proeven zijn saai en ik doe zelfs geen moeite meer om ze te snappen. Het enige spannende momenteel is de "test" en "executie" Wie ik verdenk : met mijn hart die Milouscka en met mijn verstand Rob omdat twee weken geleden plots bij een proef 3 chinese letters opdoken en Rob is de enige deelnemer wiens naam uit 3 letters bestaat. En je zult het zien : het zal die voetballer Nathan zijn.
klopt... de proeven zijn vaak nogal onbegrijpelijk. en vaak zo moeilijk dat niemand moeite moet doen om het te laten mislukken, het gaat sowiezo vanzelf wel verkeerd.
Nathan is volgens mij een heel gedreven kandidaat die al veel geluk gehad heeft, ofwel een heel goeie mol; zo denk ik er toch over.
En Leonie stond ook op mijn lijstje, maar dat was voor ik de aflevering van gisteren had bekeken.
1 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 59

De Mol

Bericht door martha » ma 02 mar 2020, 17:48

En ik heb Leonie eigenlijk nooit verdacht. Nu zijn ze wel de "bitch" kwijt :lol:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 02 mar 2020, 22:53

Grappig tijdens café de mol gisteren. Eén van de kandidaten die zich al afvroeg of het een tussenlanding was. :lol:

Eerlijk gezegd zou ik toch ook een beetje teleurgesteld zijn als ik 'maar' in Griekeland zat. :lol:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » ma 09 mar 2020, 19:17

Gisteren is de Mol terug begonnen. Ik heb 'gekeken' maar m'n concentratie was volledig lockdown. Ik zat meer te denken vanwaar ik die Christian toch ken. :oops: Niet dat ik persoonlijk mensen ken met dwerggroei, dus hij zal al eens eerder op tv geweest zijn, maar in wat? :oops:

En ik was ook aan't wegdromen over vakantie en de zomer, want de locatie waar ze zaten zag er wel super schoon uit.

Anyway, kzal 't later in de week maar best eens herbekijken. :lol:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 59

De Mol

Bericht door martha » di 10 mar 2020, 14:25

Ook gekeken en wat een verschil met de nederlandse mol (die nu zaterdag zijn ontknoping kent). Onze Mol is tenminste spannend en het gaat goed vooruit en deze kijkster snapt tenminste wat de proeven zijn wat van de nederlandse Mol dit seizoen niet kon gezegd worden : zo saai.

De locatie speelt m.i. geen enkele rol : waarom moet dat toch altijd verre bestemmingen zijn ? Dichtbij vindt men ook al dan niet verborgen parels. Trouwens de eerste seizoenen van de Mol (toen nog op één) speelden zich ook in Europa af.

Wat de kandidaten betreft : ik erger me (voorlopig) niet aan hen. Die advocaat (naam ontglipt mij) die doet mij zo denken aan Tom Dedecker :lol: Zelfde uitstraling, zelfde "blaas", zelfs zijn houding doet mij aan Tom denken (een een beetje zijn uiterlijk en lichaamsbouw :oops: ). Nu al een Mol detecteren is moeilijk maar voorlopig zijn voor mij die Christiaan en die russin verdacht. En naar café de Mol, daar kijk ik nooit naar.
0 x

pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 8

De Mol

Bericht door pnele » di 10 mar 2020, 15:50

martha schreef:
di 10 mar 2020, 14:25
Wat de kandidaten betreft : ik erger me (voorlopig) niet aan hen. Die advocaat (naam ontglipt mij) die doet mij zo denken aan Tom Dedecker Zelfde uitstraling, zelfde "blaas", zelfs zijn houding doet mij aan Tom denken (een een beetje zijn uiterlijk en lichaamsbouw ).
Ik dacht net hetzelfde toen ik hem bezig zag. Nog geen idee of hij een rolletje speelt omdat hij de mol is of echt zo is maar momenteel lijkt hij niet iemand waarmee ik een goed gesprek zou kunnen hebben. Ik denk dat hij er alles aan gaat doen om vrijstellingen te krijgen en om zo lang mogelijk in het spel te blijven.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » wo 11 mar 2020, 00:01

Zou die Christian misschien meegedaan hebben aan de homo universalis? :denk: Het viel mijn vriend plots te binnen dat het vandaar zou kunnen zijn.

Dus heb ik snel eens gegoogled met de trefwoorden homo universalis - dwerggroei, maar ik kwam uit bij Svenja, een jonge vrouw dus! :crazy:

Maar dat sluit natuurlijk niet uit dat hij daar ook wel eens in meegespeeld heeft.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 15 mar 2020, 21:38

Amai, ondanks dat de mol al maanden geleden werd opgenomen was ze actueler dan ooit.

-Ben jij een knuffelaar?
-Met momenten

(goed zo! Het is nu het moment om niet te knuffelen :( )

-Welke belangrijke zaken nemen we mee naar boven?
-WC PAPIER!!!! :obscene-tolietpush:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 59

De Mol

Bericht door martha » ma 16 mar 2020, 11:39

dat WC papier, daarmee heb ik ook moeten :lol:

Eerst de nederlandse mol : een saaie finale van een saai seizoen en ik had juist geraden. Net als vorig jaar.

Wat de belgische mol betreft : die heb ik nog nooit juist gehad en nu ga ik voor Els. De lerares. Bij het huwelijk heeft ze 2 keer de kans gehad om te saboteren : bij de champagneglazenpiramide en toen ze de beschrijving moest doorgeven hoe het huwelijkspaar eruit zag. Ze lag ook alleen in de hotelkamer en helemaal op het einde van de aflevering zei de Mol in zijn dagboek dat hij/zij niet de kans had gehad om bij de doos te komen. En je gaat het zien : volgende week is Els eruit :mrgreen:
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 100
x 188
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » ma 16 mar 2020, 16:53

martha schreef:
ma 16 mar 2020, 11:39
ga ik voor Els. De lerares.
Is ook mijn idee; vooral bij het naar beneden komen van de ballen op de trap stak ze haar been, voet uit in de richting dat de bal haar kon raken! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 30
x 11
Contacteer:

De Mol

Bericht door Duimelijntje » ma 16 mar 2020, 22:22

Ik vind Dorien verdacht. De hele tijd achterblijven en de groep ophouden. Bij de opdracht voor het huwelijk vond ik haar ook niet echt bijdragen tot resultaat. En verder is het vooral een gevoel. Ik zal er ook wel weer naastzitten.

Zoals in Nederland. Rob is de enige kandidaat die ik nooit verdacht heb...
Ik zal het waarschijnlijk nooit leren :nope:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 16 mar 2020, 23:11

Pffff. Ik heb echt geen idee.

Degene die ik het minst verdenk zijn Bart & Christian. Ik vond Bruno vooral heel raar doen, maar die piste is ondertussen ook al uitgesloten. :denk:
0 x

Plaats reactie