De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1015
x 1427
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » di 21 mar 2023, 08:23

Tiboko schreef:
ma 20 mar 2023, 23:28
In ieder geval leek (lijkt) Matteo niet de domste van de hoop,
Ik zie hem nog opduiken ergens midden/ eind van de reeks. Er zal zeker nog iets gebeuren met hem. Dat is toch wat ik denk! 🤔 💭
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1449
x 2205

De Mol

Bericht door satine » di 21 mar 2023, 09:25

Tiboko schreef:
ma 20 mar 2023, 23:28
In ieder geval leek (lijkt) Matteo niet de domste van de hoop, maar zo komt hij nu wel in beeld. Hoe kon hij dan bij de tien besten uit de selectieproeven komen waar enkele duizenden mensen aan deelnamen :denk:
Er zijn al wel meer kandidaten geweest die niet de indruk gaven het scherpste mes in de schuif te zijn en dat ook niet bleken te zijn...
Maar goed, ieder zijn mening. ;) :yup:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

De Mol

Bericht door hannanaske » di 21 mar 2023, 11:59

Beste Tiboko: Misschien moet je eens een paar pagina's terug scrollen en kijken naar jouw reactie op de exit van Philippe vorig jaar. Want daar liet je voorzichtig uitschijnen dat ze beter de beelden over zijn exit wat konden manipuleren. Nu laat je uitschijnen dat ze dit jaar teveel hebben gemanipuleerd. :lol:

Ik heb geen verstand van hoe televisie maken werkt, laat staan zo'n programma, maar vlgs mij wel echt één van de moeilijkste omdat je constant moet schakelen. De bestemmingen en de opdrachten liggen vast, je kan je kandidaten min of meer wat inschatten door de vele proeven vooraf, maar er ligt geen script voor je die je tot in de puntjes vooraf hebt kunnen voorbereiden. Zoveel dingen die je niet in de hand hebt: Het weer (Ik hoorde eens een podcast van Gilles waarin hij het had over die opdracht boven dat maisveld. Héél België lag toen de blaken in de zon, maar op dat ene punt waar zij waren kon het niet stoppen met gieten. :lol: Ze hebben toen moeten wachten omdat ze niet konden filmen) toeristen (in diezelfde podcast vertelde Gilles dat hij moest wegblijven van een opdracht omdat er plotseling een toestroom was van Belgen :lol: ) maar zeker je kandidaten die geen vaste handelingen, teksten, emoties volgens een vast script hebben.
En ik denk het dit jaar niet alleen voor de makers van de mol zo was, maar ook voor de kandidaat Steve. Dat is een acteur, en zeker gene slechte (Love Smokske! & Devon!) maar ik snap wel als je er zo wat ingegooid wordt (allez, hij wist het wel en kon zich een beetje voorbereiden, maar dus geen script en geen idee over hoe kandidaten gaan reageren)dat da acteren plotseling wel een héél stuk moeilijker is, en zeker als je dan die opdrachten erbij moet doen. (al ooit eens improvisatietheater gezien? da's geen kattenpis! :lol: ) Ik vond Steve en later Matteo er helemaal niet dom uitzien hoor. :lol:

Maar goed, ik ga Satinegewijs afsluiten: Ieder zijn mening! ;) :yup:
Laatst gewijzigd door hannanaske op di 21 mar 2023, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 495

De Mol

Bericht door martha » di 21 mar 2023, 15:06

hannanaske schreef:
ma 20 mar 2023, 00:15
nog erger is dat mijn eerste indruk over lancelot ook niet erg bevalt
Weet je hannanaske, ik heb ook een hekel aan die persoon (een arrogante blaaskaak). We zijn dus al met twee. Ieder seizoen is er wel iemand waar ik een ontzettende hekel aan heb en gelukkig voor mij vliegt die kandidaat er nogal vlug uit.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

De Mol

Bericht door hannanaske » di 21 mar 2023, 18:27

Heb ik eigenlijk al verteld dat we vorig jaar tijdens de GF op een terras zaten en dat Gilles De Coster naast ons stond. :lol: Aan de andere kant van ons tafeltje zaten enkele vriendinnen (ik vermoed mensen rond de zestig) te kijken en te giechelen alsof het bakvissen waren. :lol:

En ik moet toegeven dat ik ook wel onder de indruk was. ;) Het is niet dat Gilles echt beantwoord aan mijn ideaal type ofzo, maar in't echt is dat wel een imposante kerel: Groot, sjieke kledingstijl maar ook niet té sjiek (past wel bij hem) en hij leek ook zo lief voor zijn vrouw en vrienden die er toen bij waren. Die man leek echt zo'n knuffelbeergehalte te hebben. De gedachte van "was ik nu ook maar één van zijn vrienden dan kreeg ik ook een knuffel" kwam wel eventjes in mij op. :lol: :D Ik was toen eventjes écht wel starstruck. Beetje op dezelfde manier als Ruben die starstruck wordt van Matteo! :lol: :lol: :lol:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

De Mol

Bericht door hannanaske » vr 24 mar 2023, 17:05

hannanaske schreef:
di 21 mar 2023, 11:59
Dat is een acteur, en zeker gene slechte (Love Smokske! & Devon!
OMG! Ik realiseer me ook ineens dat ik Nicotje vergeten ben! Het loopjongetje die smoorverliefd is op Jana (Louis Louise) :lol: Dat was ook een grappig typetje, toch? :yup:

Het afscheid is pijnlijker dan ik dacht, ik zit er nog altijd mee in mijn maag! :lol: ;) :(
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 27 mar 2023, 12:45

Ocharme die lieselot. Gaat ze mee voor het avontuur en dan wordt ze daar eerst afgezonderd & nu moest ze daar gewoon patatten zitten schillen. :lol:

En waarom wou Lancelot nu ineens toch die geschilde patatten door die koker duwen, omdat die gemakkelijker glijden? Jaja! :lol:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 495

De Mol

Bericht door martha » ma 27 mar 2023, 12:59

En toch is Lieselot momenteel mijn hoofdverdachte :yup:

En :lol: gaan wildplassen en wildk*kken in de USA. Dat heb ik toch nooit ginder gedurfd want om de vijf minuten passeert er wel een politiewagen. Vond het al raar dat ze daar gewoon aan de kant gingen staan (ik weet het, het is een tv programma) maar IRL wees maar zeker dat er een politiewagen ging stoppen om te vragen wat er scheelt. En littering :naughty: daar staan zware boetes op.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 27 mar 2023, 14:41

Ik moet echt al denken wat Thomas de voorbije twee afleveringen zoal uitgevreten heeft. Ik heb werkelijk géén idee. Die is precies zo fel op de achtergrond en dat maakt het eigenlijk ook al verdacht! :angel:
1 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 02 apr 2023, 22:43

Ik lag strijk toen ze in die jeep zaten :lol:

Nu had ik al hééééél stiekem gehoopt dat Conny misschien een héél goeie mol was die gewoon hééééél goed kon spelen dat ze superonhandig lijkt....maar nee :( Zo jammer! :(

Toos was wél héééééééél verdacht vandaag...

Lancelot vond ik ook verdacht "Goed weer, da's van Pipi Langkous!" :lol: En dan dat ei uit de zak van Ruben kloppen!

Ik moest ook efkes denken aan zijn quote van twee weken geleden: Ik vind dat mensen vaak te snel wenen" En nu " ween, mijn ei is weg!" :lol:
Wie zegt dat ie dat er zelf nie gelegd heeft! :lol:

Thomas & Comfort zijn zo twee figuren waar ik precies nog ni veel verdachts van heb gezien, behalve dat ei dat Thomas voor Gilles liet vallen,
maar deed Philippe dat vorig jaar al niet?
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1015
x 1427
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » ma 03 apr 2023, 08:05

Ik gok momenteel op Lancelot. En zo raar...iedere keer als ik denk de Mol gevonden te hebben, (dacht Conny) moeten ze naar huis! :eek:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 03 apr 2023, 11:02

Conny vond ik totaaaaaaaaaaal niet verdacht. Ze was gewoon een vrouwelijke versie van die Philippe twee jaar geleden. :lol: Gewoon wat onhandig, maar zo spontaan en eerlijk. Maar ik hoopte er wel op, zodat ze kon blijven tot het eind. :yup:

Lieselot wil ik ook nog niet volledig uitsluiten, maar gisteren deed ze alleszins niets wat verdacht leek. Ze is wel héél consequent in haar principes door die vrijstelling niet te nemen en ze was precies Toos wel héél hard aan het testen.
Toos was zich gisteren de héle aflevering superverdacht aan't maken.

En diene Lancelot? Die ga ik al zéker niet afschrijven. Ik vond het dan weer raar van Leen Dendievel dat zij het raar vindt dat Lancelot zo hoog in de ranking stond, omdat zij die totaaaaaaal niet verdenkt.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 495

De Mol

Bericht door martha » ma 03 apr 2023, 16:12

Die Lancelot wat een vervelend manneke is me dat :boo: Erger me groen en blauw aan zijn arrogant gedrag. Maar moest denken aan de tijd dat Pieter ook met zo'n smoel tegen de grond in een auto zat toen er een proef was mislukt en hij de pineut bleek en achteraf bleek dat Pieter de mol was. Maar dit neemt niet weg dat ik zo hoop dat die kwal (lancelot dus) de volgende aflevering eruit vliegt. En Leila : okee die ergert zich misschien met recht en rede aan het westvlaams dat ze niet begrijpt maar zelf begrijp ik haar soms niet :lol: (is ze geen franstalige van herkomst ? :denk: ). Verstoa gieder da ? :lol:

De jeep : zelf zou ik misselijk geworden zijn van die eiergeur :sick: Ik kan daar niet tegen (ook niet als er een ommelet wordt gebakken :oops: ); mijn conclusie na gisteren te kijken : iedereen leek verdacht te doen maar nooit vergeten : het wordt door de produktie ook zo gemonteerd. En één detail is me opgevallen : het slaapmasker van ik denk Toos (?) een mol is namelijk blind hé.

En hi hi, gisteren gepasseerd langs de slagerij in rollegem-kapelle waar Lieselot (nog altijd mijn verdachte nr. 1 en Thomas reserve) woont. Was gesloten maar ik ging toch niet durven binnen te gaan om iets te kopen. Zo een ramptoerist ben ik ook niet.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 03 apr 2023, 16:44

Je hebt natuurlijk de mol die het spel probeert te saboteren, en je hebt ook kandidaten die graag saboteren om hun medekandidaten te misleiden of de echte mol te misleiden. Die Lancelot kan ik eigenlijk totaal nie peilen: Ofwel heeft die echt een superharde winnaarsmentaliteit ofwel is hij de mol. Maar troost je; Ik erger me nooit aan kandidaten uit televisiespelletjes, ook niet in de mol, maar bij Lancelot heb ik nu ook dat gevoel. Al vrees ik dat daar ook andere redenen mee gemoeid zijn.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 09 apr 2023, 23:08

Sorry, Martha, maar die Lieselot wantrouw ik sinds vandaag officieel NIET meer. Die emoties die ze voelde bij die mogelijke exit van Comfort leken veel te oprecht. En daarvoor wou ze die pasvragen ALWEER niet hebben toen ze met Lancelot ervoor stond, ze blijft een vrouw met een GOUDEN HART :lol:

Comfort, daar valt ook weinig over te zeggen vind ik.

Thomas deed de eerste keer voor mij wel een beetje verdacht door foute antwoorden te geven in die zoo, maar in alle vorige afleveringen heb ik daar niets van gezien. :D

Toos doet al twee afleveringen na elkaar superverdacht.... :lol: Vooral dat nummerke teveel in die code alweer... :lol:

Ruben maakt zicht ook wel verdacht....

en toch..
Die Lancelot; Ik ga het nog eens herhalen; ofwel is dat een harde speler ofwel is dat de mol,....maar ik vertrouw hem NIET!
Die 5000euro die ze wonnen in die opdracht en waar de mol dus niet vrolijk van ging zijn...en waar het moeilijk was om te mollen omdat de groep te dicht bij elkaar hangt. Die lieselot gaat precies echt voor die groepspot, en zat dan misschien ook te dicht op Lancelot zijn vel waardoor hij die pasvragen ook niet meer kon nemen.
Dat hij die code op die rug zo wat grotendeels kon herinneren, maar een beetje omgedraaid...om hém niet te verdacht te maken, maar ondertussen wel boven kunnen blijven.

En vorige week was ie ook al zo raar aan't doen.

"Ik heb hier Jolly JUMPING, da's Luky LuuK" en toevallig was dat zo'n vraag met die hoefijzer... :yup: Of "Goed weer vandaag, da's Pipi Langkous"
waarom Conny meteen antwoordde: maar nee, da's sinterklaas" en dan excuseerde Lancelot zich meteen om misschien wat minder verdacht over te komen, terwijl da paard ook '"slecht weer vandaag" noemt. :lol:
0 x

Plaats reactie