De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 31
x 648

De Mol

Bericht door Tiboko » di 03 mei 2022, 17:37

Je moet een Mol-blogje schrijven Martha :smile:

Ik vond het wel apart dat Yens als enige zonder masker die laatste rode knop voorbij liep zonder erop te slaan. Uitgerekend die knop zorgde ervoor dat ze 5000 euro misliepen. Als hij niet de mol is, heeft hij zo gewoon geld weggegooid. Een beetje raar, toch?
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 388
x 360

De Mol

Bericht door martha » di 03 mei 2022, 18:37

Ja maar Uma zat te wenen, al dan niet krokodillentranen en misschien is hij daardoor misleid. The lady in distress troosten :razz: . Maar had Yens de opdracht gekregen om die rode knop aan het dak in te drukken ? :denk: Dat ben ik vergeten. Dacht dat Gilles het enkel aan Emmanuelle en Sven gezegd heeft maar kan heel goed mis zijn.

En wat betekende dat knipoogje van Yens bij de eliminatie ? En wat later hetzelfde knipoogje van Gilles ? :denk:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 665
x 931
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » di 03 mei 2022, 20:11

Blijf het toch bij Yens houden!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 28

De Mol

Bericht door hannanaske » do 05 mei 2022, 14:55

En ik blijf bij Uma!

Oké, het was Yens die constant verkeerde dingen meenam maar ik vind dat toch iets té opvallend in beeld gebracht dan. Ik herinner me ook niet dat die opdracht met een tijdslimiet was. Dus misschien deed Yens dingen opzettelijk fout om voor zichzelf ook te kijken hoe Uma hierop zou reageren,
misschien heeft hij haar wel in het vizier.
't Is nu niet dat ze erg veel tegenpruttelde ofzo :razz:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1439

De Mol

Bericht door satine » vr 06 mei 2022, 08:49

Ik denk al vanaf de eerste aflevering dat het Sven is. :lol:
Niet dat ik daar intens mee bezig ben, ik let heel weinig op details.
Ik vond het dan ook niet verwonderlijk dat bij de exit van Philippe bleek dat ik er volledig naast zat.
Nu denk ik nog steeds dat het Sven is, maar ik moet toegeven dat ik sinds de nieuwe mol nog maar met een half oog kijk.
Het is fijn te zien dat de groep vanaf het begin aan elkaar hangt, maar dat maakte het voor mij ook allemaal wel minder interessant.
Ik vind de proeven ook vaak saai en langdradig. Zoals de proef met de blinddoek in de laatste aflevering - hoe lang kan je zoiets rekken???
Dus ik ben mijn focus kwijt, ik denk dat ik ook niet naar de finale ga kijken. Ik hou niet van die live-toestanden die erbij gesleurd worden om het 'spannend' te maken.
Ik zal achteraf online wel lezen wie gewonnen heeft en wie de mol was.

En als ik heel eerlijk moet zijn vraag ik mij af of de makers niet beter in schoonheid zouden eindigen. Maar dat ligt misschien aan mij?
Ik hoor wel van mensen in mijn omgeving dat ze ofwel niet kijken, ofwel hebben afgehaakt. Slechts een handjevol kijkt nog wel.

Maar dat is mijn mening, dat andere mensen mee leven en vol spanning zitten te wachten op de finale begrijp ik ook wel.
Smaken verschillen tenslotte.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 388
x 360

De Mol

Bericht door martha » vr 06 mei 2022, 15:11

Ergens geef ik je gelijk Satine en dat is vanaf het moment dat er een "zogenaamde" tweede mol in het spel kwam (ik blijf erbij, er waren al 2 mollen vanaf het begin :angel: ) de proeven heel langdradig werden, neem die proef in dat aquapark, zo saai.

Ik ga wel kijken naar de finale :yup: maar zit hier al een week met problemen met mijn digibox (telenet). Als ik de reclame in programma's wil doorspoelen dan houdt die niet op maw de rest van de uitzending gaat in sneltreintempo voorbij. En als ik wel opnemen of annuleren dan is dat zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Heb dat vroeger nog eens gehad, heeft toen een week geduurd, bleek dat het aan telenet lag. Naar de klantendienst bellen heeft geen zin, krijg je nooit de juiste info. Dus hoop ik zo dat het probleem zondag opgelost is want anders zal ik naar de reclameblokken moeten kijken :crazy:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 28

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 08 mei 2022, 22:03

:happy-partydance: :happy-partydance: :happy-partydance: :happy-partydance:
0 x

catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 37
x 66

De Mol

Bericht door catherine » zo 08 mei 2022, 22:40

Ik vond dat hele eindspektakel niet zo leuk of boeiend. Leidde mij af van het spel tussen die enkele mensen. Waarom moet er een massa-event aan gekoppeld worden 5 maanden later? Commercie natuurlijk, en opgeklopte media hype. De Mol, blijf bij je spel en je roots. Mij verlies je
1 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 665
x 931
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » ma 09 mei 2022, 08:06

catherine schreef:
zo 08 mei 2022, 22:40
Ik vond dat hele eindspektakel niet zo leuk of boeiend.
idem dito! Zo langdradig en de hele spanning eruit.Golf van opgeklopte spanning vloeide over de uitzending. En uit de rook moest telkens de verrassing komen. Dit gevoel had ik niet! De sfeer was helemaal gebroken. Hou het kleinschaliger maar toch iets meer uitgekiend qua spannende opdrachten en daarom niet altijd zo gevaarlijk.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1439

De Mol

Bericht door satine » ma 09 mei 2022, 09:53

Ik heb uiteindelijk dan toch gekeken omdat dochter en haar vriend het nog met aandacht volgden.
Het was wat ik vreesde. Langdradig en opgeklopt. Geen Mol waardig.
Ik hoop dat ze volgende keer back to the roots gaan, anders haak ik af.
Jammer, want ik volg het al vanaf het prille begin, toen Michiel het nog presenteerde.
Maar dit was zo met de haren getrokken, dat het een heel ander programma leek.

Hoewel ik wel moet toegeven dat ik te doen had met Yens, zo lang moeten wachten om er dan uiteindelijk net naast te grijpen.
Hij was er duidelijk van aangedaan, begrijpelijk.
Ik hoop dat ze er op zijn minst een mooie vriendschap aan overhouden.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 388
x 360

De Mol

Bericht door martha » ma 09 mei 2022, 11:00

Ik geef jullie allemaal gelijk : geen spanning, langdradig en ik wist nogmaals waarom ik anders nooit kijk naar opgeklopte commerciële programma's. Tussen haakjes, de makers van Thuis gaan ook die trend op met het "huwelijk van de eeuw" op 29 mei :sick: Andere jaren zat ik vol spanning met klamme handjes te wachten tot de definitieve ontknoping, deze keer had ik dat niet :( Waarom moeten zij de nederlandse versie van de mol volgen in godsnaam (is ook met live uitzending) ? :doh:
En weet je dat ik 's avonds stomverbaasd was, toen ik (gelukkig na de mol finale) naar een door mij opgenomen programma keek van de namiddag op play 7 en daar al bekend werd gemaakt dat Uma de mol was (tot en met het laatste beeld dat zij zegt "ja ik ben de mol") Foutje van SBS ? :doh:
0 x

catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 37
x 66

De Mol

Bericht door catherine » ma 09 mei 2022, 11:09

Het moet voor de kandidaten ook niet leuk geweest zijn. 5 maanden wachten en dan dat finale spel tussen die massa en helemaal niet op ‘hun’ locatie. Dat denk ik dan…
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 31
x 648

De Mol

Bericht door Tiboko » ma 09 mei 2022, 12:05

martha schreef:
ma 09 mei 2022, 11:00
en daar al bekend werd gemaakt dat Uma de mol was (tot en met het laatste beeld dat zij zegt "ja ik ben de mol") Foutje van SBS ?
Ik denk dat het een fragment (trailer) uit de aflevering was hoor, waarin alle drie de kandidaten (bij de laatste beelden van 5 maanden geleden) om beurten vertelden waarom zij de mol zouden (kunnen) zijn, wat ze allemaal aan mol-streken uithaalden.

In ieder geval nog nooit zo'n saaie finale gezien. En dan het idiote idee om 5 maanden later nog 5 vragen te laten invullen? Je maakt mij niet wijs dat die mensen die zo goed met elkaar opschoten 5 maand geen contact meer met elkaar hadden. Ik vond het ook sneu voor Yens, eigenlijk. Maar Sven was natuurlijk een superkandidaat, die ging er elke keer keihard voor.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 28

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 09 mei 2022, 12:23

Nu had ik stiekem gehoopt op een proficiat omdat ik toch juist was.... :lol: Grapje!

Ik vond het seizoen nu niet perse slecht ofzo, (ik heb de eerste moledities ook niet gezien, dus dat kan ik ook niet beoordelen)
maar ze hebben wel wat pech gehad. Denk dat het dan ook vooral spannender is voor de overblijvende deelnemers want ze hebben eigenlijk amper die eliminatieronde moeten afleggen. Dan heb je toch minder controle en minder bevestiging of je wel op het juiste spoor zit?

De aanhoudende pech was misschien een beetje een domper, maar op zich vond ik het wel telkens zeer goed opgelost. Dat zorgde voor mij nu niet echt dat deze reeks het verknalde,
maar ik ben het wel met jullie eens dat die liveshow een beetje teleurstellend was. Misschien is dat leuk om daar live in de show te zitten en de spanning daar echt te voelen, I don't know, maarvoor mij was dat absoluut ook geen meerwaarde. :cry:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 388
x 360

De Mol

Bericht door martha » ma 09 mei 2022, 15:08

En wat ik me afvraag : stel dat er terug een covid 19 golf was geweest in de maanden april, mei, juni en alle evenementen verboden waren ? Hoe gingen ze dat opgelost hebben ? :mrgreen: Finale in het najaar ? Ik hoop vooral dat het niet de trend word voor de komende edities. Wie weet wordt volgend seizoen de mol aangeduid via de sms-en van de kijkers :lol: Dat er geen mee is maar enkel op de finale één wordt gekozen :lol:

En oh ja, vergeten te vermelden : Uma heeft tijdens de live-uitzending 2 keer putain gezegd :lol:

En Hannanaske : proficiat hé :thumbup:
hannanaske schreef:
ma 09 mei 2022, 12:23
Misschien is dat leuk om daar live in de show te zitten en de spanning daar echt te voelen,
Ik weet dat zo niet, ergerde me aan al die telefoons die in de lucht werden gestoken . En dan altijd dat gelach van de zaal dat je hoorde toen ze beelden (gelukkig nog) van de kandidaten in la gomera toonden. Precies of we zaten naar de kampioenen aan het kijken. :sick:
0 x

Plaats reactie