Ik denk al vanaf de eerste aflevering dat het Sven is.
Niet dat ik daar intens mee bezig ben, ik let heel weinig op details.
Ik vond het dan ook niet verwonderlijk dat bij de exit van Philippe bleek dat ik er volledig naast zat.
Nu denk ik nog steeds dat het Sven is, maar ik moet toegeven dat ik sinds de nieuwe mol nog maar met een half oog kijk.
Het is fijn te zien dat de groep vanaf het begin aan elkaar hangt, maar dat maakte het voor mij ook allemaal wel minder interessant.
Ik vind de proeven ook vaak saai en langdradig. Zoals de proef met de blinddoek in de laatste aflevering - hoe lang kan je zoiets rekken???
Dus ik ben mijn focus kwijt, ik denk dat ik ook niet naar de finale ga kijken. Ik hou niet van die live-toestanden die erbij gesleurd worden om het 'spannend' te maken.
Ik zal achteraf online wel lezen wie gewonnen heeft en wie de mol was.
En als ik heel eerlijk moet zijn vraag ik mij af of de makers niet beter in schoonheid zouden eindigen. Maar dat ligt misschien aan mij?
Ik hoor wel van mensen in mijn omgeving dat ze ofwel niet kijken, ofwel hebben afgehaakt. Slechts een handjevol kijkt nog wel.
Maar dat is mijn mening, dat andere mensen mee leven en vol spanning zitten te wachten op de finale begrijp ik ook wel.
Smaken verschillen tenslotte.