De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 70

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 15 apr 2024, 23:58

Aja BTW...

Was het ook niet Bernard die toeterend bij de ijsjesvangers aankwam,
en dat het Michaël was die de zijn groep aanmaande om dat laatste ijsje nog op te vangen?
Hierdoor verloren ze cruciale tijd en waren ze te laat bij Gilles op het strand.

Dat is misschien ook al een tip dat Michaël toch een molletje kan zijn. :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 925
x 564

De Mol

Bericht door martha » di 16 apr 2024, 12:08

Heb het al gezegd : ik vind deze editie heel veel beter dan vorig jaar in arizona. De proeven die ze dit jaar moeten uitvoeren zijn tenminste interessant terwijl vorig jaar (en ook twee jaar geleden) meestal langdradig en saai waren. Heb me tot nu toe nog geen enkel ogenblik verveeld. :thumbup:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 70

De Mol

Bericht door hannanaske » di 16 apr 2024, 14:55

Ik vond die activiteit waar ze vorig jaar eieren moesten verzamelen in hun pak en die dan heelhuids zien terug te brengen nochtans héél grappig vorig jaar. Zeker omdat het haast onhaalbaar was met al die bulten en putten langs de hobbelige weg. :lol:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 70

De Mol

Bericht door hannanaske » vr 19 apr 2024, 22:20

Nu ik nog eens de derde aflevering opzet, zie ik Philippe en Michaël bij de kapper zoeken naar zaken in de ruimte die veranderd zijn. Philippe deed dat eigenlijk wel héél goed en vond al vier dingen. Wanneer ze zoeken naar het laatste (en moeilijkste want het was die t-shirt van de kapper) zei Michaël een fout antwoord.

Allez, ik ga misschien toch echt een gokje wagen op Michaël. :yup: :lol:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 925
x 564

De Mol

Bericht door martha » ma 22 apr 2024, 15:48

Lynn eruit. En nu weet ik het niet meer. Zou het toch één van die drie mannen zijn maar dan ligt het er vingerdik op wat Michael en Bernard allemaal misdoen.Of blijf ik bij mijn reserveverdachte Stefanie ? :denk: En ik denk dat de groepspot nog nooit zo laag heeft gestaan. Goede mol :clap: Gisteren zero euro verdiend :lol:

Ook grappig dat Charlotte haar familienaam Demol is. Denk dat ze in de eerste aflevering heeft gezegd "ik ben de mol".
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 70

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 22 apr 2024, 17:09

Troost je Martha...Je gaat erop vooruit :yup: Ze heeft er toch al iets langer in gezeten. :razz: :thumbup:

Mijn twijfel bij Bernard is nu wel volledig weg, wat vorige week al langzaam aan't veranderen was richting Michaël.
Bernard doet zo hard zijn best bij de proeven en brengt ook het meest geld in de groepspot. Ik zou het wel leuk vinden
mocht Bernard het spel winnen. :yup:

Zoals eerder geschreven heb ik Lynn nooit verdacht gevonden, en Charlotte eigenlijk ook niet.
Om eerlijk te zijn lijkt Stephanie zo ver op de achtergrond ( allez voor mij dan toch) dat ik eigenlijk amper weet wat zij allemaal al uitgestoken heeft.
En dat is ook gevaarlijk, want vorig jaar had ik dat met Comfort ook; ik zag daar ook niets mis in :razz:

Senne, die molt ook wel wat..

maar ik blijf toch bij Michaël....

Behalve in die kapperszaak waar Philippe al de antwoorden gaf, weet ik nog zo'n voorbeeld waar Michaël zo passief was: Het pastaduel.
Hij zat in die auto samen met Bernard en hij heeft nauwelijks antwoorden gegeven terwijl Bernard wel pastasoorten kon opnoemen.
Als je als mol merkt dat de kandidaten keihard mollen, de mist ingaan of zenuwachtig worden, dan kan je best gedeisd houden en valt het minder op.
1 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 70

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 29 apr 2024, 00:11

Michaël die al eens wou 'oefenen' met kogels te schieten. Allez te verschieten eigenlijk.... :lol: en ook daarna redelijk luidop zegt dat zijn kogels al op zijn terwijl het spel nog bezig was. :shock:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 70

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 06 mei 2024, 15:21

Ik vond het dit jaar sowieso al een topseizoen, maar de aflevering van gisteren vond ik wel er enorm bovenuit steken. Ik vond die opdracht met die poppen héél leuk. En die vier individuele opdrachten waren wel de max, zeker van Senne die met de moeder van Bernard in bad zat. :lol:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 925
x 564

De Mol

Bericht door martha » di 07 mei 2024, 16:25

Finale met de drie mannen : dan ga ik maar voor Senne als de mol :mrgreen: (beetje tegen mijn goesting) :mrgreen:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 70

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 12 mei 2024, 23:48

Ja lap! :mad:

Maar wel blij voor Bernard :lol:

We zijn hem trouwens gepasseerd in Lokeren tijdens een wandeling in de molsbroek :razz:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 44
x 1014

De Mol

Bericht door Tiboko » ma 13 mei 2024, 09:47

Leuke finale, met een al bij al onverwachte mol. Die zich toch een beetje "exposede" in de laatste proef, waar zowel Michaël als Bernard er wél in slaagden stokstijf te blijven staan en Senne niet, waardoor ze bijna nog net te laat in de vluchtauto geraakten...

Maar een geweldige winnaar :thumbup:
0 x

catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 52
x 81

De Mol

Bericht door catherine » ma 13 mei 2024, 09:52

Ik heb De Mol maar halvelings gevolgd. Maar wat ik mij nu afvraag…

Je hebt 3 personen in de finale, A, B en C. A is de mol. Maar wat als kandidaat B nu op C stemt en kandidaat C op B? Dat kan toch.. Wat dan?
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 44
x 1014

De Mol

Bericht door Tiboko » ma 13 mei 2024, 09:56

Ik denk niet dat er iemand in de finale nog op de foute mol kan zitten hoor, het verschil wordt gemaakt in hoe minutieus ze de vragen kunnen beantwoorden en Michaël zei daarover (achteref bleek heel eerlijk) dat hij zichzelf daarin net iets minder kans gaf, wellicht omdat hij een net iets minder geheugen heeft dan leraar Bernard.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 70

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 13 mei 2024, 12:02

Dat is toch een waslijst van meerkeuzevragen?
Als dat dan in de trant is van: Waar zat de mol tijdens de eerste proef? was de mol aan de kant van de voorstellers? Of aan de kant dat ze de juiste foto's van onderwerpen moesten linken bij de juiste kandidaat?

Het zou dus kunnen dat de mol onder de radar blijft en de twee kandidaten elkaar verdenken, maar als 1 van de 2 net iets meer proeven samen gedaan heeft samen met de mol kunnen die meerkeuzevragen alsnog juist beantwoord zijn, ook al zit je op de verkeerde persoon.

Eigenlijk is het belangrijk om al vrij snel in het team van de mol te zitten, dan heb je dat voordeel al,
maar dan moet je die signalen ook nog opvangen natuurlijk.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 925
x 564

De Mol

Bericht door martha » ma 13 mei 2024, 15:16

Allez, proficiat aan mezelf : had voor één keer de mol juist. Senne dus. In de tweede aflevering van het seizoen heeft hij ook iets gedaan waardoor ik me afvroeg "hé, wat doe je nu ?" maar ben dan in de vrouwentunnel gevlogen :oops: En eerlijk, de allerlaatste proef vond ik zo spannend :thumbup: Zat echt op het letterlijke puntje van mijn stoel. De robothond vond ik dan hilarisch :lol: (waar is de tijd van isidoor ?) en toen Senne die proef verknalde ja toen riep ik "jij bent de mol !".

Vond het een mooi en sterk seizoen deze keer en geen enkele deelnemer noch de mol zelf heeft maar één seconde op mijn zenuwen gewerkt : geen blaaskaken of arrogante trutten. Allemaal even symphatiek.
0 x

Plaats reactie