Sorry, Martha, maar die Lieselot wantrouw ik sinds vandaag officieel NIET meer. Die emoties die ze voelde bij die mogelijke exit van Comfort leken veel te oprecht. En daarvoor wou ze die pasvragen ALWEER niet hebben toen ze met Lancelot ervoor stond, ze blijft een vrouw met een GOUDEN HART
Comfort, daar valt ook weinig over te zeggen vind ik.
Thomas deed de eerste keer voor mij wel een beetje verdacht door foute antwoorden te geven in die zoo, maar in alle vorige afleveringen heb ik daar niets van gezien.
Toos doet al twee afleveringen na elkaar superverdacht....

Vooral dat nummerke teveel in die code alweer...
Ruben maakt zicht ook wel verdacht....
en toch..
Die Lancelot; Ik ga het nog eens herhalen; ofwel is dat een harde speler ofwel is dat de mol,....maar ik vertrouw hem NIET!
Die 5000euro die ze wonnen in die opdracht en waar de mol dus niet vrolijk van ging zijn...en waar het moeilijk was om te mollen omdat de groep te dicht bij elkaar hangt. Die lieselot gaat precies echt voor die groepspot, en zat dan misschien ook te dicht op Lancelot zijn vel waardoor hij die pasvragen ook niet meer kon nemen.
Dat hij die code op die rug zo wat grotendeels kon herinneren, maar een beetje omgedraaid...om hém niet te verdacht te maken, maar ondertussen wel boven kunnen blijven.
En vorige week was ie ook al zo raar aan't doen.
"Ik heb hier Jolly JUMPING, da's Luky LuuK" en toevallig was dat zo'n vraag met die hoefijzer...

Of "Goed weer vandaag, da's Pipi Langkous"
waarom Conny meteen antwoordde: maar nee, da's sinterklaas" en dan excuseerde Lancelot zich meteen om misschien wat minder verdacht over te komen, terwijl da paard ook '"slecht weer vandaag" noemt.

Imagination is the only weapon in the war against reality.