Eigen kweek

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Eigen kweek

Bericht door ikke » vr 26 feb 2016, 14:04

johan1969 schreef:Ik vond dat de 'slechteriken' er nogal braaf en ongeloofwaardig uitzagen, het leek wel een verfilmd stripverhaal, zoals De Kampioenen.
Dat je "eigen kweek" niet kunt smaken, tot daaraan toe, maar vergelijken met "De Kampioenen", dat is er wel over, zulle! :naughty:

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » di 01 mar 2016, 15:37

Kijkcijferrecord gehaald naar verluidt? Klopt dit?
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » di 01 mar 2016, 15:47

Net niet het record van Schalkse Ruiters geklopt, las ik, maar dat komt mss nog. :)
(niet dat dat belangrijk is voor ons)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » wo 02 mar 2016, 13:36

Ik vind het nochtans leuk, en het tenenkrommend Engels is nog steeds goud waard. :bow-yellow:

"Ja, for an apple en een an ei :| " (had hij "den otto" verkocht).

Wel zeer bijzonder dat Jerry hem achterna als nieuw kon herstellen. :p

En waarom zit er een camera in die teddybeer van het dochtertje van Chantal? Is ze zo bang dat haar iets zal overkomen of is het beroepsmisvorming?
En ik heb precies het idee dat het lief van Steven zwanger zal raken, gezien het rammelen van haar eierstokken...

Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje » wo 02 mar 2016, 13:52

Ik vind deze tweede reeks teleurstellend, hier hadden ze echt geen tweede seizoen van hoeven te maken! Het eerst was top, het tweede (tot nu toe) een flauw afkooksel en dezelfde verhaallijn die ietsje anders opnieuw gebruikt wordt :thumbdown:
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » wo 02 mar 2016, 13:52

De dialogen tss vader en zoon en de 2 "gangsters" vind ik anders ook wel zalig. :)

"Maar papa" enz klinkt net alsof hij niet langer mag opblijven om naar de voetbal te kijken. :mrgreen:

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » wo 02 mar 2016, 13:57

Prieeltje schreef:Ik vind deze tweede reeks teleurstellend, hier hadden ze echt geen tweede seizoen van hoeven te maken! Het eerst was top, het tweede (tot nu toe) een flauw afkooksel en dezelfde verhaallijn die ietsje anders opnieuw gebruikt wordt :thumbdown:
Zou ik niet zo zeggen. De dialogen tss Frank en Julita zijn mss idd meer van hetzelfde, maar de andere personages zijn interessanter geworden. Ben al benieuwd hoe Jos en Bernard volgende week gaan samenwerken.

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » wo 02 mar 2016, 14:10

lord F. schreef:
Prieeltje schreef:Ik vind deze tweede reeks teleurstellend, hier hadden ze echt geen tweede seizoen van hoeven te maken! Het eerst was top, het tweede (tot nu toe) een flauw afkooksel en dezelfde verhaallijn die ietsje anders opnieuw gebruikt wordt :thumbdown:
Zou ik niet zo zeggen. De dialogen tss Frank en Julita zijn mss idd meer van hetzelfde, maar de andere personages zijn interessanter geworden. Ben al benieuwd hoe Jos en Bernard volgende week gaan samenwerken.
En hoe Stev'ntje daarop zal reageren, want die stond al te springen.

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » zo 06 mar 2016, 22:44

Tjah...het gaat over 'eigen kweek'. Het kon bijna niet anders dan over een nieuwe plantage cannabis gaan hé.
Ik had er ook een beetje schrik van toen ze vertelden dat er een vervolgreeks zou komen. Het verhaal van de eerste reeks leek afgerond, maar ik moet toegeven dat ze er een leuk verhaal wisten aan te breien.

Het is wel een herhaling van Jos die in het geheim drugs gaat kweken en dat hij samen met Steven schrik heeft van de politie om ontdekt te worden, maar de reden waarom ze dat doen is toch helemaal anders.
Ik vind die Patrick en Bernard ook wel interessante personages.

Ook leuk om te zien hoe Steven onder de sloef ligt van zijn grietje. En altijd met zijn haar :lolno: :razz:

Voor de rest is er nog niet veel 'eigen kweek' te zien: Frank gaat nog véél broccoli moeten eten. :lol:
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » zo 06 mar 2016, 23:15

Frank heeft liever zijn auto dan een tweede kindje, en ergens kan ik hem wel begrijpen.
Wat een verraadster is die tante van Julita trouwens, en ze lijkt er nog plezier in te hebben ook. :thumbdown:

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » zo 06 mar 2016, 23:29

Lazylady schreef: Wat een verraadster is die tante van Julita trouwens, en ze lijkt er nog plezier in te hebben ook. :thumbdown:
Haha, 't is wreed. En Frank dan nog vergelijken met de Frank uit Thuis. Is zijn dan de stoute Angèle?
Imagination is the only weapon in the war against reality.

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » ma 07 mar 2016, 14:45

Hmmm, na 3 afleveringen betrap ik mezelf er toch op dat ik het drugs-verhaal toch het leukste vind om te volgen.
De scenes met Frank en Julita en die haar tante zijn meer van FC De Kampioenen-niveau. Daar zijn de scenaristen toch wat te gemakzuchtig geweest.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » ma 07 mar 2016, 16:05

Ik vind deze reeks ook veel minder geestig/origineel dan de eerste, maar dat lag in de lijn van mijn verwachting.
Ik haak voorlopig nog niet af.
Chantal zal niets meer te maken willen hebben met Will Tura, vrees ik. *lol*
Ocharme, die sympathieke gast verdient niet dat ze hem zo misbruikten om iemand "doof" te maken. :mrgreen:

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » ma 14 mar 2016, 09:30

In plaats van die camera dan af te nemen nadat ze die crimineel overmeesterd hadden... Ik had het idee dat het er allemaal om gedaan was.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » ma 14 mar 2016, 15:32

*de ziekte van stockholm* :lol:
*it's not wat you peis* :lol:

Het is de 1ste keer dat ik de slappe lach heb gekregen bij deze 2de reeks. :lol: Alhoewel, de eerlijkheid gebiedt dat ik wegens een oorontsteking drie weken ruuzeldoof ben geweest en zo het vlengels van Frank de twee afleveringen heb gemist en de txt 888 geven slechts de AN vertaling :doh:

En gisteren, jawel, opnames niet zo ver van waar ik woon : je zag de dreef naar de vijver in de diepte liggen. Ik herinner me dat dochter ergens in mei/juni vorig jaar naar huis kwam van haar werk en dat die straat was afgesloten wegens opnames. En we hebben toen ook eens Wim Willaert door Ieper zien lopen (de ganse crew logeerde in Ieper).

Plaats reactie