Slimste mens ter wereld

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Slimste mens ter wereld

Bericht door Crackers » vr 01 nov 2013, 09:02

Crackers schreef:Jens (Jelle Cleymans) kan ook nog de slimste mens ter wereld worden. Ik supporter voor hem. Ik vrees er wel wat voor want hij is geen VIER figuur.
Zie je wel dat het een VIER figuur geworden is? Niet toevallig begint Gilles Decoster over een week een nieuw programma op VIER.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

HSH
Nog geen rang

Bericht door HSH » vr 01 nov 2013, 11:43

OEF!! Was ik enorm opgelucht gisterenavond rond 23u toen diene zwarte piet (allochtone Hollander) en bullebak nummer 1 géén Belgisch tv-spelletje heeft gewonnen!! ;-) Van mij mochten Jelle en Gilles allebei winnen (liever nog Lisa), maar ben tevreden met Gilles De Coster als winnaar. Hij werd door bookmakers ook getipt als topfavoriet.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 15
x 17

Bericht door martha » vr 01 nov 2013, 18:13

:denk: of Jelle er ooit een opmerking zal over maken in Thuis ? Dat hij juist niet de slimste mens is van de wereld. Onlangs heeft Jelle toch ook een opmerking gemaakt over zijn thans afgesloten carrière in Spring.

Ach, nadat Jeroom eruit gegaan is was de furt er uit bij mij. En je begon het te merken bij Eric. De vermoeidheid, ook de grappen van de jury konden me niet meer boeien.
0 x

Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1

Bericht door Nickos » vr 01 nov 2013, 21:31

Crackers schreef:
Crackers schreef:Jens (Jelle Cleymans) kan ook nog de slimste mens ter wereld worden. Ik supporter voor hem. Ik vrees er wel wat voor want hij is geen VIER figuur.
Zie je wel dat het een VIER figuur geworden is? Niet toevallig begint Gilles Decoster over een week een nieuw programma op VIER.
William Boeva die aan het begin van het seizoen meedeed heeft achteraf gezegd dat het van het begin tot einde op voorhand beslist en gemanipuleerd is. Hoe lang iemand er in blijft en wie uiteindelijk wint. Dat Gilles de Coster uiteindelijk gewonnen heeft was dus geen verrassing en had ik van ver zien aankomen. Ze mogen nog zo veel verkondigen dat het allemaal spontaan is als ze willen, het is nu eenmaal tv en voor zover ik weet bestaat het woord 'spontaan' niet in die wereld :). Wie heeft er het langste in gezeten uiteindelijk? Twee Vier gezichten (Smolders en de Coster) en een controversiële Nederlander die goed was voor de kijkcijfers (je kan hem graag hebben of niet, maar Prem zorgde er wel voor dat er wat meer leven in de brouwerij kwam.). Als ze écht orgineel uit de hoek hadden willen komen zouden ze een vrt gezicht hebben laten winnen (en dus Jelle Cleymans).
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2
x 3

Bericht door hannanaske » do 13 nov 2014, 19:57

Hop Hop Hop voor den Adil! :thumbup:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 59
x 97

Bericht door satine » do 13 nov 2014, 20:30

hannanaske schreef:Hop Hop Hop voor den Adil! :thumbup:
Putain! :D
0 x

Evaaa

Bericht door Evaaa » do 13 nov 2014, 23:16

Zalige kerel :clap:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2
x 3

Bericht door hannanaske » do 13 nov 2014, 23:42

Yep! En dien hollander is toch ook behoorlijk geestig!

Heb me eerlijk gezegd platgelegd met de grofheid van Jeroom

Erik: "zijn Elodie en gij nu al getrouwd?"
Jeroom: "neen, maar zijt gij nu al gescheiden"

Ik weet niet of Erik dat echt wel grappig vond, maar ik lag toch strijk! Da was er nu wel een beetje over he :-)
0 x

Evaaa

Bericht door Evaaa » za 15 nov 2014, 14:14

Ik kan Jeroom ook wel pruimen, mijn huisgenoten minder. :lol: Die vond hem vooral heel grof, vooral met dat koffie(?) drinken uit Crombezs schedel. Dat was wel een beetje duister.

Maar zo is Jeroom. Je kan ook niet aan hem zien of ie het meent of niet. Altijd zo'n uitgestreken gezicht.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2
x 3

Bericht door hannanaske » di 16 dec 2014, 23:23

oei! Crisissituatie: Voor wie moet ik nu morgen supporteren?

'k vind ze alle drie even leuk! :lolno:
0 x

Evaaa

Bericht door Evaaa » wo 17 dec 2014, 11:24

Ja, een beetje jammer dat vandaag niet gewoon de finale is. Drie sympathieke grappige kerels. Jammer dat er eentje moet uitgaan.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2
x 3

Bericht door hannanaske » wo 17 dec 2014, 18:12

nou ja, ik weet het ook niet! misschien Adil? Of nee! Bart! Jaja doe maar Bart of nee! Ik ga voor Marc Marie! ja?
Nee? Nou ja! Nee, ik weet het niet :lol:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2
x 3

Bericht door hannanaske » vr 19 dec 2014, 18:47

:clap: :dance: :banana-angel: :bow-yellow: :greetings-clapyellow: :happy-bouncyyellow: :music-rockon:
0 x

Evaaa

Bericht door Evaaa » vr 19 dec 2014, 19:44

:banana-dreads: :banana-dance: :banana-jumprope: :banana-tux: :banana-wrench: :greetings-clappingyellow: :happy-bouncygreen: :happy-jumpeveryone: :romance-grouphug:
0 x

Dndnns
Nog geen rang

Bericht door Dndnns » zo 01 feb 2015, 21:54

Iemand een idee hoe het spelverloop van het allereerste seizoen met Bruno Wyndaele er heeft uitgezien? Het is het enige seizoen dat ik heb gemist. Op Wikipedia zijn alle deelnemers terug te vinden, en ik weet ook hoe de top 3 eruit ziet, maar het exacte spelverloop van die 7 weken zou ik echt graag weten. Iemand die hier zich nog iets van herinnert? Of statistieken heeft bijgehouden? Iemand die de afleveringen nog op videoband heeft desnoods?

Er is alleszins bitter weinig te vinden op internet, en wat er te vinden is, lijkt niet volledig te kloppen.
0 x

Plaats reactie