waar blijft het vervolg van jouw verhaal? Ik vond het goed geschreven! Of wil je iets zeggen met je laatste zinnetje?Spoed schreef:Of je schrijft een eigen verhaal, daarmee gaat de tijd snel voorbij. Maar soms kan schrijven je ook ongelukkig maken.
Wat zonder Thuis?
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- annekeHU
- Poster rang 5
Re: Wat zonder Thuis?
-
- Poster rang 2
ik amuseer me door op de Duitse zenders naar Duitse krimi's en films te kijken die om een of andere reden nooit in Vlaanderen worden vertoond. Heel goede vertolkingen, mooie decors, straffe acteurs.
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- Contacteer:
Frasier (her) ontdekt.
Ik kan alle 11 seizoenen gratis zien via Play More van Telenet, daar komen we hier de zomer wel mee door
Ik kan alle 11 seizoenen gratis zien via Play More van Telenet, daar komen we hier de zomer wel mee door

-
- Nog geen rang
Net als vorig jaar de afleveringen van de laatste weken terug kijken. Zo dat je weer up to date bent en op zoek naar heel veel aanwijzingen die uit zijn gekomen in de Seizoen Finale.
Nergens beter dan Thuis
- Kimmeke
- Poster rang 4
Met 4 in bed vind ik wel leuk om naar de kijken
Op 20 Juli begint de slimste mens Nederland terug
Voor de rest kijk ik veel series op Netflix
Op 20 Juli begint de slimste mens Nederland terug
Voor de rest kijk ik veel series op Netflix
- hannanaske
- Poster rang 5
Is dat eigenlijk wel goed? Ik lees op de fb-pagina van de 'slimste mens' véél reacties van Nederlanders die helemaal niet zo blij zijn met hun versie. Als je de mopjes van de jury en de grappig lach van Erik eruit zou laten, zou de slimste mens mij eigenlijk ook niet echt aanspreken.Kimmeke schreef: Op 20 Juli begint de slimste mens Nederland terug
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Sinds het er vorige jaargang vingerdik op lag dat de "spontane tussenkomsten" door derden geschreven worden en dan netjes door de jury worden voorgedragen, is veel van de charme verbleekt. Net zo met de "grappige lach" waarvoor Erik in zowat ieder programma opduikt. Helaas, overkill van de ergste soort.hannanaske schreef:Is dat eigenlijk wel goed? Ik lees op de fb-pagina van de 'slimste mens' véél reacties van Nederlanders die helemaal niet zo blij zijn met hun versie. Als je de mopjes van de jury en de grappig lach van Erik eruit zou laten, zou de slimste mens mij eigenlijk ook niet echt aanspreken.Kimmeke schreef: Op 20 Juli begint de slimste mens Nederland terug
Dan luister ik liever naar de podcast van de nog steeds hevig onderschatte grappige mens Xander De Rijcke (http://www.mosselen0130.be/site/ of https://twitter.com/xanderycke )

- Kimmeke
- Poster rang 4
In België word er inderdaad veel meer gelachen mede door Erik en de juryleden daardoor duurt het programma hier ook dubbel zolang als in Nederland. In Nederland is het veel ernstiger en duurt het maar 20 of 25 minuten wat ik dan weer wel vind dat ze moeilijkere vragen stellen dan in België. Ik kan het begrijpen dat vele mensen deze versie niet goed vindenhannanaske schreef:Is dat eigenlijk wel goed? Ik lees op de fb-pagina van de 'slimste mens' véél reacties van Nederlanders die helemaal niet zo blij zijn met hun versie. Als je de mopjes van de jury en de grappig lach van Erik eruit zou laten, zou de slimste mens mij eigenlijk ook niet echt aanspreken.Kimmeke schreef: Op 20 Juli begint de slimste mens Nederland terug
- Nickos
- Poster rang 2
Niet gedacht dat ik hier een mede Mosselen fan zou tegenkomen. Luister al sinds hij ermee begon in 2011 en kan amper geloven dat hij ondertussen al voorbij 150 afleveringen is geraakt, zeker aangezien de gemiddelde Vlaming denkt dat een podcast de Engelse term is voor een kast om potten in te zetten (en als je een echte fan bent weet je dat die grap niet van mij is :p ).Captain Cuckoo schreef:Sinds het er vorige jaargang vingerdik op lag dat de "spontane tussenkomsten" door derden geschreven worden en dan netjes door de jury worden voorgedragen, is veel van de charme verbleekt. Net zo met de "grappige lach" waarvoor Erik in zowat ieder programma opduikt. Helaas, overkill van de ergste soort.hannanaske schreef:Is dat eigenlijk wel goed? Ik lees op de fb-pagina van de 'slimste mens' véél reacties van Nederlanders die helemaal niet zo blij zijn met hun versie. Als je de mopjes van de jury en de grappig lach van Erik eruit zou laten, zou de slimste mens mij eigenlijk ook niet echt aanspreken.Kimmeke schreef: Op 20 Juli begint de slimste mens Nederland terug
Dan luister ik liever naar de podcast van de nog steeds hevig onderschatte grappige mens Xander De Rijcke (http://www.mosselen0130.be/site/ of https://twitter.com/xanderycke )![]()
Dus voor de mensen die zich vervelen nu Thuis niet op tv is, www.mosselen0130.be , ideaal om naar te luisteren terwijl je in de tuin zit ofzo.
-
- Poster rang 2
'De slimste mens' in Nederland heeft een hele andere sfeer dan in Vlaanderen. In Vlaanderen heet het dan ook 'de slimste mens ter wereld', wat al absurd is en erop duidt dat men zichzelf niet te serieus mag nemen, zoals men in Nederland dus wel doet. Daar wil men persé 'de slimste mens' zijn, zoals de titel van hun programma aangeeft.
- Crackers
- Poster rang 5
Amai wat een zever op tv vanavond zeg. Ik heb nog geen enkel goed programma zien passeren en terrasjesweer was het ook niet echt hier met die regen.
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- lord F.
- Poster rang 5
Uw gratis maand Netflix ...Crackers schreef:Amai wat een zever op tv vanavond zeg. Ik heb nog geen enkel goed programma zien passeren en terrasjesweer was het ook niet echt hier met die regen.
De mijne loopt woensdag af.

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
Dit topic mag weer een jaar de kast in 

- Crackers
- Poster rang 5
En na bijna een jaar meg dit topic weer uit de kast komen. Wat is er op tv in de plaats van Thuis binnen 8 dagen? Zijn er al tv-gidsen die zo ver vooruitlopen?
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- Contacteer:
DVD's genoeg klaarliggen 
Ook al komt er deze zomer niks deftog op tv, zoals meestal in de zomer, buiten de sport
Dan kijken we gewoon wat series en films die hier al een tijdje liggen te wachten

Ook al komt er deze zomer niks deftog op tv, zoals meestal in de zomer, buiten de sport

Dan kijken we gewoon wat series en films die hier al een tijdje liggen te wachten