Juliet
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 271
Juliet
Juliet, een Vlaamse krimi die al 3 aflevering op tv is geweest. Opzet is goed, maar elke aflevering gebeurt er wel n misdaad (moord op dat jonge meisje, aanslag op politica, dood van Jeffrey), die niet opgehelderd wordt, en er is ook geen verband met de vorige afleveringen. Heel surrealistisch en jammer. Het lijkt wel vooral over het priveleven van Juliet te gaan (broer, nichtje, overleden ouders). Ik hoop dat ik niet tot de laatste aflevering of een vervolgserie moet wachten tot alles opgehelderd wordt ! Geef mij dan maar Soko Stuttgart/Hamburg, Wapo Berlin, Der Alte, Tatort, der Staansanwalt, Hubert ohne Staller etc ... Krimis van 45 minuten waar er wel een ontknoping is en elke aflevering losstaat van de andere.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 40
- x 928
Juliet
De rode draad is de verdrinkingsdood van Juliets moeder, die bij haar een gigantisch trauma heeft nagelaten...
We kijken hier ook maar met één oog, nogal chaotisch verhaal vol ongeloofwaardigheden - met een hoofdrolspeelster die niet echt sympathiek over komt. Doet me wat dat betreft denken aan "Lost luggage" een tijd geleden.
Op uitzondering van collega Jamal (en dan nog) zijn alle mannen in Juliet (net als in Lost Luggage) én of dom, of zielig of profiteurs of gewoon smeerlappen
We kijken hier ook maar met één oog, nogal chaotisch verhaal vol ongeloofwaardigheden - met een hoofdrolspeelster die niet echt sympathiek over komt. Doet me wat dat betreft denken aan "Lost luggage" een tijd geleden.
Op uitzondering van collega Jamal (en dan nog) zijn alle mannen in Juliet (net als in Lost Luggage) én of dom, of zielig of profiteurs of gewoon smeerlappen

1 x