Buren / Neighbours

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3254
x 1602

Buren / Neighbours

Bericht door Christel » wo 06 jan 2021, 17:01

Goh, ik heb Neighbours héél vroeger nog wel eens gekeken. Maar dat was vooral omdat klasgenootjes het er wel eens over hadden, en dan wil je toch eens weten waarover het gaat. ;)
Ik geloof dat Kylie Minogue toen idd meespeelde, en ik herinner me ook nog iets van een auto-ongeval waarin een zwangere vrouw omkwam of zoiets? :denk: Haar man heette "Des", geloof ik...

Hoe dan ook, kan ik me wel voorstellen dat je bij dergelijke verhaallijnen afhaakt. Ik vind het bijvoorbeeld ook vrij lastig om Thuis nog echt te volgen. Sinds het vorige seizoen doe ik dat eigenlijk ook niet meer echt, alleen nog af en toe een aflevering. Ik snap niet zo goed waarom het tegenwoordig kennelijk zo moeilijk is om iets boeiends over gewone, volwassen mensen en realistische gebeurtenissen te schrijven. Het moet allemaal steeds ongeloofwaardiger en extremer, blijkbaar.
In mijn ogen maakt dat het juist allemaal veel minder leuk om te kijken, maar er zullen vast wel mensen zijn die daar anders over denken, anders bleven de kijkcijfers niet zo hoog. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 24
x 233

Buren / Neighbours

Bericht door johan1969 » za 16 jan 2021, 16:03

De dochter van Jason Donovan speelt nu trouwens ook mee
0 x

apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 167

Buren / Neighbours

Bericht door apestaart » do 03 jun 2021, 21:22

De VRT stopt met Neighbours uit te zenden, op 8 juni zal het de laatste keer zijn dat men die serie op één te zien krijgt maar geen nood vanaf 14 juni zal deze serie te zien zijn op VTM 2.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/03/neighbours/
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 24
x 233

Buren / Neighbours

Bericht door johan1969 » za 10 feb 2024, 08:16

Vorige week was de laatste aflevering van Buren op VTM4. Slotaflevering die draaide rond het huwelijk van Toadie en Melanie. Veel hoog bezoek van vroeger : Kylie, Jason en Natalie Imbruglia eva. En alle personages verhuisden naar buiten Ramsay Street. Nu zijn er toch vervolgafleveringen op Play5. Er zit wel n gat van 2 jaar tussen ! Toadie is niet meer samen met Melanie maar met Therese ! En Karl heeft weer haar. Zal weer ff wennen zijn.
0 x

Plaats reactie