Jup, die iedereen beroemd en dit studentenkot! Tenentergend hoe studenten zich druk maken over onbenulligheden! als ze later zo moeten door het leven gaan! Amai, m'n ratje!

Jullie moeten ook eens naar de twitterreacties van down the road kijken. Er zitten echt leuke dingen tussen.
"op kot" is al sinds vorig jaar een vast rubriekje in iedereen beroemd. Daar volgen ze al twee jaar lang een aantal studenten & hoe hun leven op kot verloopt. Nu ze verplicht op hun kot blijven maar nog steeds hun rubriekje moeten vullen, is het normaal dat ze een beetje creatiever moeten worden. Ze moeten toch iets kunnen laten zien, en misschien iets dat een beetje herkenbaar is voor veel andere studenten (en zelfs niet-studenten)martha schreef: ↑wo 18 mar 2020, 12:41Normaal kijk ik niet naar iedereen beroemd maar deze week door al die corona ellende wel (omdat ik dan zit te wachten op Thuis ) Dus gisteren heb ik me enorm geïrriteerd aan dat schepsel (item op kot of zoiets) dat haar beklag deed dat ze haar haar niet kon kleuren dat ocharme je nu al wat bruin zag. En dat ze zo toch niet door het leven kon gaan *snik* *snik* Heeft ze een kotgenote opgetrommeld die haar haar moest kleuren en knippen. En het was nog niet goed : want het was nu oranje en paars Awel, boodschap tegen dat wicht : zelf moet ik ook dringend naar de kapster want mijn haar moet dringend bijgekleurd worden en vooral bijgeknipt want ik lijk nu met mijn frou-frou op een shetland pony maar ...... ik durf niet naar de kapster, ben wegens mijn ouderdom een risico dus ga ik mijn haar gewoon opbinden.
Dus niet zomaar willekeurig gekozen studenten...hannanaske schreef: ↑wo 01 apr 2020, 18:31Maar dat 'wicht' Lise Lore is dus al sinds vorig jaar een vaste waarde in 'op kot'. Zij was trouwens ook de babysit van Louise en Robbe, de kinderen van Bart & Tinne in dertigers! Een klein rolletje maar ook daar heette ze gewoon lise Lore!