Wat heb je net bekeken?

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 67
x 104
Contacteer:

Wat heb je net bekeken?

Bericht door daffy duck » wo 18 mar 2020, 17:07

Heb ook last tango in Halifax gevolgd. Prima acteurs , ook van hoogbejaarde leeftijd: Anna Reid is 84, Derek Jacobi ook rond de 80! En ze hebben nog een positieve rol (hint naar thuisscenaristen!!) . Nicola Walker, die ook speelt in The Split = uitstekende actrice, alsook Sarah Lancashire, speelde in Happy Valley. Allemaal heel interessante reeksen!

Jup, die iedereen beroemd en dit studentenkot! Tenentergend hoe studenten zich druk maken over onbenulligheden! als ze later zo moeten door het leven gaan! Amai, m'n ratje! :twisted:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 27
x 37

Wat heb je net bekeken?

Bericht door martha » do 19 mar 2020, 11:19

daffy : ik heb me net dezelfde bemerking gemaakt mbt last tango in halifax versus Thuis. En soms zat er nog een vleugje subtiele humor in alhoewel ik vond dat deze reeks meer drama in zich had.
1 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2
x 4

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » ma 30 mar 2020, 22:30

Jammer! Jammer! Down the road zit er alweer op. :(

Ik moest toch alweer een traantje wegpinken vandaag :(
Jamie die geen succes had bij de vrouwen (al zou hij naar verluidt toch terug samen zijn met Sophietje)
en met Peter toen hij Dieter vroeg om asjeblieft niet dood te gaan.
Ontroerend, schattig en een beetje triestig tegelijk, want Peter zal wel met wat vlinders in de buik gezeten hebben. :(

Ik kreeg ook een happy smile op mijn gezicht toen ze in de auto 'leef' zongen!
Ik was aanwezig tijdens de aankomst van Dieter & Kevin tijdens de warmste week! Kevin stond daar heel het publiek te entertainen en zichtbaar te genieten op dat podium, en wij ook allemaal.

Leuk dat er dus nog eens een vervolg komt met Kevin, zijn liefke Lisa, Martijn, Pieter, Lore & Hélène! :yup:

Ik ga Jaimie, Peter, Sophie, Gitte, Madonna (brenda) & Stijn alleszins missen op mijn televisiescherm! 't Was leuk! :clap:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 30

Wat heb je net bekeken?

Bericht door jessie V. » di 31 mar 2020, 11:26

Ik vond het ook een geweldige serie, Hannanaske
0 x

Tiboko
Poster rang 4
Poster rang 4
x 54

Wat heb je net bekeken?

Bericht door Tiboko » di 31 mar 2020, 18:41

Wij ook.

Zaaalig programma :thumbup:
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 151
x 56

Wat heb je net bekeken?

Bericht door ikke » wo 01 apr 2020, 08:58

"Stig". Pakkende reportage. Respect voor de volhouding van Stig!
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2
x 4

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » wo 01 apr 2020, 17:27

<
jessie V. schreef:
di 31 mar 2020, 11:26
Ik vond het ook een geweldige serie, Hannanaske
Tiboko schreef:
di 31 mar 2020, 18:41
Wij ook.
Zaaalig programma
Jullie moeten ook eens naar de twitterreacties van down the road kijken. Er zitten echt leuke dingen tussen. :lol:

En ben zo tot de ontdekking gekomen dat Peter sinds eergisteren op TikTok zit om zijn leukste dansmoves te tonen. :dance: Hij is misschien iets minder flexibel dan Jamie maar 't ziet er toch ook al tof uit. :lol:

Ik weet niet meer wie het precies was, maar vorig jaar was er toch ook iemand bij die zo buigzaam was. Denk niet dat Maarten was,
eerder Yens of Geoffrey! Die kon ook met gemak zijn been in zijn nek liggen.

Anyway…De beste manier om de coronacrisis te overleven is op tijd en stond een aflevering van Friends te bekijken. Efkes al uw zorgen vergeten en
wat lachen met die ANDERE ZES VRIENDEN! :lol:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2
x 4

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » wo 01 apr 2020, 18:31

martha schreef:
wo 18 mar 2020, 12:41
Normaal kijk ik niet naar iedereen beroemd maar deze week door al die corona ellende wel (omdat ik dan zit te wachten op Thuis ) Dus gisteren heb ik me enorm geïrriteerd aan dat schepsel (item op kot of zoiets) dat haar beklag deed dat ze haar haar niet kon kleuren dat ocharme je nu al wat bruin zag. En dat ze zo toch niet door het leven kon gaan *snik* *snik* Heeft ze een kotgenote opgetrommeld die haar haar moest kleuren en knippen. En het was nog niet goed : want het was nu oranje en paars Awel, boodschap tegen dat wicht : zelf moet ik ook dringend naar de kapster want mijn haar moet dringend bijgekleurd worden en vooral bijgeknipt want ik lijk nu met mijn frou-frou op een shetland pony maar ...... ik durf niet naar de kapster, ben wegens mijn ouderdom een risico dus ga ik mijn haar gewoon opbinden.
"op kot" is al sinds vorig jaar een vast rubriekje in iedereen beroemd. Daar volgen ze al twee jaar lang een aantal studenten & hoe hun leven op kot verloopt. Nu ze verplicht op hun kot blijven maar nog steeds hun rubriekje moeten vullen, is het normaal dat ze een beetje creatiever moeten worden. Ze moeten toch iets kunnen laten zien, en misschien iets dat een beetje herkenbaar is voor veel andere studenten (en zelfs niet-studenten)
Je moet dat dus ook een beetje in het juiste perspectief plaatsen hé. Ik denk dat iedereen wel stiekem eens klaagt omdat het leven een beetje stilstaat en je niet meer alles kunt doen wat je wilt. Ook al zijn dat om héél banale dingen.

Of dacht je dat het om eenmalig filmpje ging van een studente die in iedereen beroemd wou komen om te klagen? Dan zou ik jouw reactie idd kunnen begrijpen.
Maar dat 'wicht' Lise Lore is dus al sinds vorig jaar een vaste waarde in 'op kot'. Zij was trouwens ook de babysit van Louise en Robbe, de kinderen van Bart & Tinne in dertigers! Een klein rolletje maar ook daar heette ze gewoon lise Lore! :lol:
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 151
x 56

Wat heb je net bekeken?

Bericht door ikke » do 02 apr 2020, 12:29

hannanaske schreef:
wo 01 apr 2020, 18:31
Maar dat 'wicht' Lise Lore is dus al sinds vorig jaar een vaste waarde in 'op kot'. Zij was trouwens ook de babysit van Louise en Robbe, de kinderen van Bart & Tinne in dertigers! Een klein rolletje maar ook daar heette ze gewoon lise Lore!
Dus niet zomaar willekeurig gekozen studenten...
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2
x 4

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » do 02 apr 2020, 15:52

Geen idee hoe ze aan hun studenten zijn gekomen. Het is ook niet dat ik dat elke dag echt zit te volgen ofzo. Ik denk dat dertigers, of toch zeker de opnames ervan, er eerder waren dan iedereen beroemd. Dus mss hebben ze haar wel vandaar geplukt.
Ik heb wel eens een artikeltje van haar gelezen, de humo vermoed ik, waarin het ook ging over haar muziekdromen enzo. A.d.h.v dat artikel heb ik eens gegoogeld op haar groepje en de stijl sprak me wel aan. Daarom dat ik weet wie dat meisje is. :angel:
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 67
x 104
Contacteer:

Wat heb je net bekeken?

Bericht door daffy duck » zo 12 apr 2020, 10:03

Ten oorlog van Arnout Hauben.

Prachtig en gevoelig. Laat je even stilstaan bij de tijd van toen, hoe moeilijk die mensen het gehad hebben.
Toch even de volgende bedenking: dat waren helden in de tijd. Partizanen en weerstanders.
En nu laten we ze toch wel in de steek vind ik in de rusthuizen! :oops:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 27
x 37

Wat heb je net bekeken?

Bericht door martha » zo 12 apr 2020, 14:45

Hier een (grote) fan van Arnout en ik kijk ook op NPO 2 naar een gelijkaardig programma "in de voetsporen van de bevrijding" en daar gaat men ook op zoek naar de laatste ooggetuigen van de wereldbrand die woedde in de periode 1939-1945. Misschien dat de jongere generatie er geen boodschap maar willen aan hebben maar mijn ouders hebben die periode als puber meegemaakt en vooral mijn pa heeft daar nooit iets over willen zeggen (we weten enkel dat hij naar engeland is gevlucht omdat hij opgevorderd werd door de "duitsers" om te gaan werken in hun fabrieken). En mijn ma vertelde enkel de "grappige" momenten maar ik weet dat ze altijd enorm schrik kreeg als hier straaljagers overvlogen want ze heeft altijd beweerd dat er een V2 bom haar ooit heeft achtervolgd. Ze woonde aan de nederlandse grens en de V2's werden afgeschoten op Antwerpen.

En iets luchtigers : op NPO (ja, ik kijk daar veel naar) is er de serie "Oogappels" :lol: en ook "Cold feet" :lol:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 27
x 37

Wat heb je net bekeken?

Bericht door martha » di 28 apr 2020, 12:20

Op de BBC1 is er de herhaling (op vrijdag) van "My family". :laughing-rolling: Heb die reeks vroeger nog gezien, weet niet of het op de VRT of op NPO was maar zowel mijn dochter als ik lagen toen krom van het lachen toen. En .... nu was het terug van datte. :laughing-rolling: Dat had ik zo nodig in deze barre eenzame tijden.

En ben eens benieuwd hoe "twee tinten grijs" nieuw vanavond op één zal worden. Ik weet nu al dat ik zal roepen "ik wil nooit bij de seniorenclub oftewel de OKRA". En donderdag is er de Columbus terug. En daar ben ik wel fan van alhoewel het ook afhangt welke "gast" er mee is met Wim. En zo kunnen we een beetje meereizen :clap:
0 x

Plaats reactie