Wat heb je net bekeken?

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » wo 15 mei 2019, 23:08

De vraag is wel duidelijk genoeg denk ik? :yup: (Aangezien ik toch geen tientallen reacties verwacht, heb ik maar een 'algemene' topic geopend )

Wat heb je laatst gezien waar je iets over kwijt wil (dat kan een serie zijn, een quizprogramma, een reportage of een comedy,....) ?

Ik heb net gekeken naar de eerste aflevering van Fiskepark op Canvas. :yup: 'k Vond het persoonlijk al een zeer sterk begin!

Waarover het gaat?

Wel, Tomas De Soete besluit om een eigen productiehuis te starten. Na jaren gepresenteerd te hebben op Stubru & Tony Corsari is het tijd om zijn carrière een nieuwe boost te geven. Daarom ging hij op zoek naar een leuke locatie in't midden van een bos met een vijver waar hij zijn ding kan doen en leuke bv-vrienden kan ontmoeten.

Een tijd later krijgen ze bij de noodcentrale een oproep binnen dat er een lijk gevonden werd in diezelfde vijver. Het is het lichaam van Bent Van Looy.
De hulpdiensten zijn al onderweg en ook de journalisten liggen op de loer.

Goeie vriend Jan Jaap Van Der Wal, en inmiddels ex-vriendin Siska Schoeters willen wel een woordje uitleg geven.

Het is natuurlijk een fictiereeks, maar het lijkt wel meer op een reportage. Waarschijnlijk dat ze het daarom op Canvas doen, vooraleer er mensen zijn die er ook écht mee weg zijn. :lol:
Vooral Siska was nu al geweldig! :lol:
Imagination is the only weapon in the war against reality.

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » za 18 mei 2019, 01:09

Een primeur is geschied! :lol: Hannanaske heeft eens bewust naar The Voice Van Vlaanderen gekeken.

Soms, als ik er aan dacht, zette ik dat wel eens op als achtergrond. En als er dan iets was dat ik tof vond, keek ik dan wel op.

Zo was ik enkele weken geleden aan't zappen toen ik geheel toevallig terecht kwam bij Wannes die eens een Beyoncéke ging doen.
En ik dacht nog; "oei, dat is een gevaarlijke keuze!" Queen B. is echt niet van de minste en die liedjes zijn ook heel erg moeilijk. Je ziet zo vaak mensen passeren die dat willen zingen en dan slagen die daar toch niet echt in.
Maar hier was ik toch al behoorlijk onder de indruk.

Vorige week was ik dan terug wat aan het zappen en toen bleek dat ze al aan de liveshows bezig waren. :lol: En wie stond er nog tussen de kandidaten? AHA! De Wannes! En wééral een liedje van Beyonce, maar dan een ander.

Wederom wauw! Zo'n jong kereltje van 16 jaar; en zo'n geluid dat er uit zijn strot komt. :eek: En dan bleek dat er in hetzelfde team nog een andere jongen (ibe) zit die, in tegenstelling tot Wannes, meer houdt van rustige liedjes en nogal een verlegen indruk achterlaat. Maar dan zingt hij daar 'your song' van Elton John terwijl hij speelt op de piano. Dat is toch ook totaal geen evident nummer? Om dat zo mooi te zingen op uw 17 jaar.

En ik vind die dan ook nog eens alle twee superlief over komen. Zo'n leuke kereltjes. :yup:

Volgende week zit ik terug paraat. Ik hoop echt dat het één van de twee gaat worden. :thumbup:

Nog mensen die toevallig gekeken hebben?
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Plaats reactie