De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: De Mol

Bericht door Nickos » wo 21 mar 2018, 13:49

martha schreef:Het zou een stand-up comedien zijn. Ik heb hem de 1ste keer gezien als gast jurylid bij de slimste mens en man je houdt het niet voor mogelijk wat een onzin dat hij daar zat uit te kramen :crazy: en daarbij zat hij te koketeren dat hij helemaal niet slim was en hij was zelfs trots dat hij dom was. :boo: Hij zou de sidekick zijn van Gert Verhulst in een programma op vier waarvan ik nu de naam niet weet omdat ik daar niet naar kijk (eigenlijk kijk ik zelden naar vier : enkel naar de slimste mens, hotel römantiek en de mol)
Het is absoluut geen comedian. Het probleem met James Cooke is dat niemand weet waarom die eigenlijk bekend is. Ten tijde kwam hij af en toe in beeld bij Jonas & Van Geel, waar hij achter de schermen werkte. Want dat is wat hij doet: ACHTER de schermen werken. Hij is ook nog theaterproducent en regisseur. Maar dan besloot Vier om deze man die op dat moment niemand kende te beginnen opvoeren in programma's zoals 'Zeg eens Euh' en 'Gert Late Night'. Want dat is waar Vier goed in is, Bv's maken en iemand zo snel mogelijk bekend krijgen door die in zoveel mogelijk programma's te rammen. Zoals komiek Xander De Rycke altijd zegt, programma's zoals De Slimste Mens zijn een ideale BV fabriek.

En dat is mijn probleem met James Cooke. Waarom is die bekend? Omdat Vier beslist heeft dat die bekend moest worden. En dan heb ik het nog over hoe hij het niet kan laten om constant dubbelzinnige opmerkingen met betrekking tot zijn geaardheid te maken. Ik ben zelf homo en denk dan altijd opnieuw 'Stop daarmee! Je geeft ons een slechte naam.'

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » wo 21 mar 2018, 18:45

Awel Nickos : datgene wat jij zegt in je laatste zin is datgene wat ik iedere eer ervaar als ik dat onnozel sujet bezig zie namelijk door zijn gedrag (zo ook die opmerking over het lichaam van mol kandidaat Lloyd) hij de holibi gemeenschap weer eens zit uit te lachen.

deborah1
Nog geen rang

Bericht door deborah1 » zo 25 mar 2018, 20:18

Ik wil hier wel even reageren, ik ken James al van in het jaar 2012! Hij heeft in verschillende musicals gespeeld, en ook op TV. Hij is inderdaad heel talentvol als theaterproducent, maar voor mij is het wel terecht dat hij nu bij het grotere publiek herkend wordt. Misschien moet je eerst zijn CV eens bekijken vooraleer een oordeel over hem te vellen. En vergeet niet dat hij ook al jaren een goede vriend is van Gert.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » ma 26 mar 2018, 18:22

De enige proef die ik zou gedurfd hebben in die 1ste aflevering is de kippen oppakken :lol: En diegene die ik verdacht was ook meteen de eerste afvalster : Kelly.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » ma 14 mei 2018, 10:35

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

De Mol

Bericht door hannanaske » wo 08 mei 2019, 17:59

Is er eigenlijk iemand die hier de Mol heeft bekeken? :denk:

Vond het dit jaar wel een héél fijn seizoen. Toffe kandidaten, toffe opdrachten, véél mindfuck en een mooie locatie.
Vietnam lijkt zo mooi! :thumbup:

Als mollenvanger bak ik er wel weinig van. Het is nu al de derde keer op een rij dat ik naar de mol kijk, en al telkens vanaf de eerste of tweede afl. zit ik op de winnaar of de verliezer, maar niet op de mol. Ik heb dus wel talent om te vinden wie de hele reis mag meemaken, maar niet wie de bedrieger is. :shock:
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

De Mol

Bericht door Duimelijntje » wo 08 mei 2019, 19:49

Ik heb gekeken. En voor de eerste keer had ik ook eens door wie de mol was. Maar ik maak me geen illusies, dat was vast puur toeval.
In de Nederlandse versie, die ik voor de eerste keer gekeken heb, als opwarmertje voor het Vlaamse seizoen, zat ik er zoals gewoonlijk grandioos naast

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

De Mol

Bericht door hannanaske » wo 08 mei 2019, 23:30

De Nederlandse versie heb ik nog nooit gezien.

Mijn vriend zat ook al op Elisabeth vanaf de eerste aflevering, maar ik bleef volhouden dat het Bas was. :lol:

Wel grappig hoe bitchy ze af en toe in 't spel was, en dat haar maskertje afviel na de onthulling. 't Was ineens een heel ander iemand.
Ze heeft haar rolletje verdomd goed gespeeld. Amai!

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

De Mol

Bericht door martha » do 09 mei 2019, 16:10

Ja, ik heb gekeken :yup: : eerst de nederlandse (die had ik juist :dance: ) en vervolgens naadloos naar de belgische (had ik mis :doh: ) Dus ben al sinds begin dit jaar aan het mollenjagen want de nederlandse "wie is de mol" begint altijd na nieuwjaar. En waarom er hier niet gereageerd werd ? Awel, omdat ik de indruk had de vorige jaren dat ik blijkbaar één van de enige was die nog positief reageerde.

pnele
Nog geen rang

De Mol

Bericht door pnele » do 09 mei 2019, 16:32

Ik heb ook gekeken en voor het eerst was ik juist vanaf aflevering 2 :dance: . Eerst verdacht ik Liesbeth maar ze lag er dan al uit en toen ben ik overgeschakeld naar Elisabet. Zij waren de 2 waar ik van dacht een misschien scherm te hebben gekregen. Het derde scherm kon ik niet aan iemand linken. Tijdens de afleveringen ben ik ook nooit 100% zeker geweest van mijn mol. Maar als ik op het einde van elke aflevering 1 naam moest zeggen zei ik altijd Elisabet maar wel met de vermelding dat ik het niet wist en aangezien zij er in bleef dan maar op haar stemde bij gebrek aan een andere duidelijke verdachte.

Ze heeft het dus zeker heel goed gespeeld en dat zal ook wel nog blijken uit de aflevering van komende zondag. :thumbup:

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

De Mol

Bericht door hannanaske » do 09 mei 2019, 17:19

martha schreef:
do 09 mei 2019, 16:10
en vervolgens naadloos naar de belgische (had ik mis)
Mogen we dan ook weten wie je wel verdacht vond? :razz:

Ik miste alleen Joeri wel een beetje in de laatste aflevering. :lol:

En vanmorgen Bahador nog eens gezien. Af en toe kom ik hem wel eens tegen in de parking of op de oprit. De firma waarvoor hij werkt zit in hetzelfde gebouw als de firma waarvoor ik werk.

Vorig jaar was dat wel grappig als we dan eens om te lachen 'ha, den bedrieger!' riepen naar hem. :lol:

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

De Mol

Bericht door martha » vr 10 mei 2019, 15:36

Heb heel lang Axel verdacht, en dan sinds halfweg april mijn focus op Bas gelegd. Nadat Bruno uit het spel was. Eerlijk gezegd was ik wel verrast dat het uiteindelijk Elisabeth was want ik haar zag ik de verliezer (ze reageerde eigenlijk nooit erg sympathiek, herinner je de "naamplaatjes" die ze weggegooid heeft met het argument dat "zieke Eva" al eens een vrijstelling had gekregen en dat was niet het enige bitcherig gedrag van haar ). Waar ik wel op gelet heb, vorige week zondag, was dat Elisabeth bij de laatste proef één nauwe rok droeg. Ik vond dat verdacht : met dergelijk rokje kun je toch onmogelijk hard lopen, of de trappen op en neer rennen.

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

De Mol

Bericht door hannanaske » za 11 mei 2019, 13:23

Bij mij was het dan net omgekeerd. Ik zat al in een tunnelvisie vanaf de derde aflevering. Vanaf de voorlaatste aflevering begon ik Axel toch ook een beetje te verdenken. Zeker door de manier waarop hij dat ontwerp van Bas & Elisabeth in vraag begon te stellen en dat ze dan toch voor dat ander kozen. Maja kijk, het was geen één van die twee. :lol:

En Elisabeth was ook wel heel erg gebrand om haar man te laten overkomen naar Viëtnam. Ze speelde het spel daar ook nogal 'hard'.

Net daarom dat ik zei dat ik vind dat ze het goed speelde. Toen het bekend was dat zij de mol was reageerde ze helemaal anders. In Gert Late Night kwam ze oprecht heel sympathiek over.

;)

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

De Mol

Bericht door hannanaske » di 14 mei 2019, 00:22

Woehoew! Héél toevallig heb ik vandaag Gilles gespot!

Hij had alleszins véél meer expressie in zijn gezicht dan al de voorbije weken. :lol:

Wat de mol betreft:

Slimme Bas! Zo uw mond voorbij praten! :clap:

Plaats reactie