Bravo voor de acteur/actrice, al dan niet met getuigschrift.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2461
Een dikke pluim voor Daphne Paelinck en Nawfel Bardad-Daidj voor de manier waarop ze het verdriet van de jonge ouders brengen.
Hun serene vertolkingen maken dit gevoelige onderwerp toch nog mooi om te volgen, hoe triest het ook is.
Hun serene vertolkingen maken dit gevoelige onderwerp toch nog mooi om te volgen, hoe triest het ook is.
4 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 978
Ook van mij.
Daphne toont aan dat ze niet alleen als bitch kan uitblinken, maar ook als getormenteerde moeder in spé.
Knap werk hoor
Daphne toont aan dat ze niet alleen als bitch kan uitblinken, maar ook als getormenteerde moeder in spé.
Knap werk hoor

2 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Jub, ik waardeer ook hoe Daphne zulke verschillende karaktertrekken zo overtuigend kan neerzetten.
Ook mijn complimenten naar Peter Van De Velde. Hoewel Jacques niet mijn favoriete incarnatie van hem is, toch chapeau met hoe overtuigend hij hem neerzet.
Ook mijn complimenten naar Peter Van De Velde. Hoewel Jacques niet mijn favoriete incarnatie van hem is, toch chapeau met hoe overtuigend hij hem neerzet.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 901
- x 1439
Leah. Uitleg hoeft niet denk ik.
Daphne. Zelf zwanger zijn (met blijkbaar complicaties) en dan afscheid moeten nemen van je pasgeboren (fictief) kindje.
Daphne. Zelf zwanger zijn (met blijkbaar complicaties) en dan afscheid moeten nemen van je pasgeboren (fictief) kindje.
3 x
-
- Poster rang 5
- x 670
- x 518
Walter Moeremans. Jammer dat hij weg is uit Thuis. Bedankt Walter!
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2461
Daphne is op 30 juni bevallen van Mae, na een zwangerschap van slechts 30 weken.
Na zeven weken heeft ze haar dochtertje thuis mogen verwelkomen, maar in de supermarkt zag ik op de cover van een tijdschrift, dat de roze wolk er deze keer helemaal niet was.
Dat moet dan ook wel heel dubbel voor haar zijn om deze verhaallijn nu te brengen.
Zeker vanavond, toen ze zei dat Jaan daar nu helemaal alleen lag...
Dus ook van mij een dikke pluim voor Daphne.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2251
- x 189
Dit personage krijgt van mij een pluim
Ik vind haar naam hier niet , maar wat is dat kleine meisje, dochtertje van Nina, een pracht actrice! Die zal het ver brengen denk ik ! Zo echt speelt ze haar rol ! Bravo !
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3254
- x 1602
Haar naam is Amber Metdepenningen, heb ik net even opgezocht. Ik ben het helemaal met je eens, ze speelt haar rol echt prachtig...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- x 48
Dat had ik al eerder in het thuisforum opgemerkt:
https://www.thuisforum.be/viewtopic.php ... 71#p429471
Ter info: ze heeft reeds een aantal jaren "ervaring": een paar keer in De Buurtpolitie (2017), in de VTM-reeks De Luizenmoeder (2018), in de musical Annie (2019), in de één-reeks Blackout (2020) en in de film De Familie Claus (2020, zie wiki).
Ze had dus al een "acteercarriere" achter de rug voor ze op 11-jarige leeftijd in Thuis verscheen
Ter info: ze heeft reeds een aantal jaren "ervaring": een paar keer in De Buurtpolitie (2017), in de VTM-reeks De Luizenmoeder (2018), in de musical Annie (2019), in de één-reeks Blackout (2020) en in de film De Familie Claus (2020, zie wiki).
Ze had dus al een "acteercarriere" achter de rug voor ze op 11-jarige leeftijd in Thuis verscheen
0 x
-
- x 435
Als je het over Amber hebt, die is zelfs nog maar net 10.jeff schreef: ↑ma 06 sep 2021, 10:06Dat had ik al eerder in het thuisforum opgemerkt:
0 x
-
- x 435
Om het even, Amber acteert zonder dat je ook maar een halve seconde het gevoel hebt dat ze een rol speelt.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 901
- x 1439
Pieter en Wannes die IRL homo zijn en gaybasher en slachtoffer zijn in de serie. Hoewel ze beiden aangeven dat het "maar een rol is" zijn ze er ook al slachtoffer van geweest. Al zeggen ze achteraf wel dat het niet confronterend was zou ik in dat geval toch wel even slikken bij het doornemen van het script.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Amber ook heel goed acteert in tegenstelling tot alle andere kinderen in Thuis.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Van mij een geweldige pluim voor Pieter Castelyn. Je moet het maar doen: als slachtoffer van gaybashing zelf zo overtuigend een gaybasher vertolken. In feite zou ik zelfs durven zeggen dat Robrecht één van de meest overtuigende personages van de afgelopen tijd was. Ik heb in het geheel geen sympathie voor gaybashers en Robrecht was geen uitzondering.
Ik zie Pieter graag eens in een andere productie terugkomen. Hopelijk als een wat sympathieker personage, maar dit heeft hij echt fantastisch gedaan

Ik zie Pieter graag eens in een andere productie terugkomen. Hopelijk als een wat sympathieker personage, maar dit heeft hij echt fantastisch gedaan

1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 978
Sluit ik mij volledig bij aanThuisStan123 schreef: ↑wo 27 apr 2022, 14:19Ik zie Pieter graag eens in een andere productie terugkomen. Hopelijk als een wat sympathieker personage, maar dit heeft hij echt fantastisch gedaan

1 x