Leen Dendievel

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Leen Dendievel

Bericht door hannanaske » vr 30 sep 2016, 17:17

Leen Dendievel heeft een boek uit die vanaf vandaag in de boekenhandel te verkrijgen is.... Er staat een artikel van haar in de humo. En blijkbaar gaat het over, je raadt het nooit, LIEFDESVERDRIET!
Daarin verklaart ze dat je kan sterven aan een gebroken hart. En aangezien er hier al veel geschreven werd over de (on)geloofwaardigheid over Simonne die aan luduvudu lijdt.... ;-)
Imagination is the only weapon in the war against reality.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » vr 30 sep 2016, 18:23

Niet lachen met sterven aan een gebroken hart : toen een oom van mij ergens in de jaren 90 onverwacht stierf is mijn tante hem enkele weken achterna gegaan ttz de dag na de begrafenis is ze compleet ineengestort en het is me altijd bijgebleven dat de artsen verklaarden dat het letterlijk kwam door een "gebroken hart." Ik moest er direct aan denken toen ik het artikel gisteren las in de humo.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » vr 07 okt 2016, 13:27

Een pluim om een snikkende Kaat zo geloofwaardig neer te zetten. Geen grammetje overacting, integendeel je had kunnen geloven dat ze echt zo'n verdriet had.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » vr 07 okt 2016, 13:47

heidiw schreef:Een pluim om een snikkende Kaat zo geloofwaardig neer te zetten. Geen grammetje overacting, integendeel je had kunnen geloven dat ze echt zo'n verdriet had.
Vond ik ook prachtig en heel naturel gebracht. Echt een goede actrice, en zowel zij als haar personage zijn een aanwinst voor Thuis vind ik :thumbup: :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne » vr 07 okt 2016, 16:03

Kan het niet helpen maar zoals ik geweldig kan genieten van goed akteren zoals nu bij Leen, is het vreselijk
hoe sommigen te stereotyp spelen terwijl ze bij momenten overtuigend naturel kunnen overkomen.
Ligt dat dan aan de communicatie met de regie ?
Kaat wordt perfect -zal ik maar zeggen- vertolkt, een plezier om kijken,t voor mij trouwens Bob ook.

daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Leen Dendievel

Bericht door daffy duck » za 19 okt 2019, 17:59

Ik vind dat er veel prijsgegeven wordt over de toekomst van een acteur/actrice als er in de pers geschreven wordt dat dit personage niet langer in thuis wil spelen. anders is het nog gokken: komt Kaat terug en wanneer? Maar nu weten we dat haar terugkeer uitgesloten wordt. Eigenlijk is dit een 'persspoiler'. :lol:
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

deborah1
Nog geen rang

Leen Dendievel

Bericht door deborah1 » za 19 okt 2019, 18:27

daffy duck schreef:
za 19 okt 2019, 17:59
Maar nu weten we dat haar terugkeer uitgesloten wordt. Eigenlijk is dit een 'persspoiler'.
Leen gaat niet meer terugkomen voor een langere tijd, maar voor een reeks kleinere draaidagen is ze wel altijd bereid. Dat heb ik toch zo begrepen door haar artikels te lezen.

Plaats reactie