gedrag van acteurs

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Gesloten
cikke
Nog geen rang

gedrag van acteurs

Bericht door cikke » zo 06 okt 2019, 02:45

ik maakte eerder kennis met sommige acteurs, vooraleer ik wist dat zij acteur waren. ik vind dit ongehoord. zij moeten zich alsdusdanig kenbaar maken. vooraf. hun hoedanigheid moet duidelijk zijn.
zij permiteren zich gedrag, op werkplekken van anderen en komen hen daar intimideren, beschuldigen, pesten...) terwijl het zelfs geen collega's zijn. maar in het beste geval worden ingehuurd (hoop ik voor hen).
heel wat zaken blijken dan later terugkomen in scenes, waarvoor ik geen toestemming heb gegeven. zij breken in in je persoonlijk en professioneel leven.
tevens gedragen sommige acteurs (ook sommige niet thuis-acteurs geldt dit, met name voor alle mediafiguren (ik kan ondertussen veel namen noemen) zich als echte roofdieren. zij forceren zich een toegang tot uw privévertrekken, zij stelen uw kleren, juwelen, badhanddoeken etc. huisraad, meubelen, eten, persoonlijke spullen, cake, ingrediënten, etc. zij eten lekker op de set. lekker ja.
op kosten van anderen leven. zeer lekker en leuk. zij werken samen met slotenmakers.
ze gaan zelfs op uw kosten naar de tandarts.
daarnaast stelen zij ook quotes, uw documenten, bagage, usb-sticks, etc.
zij permiteren zich zeer veel. ze nodigen u uit en daarna sturen ze u de factuur.
velen zijn zaakvoerder, al dan niet in immobiliën. in welke hoedanigheid heb je met hen contact? je weet het nooit. voor je het weet ben je bestolen of opgelicht of erger...
ik had dit liever op een andere wijze aangekaart, maar heb geen weet van een klachtencommissie voor acteurs en andere artistieke beroepen.
er schort echt wat in dat wereldje...

Élise
Nog geen rang

gedrag van acteurs

Bericht door Élise » zo 06 okt 2019, 06:15

Ik begrijp niet goed waarover dit gaat, maar ik vermoed dat je "slachtoffer" bent geworden van een candid camera programma? Of ben ik mis?

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

gedrag van acteurs

Bericht door ikke » zo 06 okt 2019, 20:27

cikke schreef:
zo 06 okt 2019, 02:45
ik had dit liever op een andere wijze aangekaart, maar heb geen weet van een klachtencommissie voor acteurs en andere artistieke beroepen.
er schort echt wat in dat wereldje...
Via internet kun je wel te weten komen waar je moet zijn met zo'n klacht. In ieder geval vind ik het hier niet passen. Hier is bij mijn weten niemand bevoegd om onderzoek in te stellen naar het doen en laten van acteurs/actrices.

Gesloten