Bravo voor de acteur/actrice, al dan niet met getuigschrift.

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » zo 10 mar 2019, 12:57

Ik ga ook eens op de loftrompet toeteren voor Mathieu Carpentier. :yup: Hij moet niet vaak een resem aan tekst opzeggen, maar zijn gelaatsuitdrukkingen zeggen alles. Ik vind dat echt met veel overtuiging gedaan.
Vrijdag ook weer, toen Bill door het deurgat verdween, en hij daar alleen in de woonkamer achterbleef.
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » ma 11 mar 2019, 11:05

Vind ik ook. :yup:
Hij brengt Joren op een heel rustige, overtuigende manier. Alleen al daardoor vind ik het een fijn personage om te volgen.
Echt heel knap gedaan :thumbup:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Thom
Nog geen rang

Bericht door Thom » vr 22 mar 2019, 22:56

Ik vind Jannes Coessens normaal niet zo'n schitterende acteur op zijn zachtst gezegd, maar hij heeft mij vandaag kunnen overbluffen met de manier hoe hij de woede en tegelijkertijd ook de pijn van zijn personage kon inbrengen! Heel krachtig gespeeld vandaag, hopelijk volgen er nog genoeg straffe scenes met hem :thumbup:

niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand » vr 22 mar 2019, 23:11

Van mij ook een proficiat voor Jannes. :thumbup: Voor de redenen die Thom al gaf en ook omdat voor deze zeldzame keer een geweldadige scene eens niet belachelijk overkwam in Thuis.

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » za 23 mar 2019, 00:52

Ik ga eigenlijk helemaal niet akkoord met jullie. :nope:

Jannes doet al een ruime tijd mee in thuis. En ik herinner mij echt wel nog héél wat mooie scenes van hem:

Toen hij net gehoord had dat Kurt gestorven was en dat hij zo zielig naar zijn vliegtuigske zat te turen. (hoe oud was hij toen, een jaar of 13-14?)
Ik herinner mij zelfs dat er toen heel wat mensen hun loftrompetter hebben laten toeteren, omdat het er zo geloofwaardig uit zag.

Toen Emma terugkwam uit Australië en hem daarna nogal grof behandelde (dat was toen ze in haar gothic-periode zat en vocht tegen haar angst voor Danny) zag je de teleurstelling zo van zijn gezicht afdruipen.
Die keer dat hij zich doodschaamde voor Jana omdat hij haar ondergoed had gepikt.... :lol:

Echt nee, ik kan daar echt niet akkoord mee gaan.

Ik heb echt alle bewondering voor Jannes die dat in MIJN OGEN altijd zeer goed heeft neergezet. Die enkele negatieve reacties op de facebookpagina van Thuis kunnen mij echt niet overtuigen van het tegendeel.

Ik vind de evolutie van Stan naar het monster dat hij nu geworden is wél jammer. Maar ook dat heeft echt niets te maken met het acteertalent van Jannes. Satine heeft het misschien nog het beste verwoord: het is een beetje een karaktermoord van het personage.
Maar de onmacht die hij speelde vandaag was wel erg mooi.
Mij hebben ze ooit gezegd dat wanneer je kwaad bent dat je nooit liegt. Achteraf, wanneer je gekalmeerd bent, ga je misschien spijt hebben en wensen dat je het helemaal anders had aangepakt. Maar als je echt kwaad bent
meen je wel wat je op dat moment zegt.

En zo voelde het ook bij Stan.

Ik ben alleen bang dat dit wel eens het einde zou kunnen betekenen voor Stan. Als dat zo is dan ga ik Jannes héél erg missen. :(
Imagination is the only weapon in the war against reality.

niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand » za 23 mar 2019, 11:25

^Oh ter verduidelijking, ik doelde enkel op de lof, niet op de kritiek op Jannes. Ik heb zijn acteerprestaties nooit slecht gevonden en zoals je zei heeft hij al eerder mooi scenes neergezet. Dus enkel lof van mij! :thumbup:
En ik zou het ook heel jammer vinden als deze evolutie er voor zou zorgen dat Jannes eruit gaat maar ik hou hoop dat dat niet zo is. Er valt nog veel te doen nu met zijn personage, ondanks het ongelukkige verloop, en ik kijk er naar uit het te zien. :smile:

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » vr 05 apr 2019, 14:55

Kadèr :clap: :clap: :clap:
Op 2 afleveringen tijd alle registers opentrekken!
Van bitch met bijhorende catfight tot zatte fles en tussendoor overdenken wat je allemaal fout hebt gedaan.
Echt van genoten!

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » vr 05 apr 2019, 16:23

Jep, veel lof voor "Karin". En hopelijk mag ze ons nog lang af en toe verblijden!

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » vr 05 apr 2019, 21:11

Absoluut eens met bovenstaande. Maar ik wil toch ook wel een pluim geven aan Ben van Ostade. Ik heb zo'n idee, dat zo'n personage in deze toestand spelen heel wat van je energie vergt. Ik vind hem goed.
Laatst gewijzigd door jessie V. op za 06 apr 2019, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » za 06 apr 2019, 07:27

Akkoord, ook wat lof voor Ben Ostade. Het feit dat ik dit schoorvoetend doe, is wel (voor mij toch) het bewijs dat ie zijn rol voortreffend speelt.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » di 30 apr 2019, 11:25

Dikke proficiat voor de actrice die Christine vorm en inhoud geeft. Ik kan haar wel wurgen! Zo goed speelt ze die feeks, valse tik, onderkruipster, psycopate(?)

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » di 30 apr 2019, 12:39

Van mij krijgt Tina Maerevoet een dikke pluim voor haar scènes gisteravond. Ik vind Paulien altijd wel goed gebracht, maar haar blikken gisteravond bij Tim in de living toen ze naar Hannah zat te kijken, spraken boekdelen. Sereen en héél mooi gedaan... :clap:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » di 30 apr 2019, 18:27

Christel schreef:
di 30 apr 2019, 12:39
Van mij krijgt Tina Maerevoet een dikke pluim voor haar scènes gisteravond. Ik vind Paulien altijd wel goed gebracht, maar haar blikken gisteravond bij Tim in de living toen ze naar Hannah zat te kijken, spraken boekdelen. Sereen en héél mooi gedaan...
Akkoord, Tina verdient ook een pluim.

Plaats reactie