Bravo voor de acteur/actrice, al dan niet met getuigschrift.

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Bravo voor de acteur/actrice, al dan niet met getuigschr

Bericht door hannanaske » vr 23 nov 2018, 21:05

Thumbs up voor apollonia sterckx. De laatste tijd was ze wat vaker in beeld en kreeg ze ook een echt verhaal. Ze doet dat best goed, en dat mag ook gezegd worden. :thumbup:
Imagination is the only weapon in the war against reality.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » za 24 nov 2018, 10:57

Er is een filmpje van haar voor Karrewiet op de Eén-site.
Ik wou het hier niet eerder posten, omdat er een scène in zat die nog niet aan bod gekomen was.
Maar vermits die gisteren wel getoond is: hieronder een link naar het filmpje.
En wat ik grappig vind: ze heeft niet eens voor de rol auditie gedaan.
Ze is de dochter van (1 van) de kapster(s) en het is haar gewoon gevraagd of ze het leuk zou vinden om mee te doen.

En ze doet dat inderdaad heel goed! :thumbup:

https://www.een.be/thuis/het-leven-op-d ... emt-je-mee

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door nounake » vr 07 dec 2018, 07:15

Persoonlijk vind ik de acteur die Bill speelt echt niet overtuigend .

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » vr 07 dec 2018, 16:01

nounake schreef:Persoonlijk vind ik de acteur die Bill speelt echt niet overtuigend .
Mja hij drinkt ook veel te veel vind ik :lolno:

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » do 03 jan 2019, 10:45

Pluim voor Raf Jansen.
Ik vind het knap hoe hij de totale ontreddering van Dieter brengt.
Chapeau!

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » za 12 jan 2019, 10:41

Applaus voor yemi oduwale.

Zijn personage lijkt óók een geweldige acteur. :smile: Vorige week vond ik het nog zo hartverwarmend hoe hij met Marianne omging. Ik was al op slag vergeten hoe hij Tamara en Kaat had behandeld. En nu lijkt dit alles een groot strategie te zijn waarmee hij Karin wil uitschakelen.

Die ogen die zo smachtend keken naar Karin (maar waarvan je weet dat het een val is), dat venijnig lipje, die fronds in zijn voorhoofd,....

En dan de manier waarop hij het valse slachtoffer moest spelen bij Tom en Marianne. Je weet wat er gebeurd is, en toch moest ik mezelf nog overtuigen om toch geen compassie te hebben. Zo goed speelt hij dat. :yup:

En dat is wel het personage, maar als acteur moet je dat ook kunnen vertolken. Hij heeft daar precies de perfecte mimiek voor en ook dat accent zorgt ervoor dat hij zo charmant klinkt. :lol:

tisaltijdiets
Nog geen rang

Bericht door tisaltijdiets » za 12 jan 2019, 14:32

hannanaske schreef:Applaus voor yemi oduwale.

Zijn personage lijkt óók een geweldige acteur. :smile: Vorige week vond ik het nog zo hartverwarmend hoe hij met Marianne omging. Ik was al op slag vergeten hoe hij Tamara en Kaat had behandeld. En nu lijkt dit alles een groot strategie te zijn waarmee hij Karin wil uitschakelen.

Die ogen die zo smachtend keken naar Karin (maar waarvan je weet dat het een val is), dat venijnig lipje, die fronds in zijn voorhoofd,....

En dan de manier waarop hij het valse slachtoffer moest spelen bij Tom en Marianne. Je weet wat er gebeurd is, en toch moest ik mezelf nog overtuigen om toch geen compassie te hebben. Zo goed speelt hij dat. :yup:

En dat is wel het personage, maar als acteur moet je dat ook kunnen vertolken. Hij heeft daar precies de perfecte mimiek voor en ook dat accent zorgt ervoor dat hij zo charmant klinkt. :lol:
Is er iemand een beetje verliefd :-)

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » ma 14 jan 2019, 11:05

Niet verliefd hier, hoor, maar ik ben het wel volledig eens met hannanaske. :yup: Dries wordt echt schitterend gebracht! :thumbup:
Of zijn scènes nou met Karin of met Marianne zijn (die ik beiden ook schitterend gebracht vind); het is altijd genieten geblazen :)

Het maakt deze verhaallijn wat mij betreft op dit moment veruit de interessantste in "Thuis".
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » ma 14 jan 2019, 21:03

Christel schreef:Niet verliefd hier, hoor, maar ik ben het wel volledig eens met hannanaske. :yup: Dries wordt echt schitterend gebracht! :thumbup:
Of zijn scènes nou met Karin of met Marianne zijn (die ik beiden ook schitterend gebracht vind); het is altijd genieten geblazen :)

Het maakt deze verhaallijn wat mij betreft op dit moment veruit de interessantste in "Thuis".
Ik sluit mij hierbij aan. Ik zag de acteur die Dries speelt nu ook bezig in een andere serie ("Dertigers ook op één), waar hij heel overtuigend een homo neerzet. Groot verschil met zijn rol hier in Thuis :-)
Dus ik ben niet meteen fan van het personage "Dries" maar wel van de acteur die hem zo geloofwaardig kan neerzetten

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door apestaart » ma 14 jan 2019, 23:44

Het is niet zijn eerste rol als homo, jaren geleden speelde hij in Familie ook een rol van een homo waarin hij Rudi Verbiest verleidde op het moment dat het slecht ging tussen Rudi en Zjef.

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » za 19 jan 2019, 20:18

apestaart schreef:Het is niet zijn eerste rol als homo, jaren geleden speelde hij in Familie ook een rol van een homo waarin hij Rudi Verbiest verleidde op het moment dat het slecht ging tussen Rudi en Zjef.
Dat wist ik niet. Ik volg Familie nochtans ook al een tijdje.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » do 24 jan 2019, 11:22

Monika van Lierde. Het lijkt me behoorlijk moeilijk en vermoeiend om zo'n diep verdriet weer te geven. Ze doet dat wel heel goed.

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door vdbemdsa » do 24 jan 2019, 13:27

apestaart schreef:Het is niet zijn eerste rol als homo, jaren geleden speelde hij in Familie ook een rol van een homo waarin hij Rudi Verbiest verleidde op het moment dat het slecht ging tussen Rudi en Zjef.
En de eerste keer als ik hem in Thuis aan het werk zag, dacht ik zelf direct dat hij ook een homo of homo-rol moest spelen, dus ben daar niet zo verwonderd over.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » do 24 jan 2019, 13:58

jessie V. schreef:Monika van Lierde. Het lijkt me behoorlijk moeilijk en vermoeiend om zo'n diep verdriet weer te geven. Ze doet dat wel heel goed.
Vind ik ook :yup:
Ook de zorgen van Ann toen Sandrine nog in coma lag, vond ik echt uitzonderlijk goed gebracht.
De ellende droop er bijna af...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » vr 25 jan 2019, 20:13

Duimelijntje schreef:
Ik sluit mij hierbij aan. Ik zag de acteur die Dries speelt nu ook bezig in een andere serie ("Dertigers ook op één), waar hij heel overtuigend een homo neerzet. Groot verschil met zijn rol hier in Thuis :-)

AMAI JA! Ziekjes zijn = Binge watching. :oops: Ik heb net het seizoen uit bekeken & het verschil kon echt niet groter zijn. Elias is zo'n lieve, warme en geduldige vriend. Daar zag je het personage ook oprecht verdrietig zijn, verliefd zijn, gelukkig zijn... het knuffelgehalte was zelfs enorm groot. :lol:

Geen geniepige glimlachjes, geen valse puppyface of valse trekjes zoals bij Dries. :yup: Door die serie te bekijken, is mijn respect voor de acteur nog groter geworden.
Ik vind Dries zo'n interessant personage. :yup:

Ik vond het gisteren zalig tijdens dat gesprekje met Tom. Hoe hij daar 'zielig' zat toen Tom hem in de val probeerde te lokken tijdens het ophemelen, maar dan ineens glunderend te zien kijken omdat hij niet in de val trapte. Ik vond dat stukje zo goed, dat ik het twee keer heb bekeken. :smile:
Laatst gewijzigd door hannanaske op vr 25 jan 2019, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie