Verzin je eigen thuis-verhaallijn ...

Plaats hier al je creaties over thuis zoals screenshots, filmpjes, collages, gedichtjes, bewerkte afbeeldingen,... die je zelf gemaakt hebt en niet zomaar van Internet gehaald.
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 3

Bericht door Nicolaske » di 06 mar 2007, 17:40

johan1969 schreef:Marie en Luc worden in Parijs overvallen. Luc laat het leven en Marie wordt gered door de jonge blonde God, Nick, gespeeld door de tot dan onbekende acteur J uit A.

Marie wordt natuurlijk hals over kop verliefd op haar redder.
Maar de verliefdheid was rap over toen ze hem in zijne pure zag rondlopen in huis? :lol:
0 x

robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle » wo 02 mei 2007, 23:31

Ik heb zo een theorietje over dat mysterieuze verleden van Victor...
K zal het hier maar posten, want het is tenslotte fantasie hé...

Vandaag is gebleken dat Victor nog met de schoolbus heeft gereden, waardoor Martine heb kent (trouwens volgens mij een foutje want als het over de school gaat waar Martine nu lesgeeft, kan dat nooit tien jaar geleden zijn, want Martine is nog niet zolang in de stad, maar dit effe ter zijde!;))
Stel nu dat Victor (hij heeft dat jobke volgens zichzelf maar even gedaan, omdat hij niet tegen het lawaai kon), om een heel andere reden daar is ontslagen en toen verdwenen is uit de stad.
Die reden ligt nog open en kunnen er eigenlijk wel een aantal zijn, maar zelf heb ik daar zo ook mijn theorietjes over:

1. Victor had een alcoholverslaving en heeft dronken één van die kindjes doodgereden. Hij is toen vertrokken uit de stad/gevlucht, maar nu hij terug is weet iemand dit (één van die ouders/een oudere broer,?) en probeert nu door Jenny gek te maken Victor te treffen, omdat het verlies over dat overleden kind nog steeds niet verwerkt is.

2. Victor is ontslagen uit de school omdat hij één van de leerlingen heeft lastig gevallen. Zijn slachtoffer van toen weet nu dat die 'vieze buschauffeur' terug in de stad is en wil door Jenny gek te maken Victor treffen, omdat hij/zij dat nooit heeft kunnen verwerken...

Jaja, die Victor, stille waters,... :)
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 9
x 141

Bericht door johan1969 » do 03 mei 2007, 09:49

Good point Rob !

Ik denk wel dat Victor veel geheim houdt...

Langs de andere kant : toen Jenny hoorde dat hij ooit nog met bussen heeft gereden, bekeek ze hem alsof hij een scheve schaats had gereden. Dat was nu ook weer niet nodig.
0 x

Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit » do 03 mei 2007, 10:47

ik dacht nochtans dat victor dat verteld had aan Jenny...
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2286
x 1088

Bericht door Christel » do 03 mei 2007, 11:37

Mette Marit schreef:ik dacht nochtans dat victor dat verteld had aan Jenny...
Ik meende mij dat ook te herinneren, (dat hij eens verteld heeft dat hij met de schoolbus heeft gereden maar dat het hem niet beviel omdat die kinderen te druk waren) maar dacht al dat het aan mij lag :oops: :wink: Misschien iets voor het topic "Wat er niet klopt in Thuis", of vergissen wij ons allebei? :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Re:

Bericht door Mette Marit » do 17 jan 2008, 16:21

Christel schreef:
Mette Marit schreef:ik dacht nochtans dat victor dat verteld had aan Jenny...
Ik meende mij dat ook te herinneren, (dat hij eens verteld heeft dat hij met de schoolbus heeft gereden maar dat het hem niet beviel omdat die kinderen te druk waren) maar dacht al dat het aan mij lag :oops: :wink: Misschien iets voor het topic "Wat er niet klopt in Thuis", of vergissen wij ons allebei? :?
Ik vergis mij nooit! :lol: :boo: (tomaat in mijn eigen richting)
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 9
x 141

Re: Verzin je eigen thuis-verhaallijn ...

Bericht door johan1969 » do 17 jan 2008, 23:42

Marie verlaat Luc voor de mysterieuze charismatische kerel die aan de toog van de Fit en Fun een frisse Duvel zit te drinken.
0 x

Dejavuke
Nog geen rang

Bericht door Dejavuke » za 02 feb 2008, 10:02

Dus ik had hem in een rolstoel gezet, totaan zijn middel permanent verlamd. Je kan zeggen dat de mogelijkheden beperkt worden met zo'n personage, maar ik denk dat je net méér mogelijkheden hebt met een invalide, en een véél sterker verhaal.
Laat dokter Ann EINDELIJK een nieuwe vlam vinden, want het Ann-Manon verhaal is tot op het bot uitgekauwd. En idd, liefst terug een lesbische vriendin.
Wat zouden jullie ervan denken als een vast thuispersonage uit het niets vermoord werd?
Is het niet vreemd dat alle verhaallijnen die je hier ziet waar zijn geworden? Dorien zit in een rolstoel, Ann vindt het geluk bij Sandrine maar uit het niets sterft ze, zonder een aangekondigd vertrek van de actrice? Zouden ze hier dan toch het forum lezen en ideeën uit halen? Ik kan niet wachten tot Kasper vertrekt :P
0 x

robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle » za 02 feb 2008, 15:10

Marie gaat volgens mij door die Steurs en zijn bende al dan niet per ongeluk vermoord worden en zo geraakt Luc aan den drank en hebben we meteen exit Marie.
0 x

manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon » za 02 feb 2008, 15:52

robmolle schreef:Marie gaat volgens mij door die Steurs en zijn bende al dan niet per ongeluk vermoord worden en zo geraakt Luc aan den drank en hebben we meteen exit Marie.
Maar best! Ik ben alleszins geen fan! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)

Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits » za 02 feb 2008, 20:34

neen, marie mag niet sterven! 2 jonge dames op korte tijd is te veel van het goede. van sandrine vind ik dat niet erg, maar van marie zou ik dat wel erg vinden.
0 x

maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice » za 02 feb 2008, 21:41

Ik zal het toch ook raar vinden zonder Marie, die doet tenslotte al 10 jaar mee in Thuis.
0 x

manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon » zo 03 feb 2008, 18:31

Willy Crevits schreef:neen, marie mag niet sterven! 2 jonge dames op korte tijd is te veel van het goede. van sandrine vind ik dat niet erg, maar van marie zou ik dat wel erg vinden.
Ik denk juist het omgekeerde, maar dat is ieder zijn voorkeur e! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)

kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan » wo 01 okt 2008, 19:37

Ik ben een verhaal rond de familie Bastiaens aan het uitdenken. Een soort van fanfiction dus aan het maken. Personnages zijn Geert, An, Marianne, Nanc en enkele onbekenden.

een eerste stukje:

Scène 1

Ten huize Marianne, in het salon. Marianne en Geert zitten samen in het salon bij te kletsen. Nancy valt de kamer binnen.

Na: Dokter Smeekens, der is hier iemand die u wilt spreken.
Sme: O jaa, Nancy? Wie wil mij dan spreken?
Na: Een jong meiske. Khebaar nog nooit gezien. Maar ze zegt da ze u kent.

De jonge vrouw stapt de kamer binnen. Marianne en Geert kijken haar aan, Geert geschrokken.

Sme:Alicia? Ben jij dat, Alicia?
Al: Dag Geert, lang geleden, is het niet?
Sme: Wat brengt jou hier? Is er iets gebeurd of zo? Hoe heb je me hier gevonden.

Geert staat recht.

Ma: Geert, wie is dat?
Al: Laat maar, het was toch al een slecht idee om te komen.

Alicia loopt de kamer uit en verdwijnt.

Sme: Alicia, wacht nou. Zo bedoelde ik het niet.

Geert loopt haar achterna. Marianne en Nancy blijven alleen achter in de kamer.

Scène 2

Marianne zit aan de ontbijttafel. An komt binnen en zet zich op de stoel recht tegenover An.

An: Goedemorgen, Mama.
Ma: Goedemorgen, Anneke.
An: Jij hebt precies niet goed geslapen vannacht?
Ma: Inderdaad.
An: Scheelt er iets?

Marianne neemt een slok van haar koffie.

Ma: aarzelend Het is Geert.
An: Wat is er met Geert?
Ma: Gisteren zat ik samen met hem in het salon, toen plots een meisje van ongeveer 17 de kamer binnenkwam.
An: Dat gebeurt toch wel vaker, mama. Vast een van de patiënten.
Ma: Nee, Anneke. Geert kende haar van vroeger. Alé, dat kon ik er toch uit opmaken. Ze deed ook zo mysterieus. Ze zei amper wat en was direct weer weg.
An: Dit is inderdaad vreemd.
Ma: Oh, en het wordt nog vreemder. Sinds gisteren heb ik Geert ook helemaal niet meer gezien of gehoord.
An: Vandaar dat hij vanmorgen belde.
Ma: Geschrokken heeft Geert gebeld! Waarom zeg je dat niet meteen!
An: Ja, Mama, hoe kon ik dat nu weten.
Ma: En wat zei hij dan?
An: Gewoon, of ik vandaag zijn spreekuur wou overnemen. Hij zei dat hij nog iets te doen had.
Ma: Heeft hij ook verteld wat?
An: Nee, mama. Maar Geert kennende zal hij daar vast wel zijn redenen voor hebben. We zullen moeten afwachten tot Geert weer boven water komt. Veel andere opties zijn er niet.
Ma: Ja, Anneke. Maar Geert kennende. Oh, hij kan toch zo impulsief zijn hé.
An: Mama, maak u toch eens niet zo druk. Morgen komt Geert gewoon werken. Vraag het hem dan gewoon.
Ma: zucht. Het is te hopen.
0 x
Afbeelding

Jana_tje
Nog geen rang
x 8

Bericht door Jana_tje » wo 01 okt 2008, 20:55

Doet me een beetje denken aan het verhaal van Sandrine (relatief jong meisje dat dan zijn dochter blijkt te zijn). Ben benieuwd naar je vervolg!!
0 x

Plaats reactie