Ik heb zo een theorietje over dat mysterieuze verleden van Victor...
K zal het hier maar posten, want het is tenslotte fantasie hé...
Vandaag is gebleken dat Victor nog met de schoolbus heeft gereden, waardoor Martine heb kent (trouwens volgens mij een foutje want als het over de school gaat waar Martine nu lesgeeft, kan dat nooit tien jaar geleden zijn, want Martine is nog niet zolang in de stad, maar dit effe ter zijde!;))
Stel nu dat Victor (hij heeft dat jobke volgens zichzelf maar even gedaan, omdat hij niet tegen het lawaai kon), om een heel andere reden daar is ontslagen en toen verdwenen is uit de stad.
Die reden ligt nog open en kunnen er eigenlijk wel een aantal zijn, maar zelf heb ik daar zo ook mijn theorietjes over:
1. Victor had een alcoholverslaving en heeft dronken één van die kindjes doodgereden. Hij is toen vertrokken uit de stad/gevlucht, maar nu hij terug is weet iemand dit (één van die ouders/een oudere broer,?) en probeert nu door Jenny gek te maken Victor te treffen, omdat het verlies over dat overleden kind nog steeds niet verwerkt is.
2. Victor is ontslagen uit de school omdat hij één van de leerlingen heeft lastig gevallen. Zijn slachtoffer van toen weet nu dat die 'vieze buschauffeur' terug in de stad is en wil door Jenny gek te maken Victor treffen, omdat hij/zij dat nooit heeft kunnen verwerken...
Jaja, die Victor, stille waters,...