Inhouden seizoen 29
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
- Kiki_Dee
- Poster rang 3
- x 28
- x 242
Inhouden seizoen 29
Het lijkt er op dat Dieter maandag aan Nancy zal vertellen wat hij allemaal heeft uitgespookt en verborgen heeft gehouden. Ocharme Nancy
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 33
- x 726
Inhouden seizoen 29
Marianne is amper een paar dagen voorwaardelijk vrij en het proces komt er al aan, want op 13/11 lezen we "Dries bereidt zijn cliënt voor op het nakend proces"...
Wow - ze zetten er nogal een vaart achter!
Wow - ze zetten er nogal een vaart achter!
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 445
- x 382
Inhouden seizoen 29
Misschien omdat het correctionele is
Dries heeft dat onlangs toch zo laten vallen bij Tom
Ik verwacht volgende week inderdaad de bekentenis van Didi tegen Nancy ??? maar zeker de korpschef.

Ik verwacht volgende week inderdaad de bekentenis van Didi tegen Nancy ??? maar zeker de korpschef.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 445
- x 382
- apestaart
- Poster rang 4
- x 124
- apestaart
- Poster rang 4
- x 124
-
- Poster rang 2
- x 2
- x 73
Inhouden seizoen 29
Nakend proces, dat kan dadelijk zijn, maar ook pas over een maand of zo, is toch normaal dat je advocaat je zo goed mogelijk voorbereidt.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 33
- x 726
Inhouden seizoen 29
Voor de aflevering van morgen staat er "Maité voelt zich in het nauw gedreven en gaat over tot een drieste actie"...
Negen van de tien confronteert Thilly haar met wat ze vond (was in vooruitblik) en volgt daarop een gijzelingsactie, die beëindigd wordt door Dieter die al ongeduldig beneden in Bar Madame zat te wachten (vooruitblik).
Hoop dat na Harry nu ook niet Thilly of Dieter sneuvelen, want intussen al doden genoeg in Thuis...
Negen van de tien confronteert Thilly haar met wat ze vond (was in vooruitblik) en volgt daarop een gijzelingsactie, die beëindigd wordt door Dieter die al ongeduldig beneden in Bar Madame zat te wachten (vooruitblik).
Hoop dat na Harry nu ook niet Thilly of Dieter sneuvelen, want intussen al doden genoeg in Thuis...
1 x
-
- Poster rang 1
- x 20
Inhouden seizoen 29
Ik ben ook bang voor wat er met Thilly gaat gebeuren.. Ze verschijnt helemaal niet in de spoilers voor de komende twee weken.
Zonder Thilly zou ik toch een beetje minder geinteresseerd zijn in de huidige verhaallijnen..
Zonder Thilly zou ik toch een beetje minder geinteresseerd zijn in de huidige verhaallijnen..

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 723
- x 1040
- Contacteer:
Inhouden seizoen 29
hier ook een beetje vrees hiervoor! Tilly is helemaal niet op de hoogte over het verleden van haar huisgenote Maité. Enfin, toch niet tot gisteren. Ze is dan ook geschokt maar ik denk niet dat ze op de hoogte is van de wreedheden waartoe ze in staat is!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1098
- x 1624
Inhouden seizoen 29
Thilly weet nu dat Chris de vader is van Maité en dat Maité wist dat haar vader niet zuiver op de graat is.
Dat hij NIET vermoord is, weet Thilly ondertussen ook, dat Chris Harry heeft omgelegd, weet ze ook.
Dus is de logische gevolgtrekking ergens toch dat Maité liegt en niet te vertrouwen is.
In de brief staat ook iets over dat Maité het fantastisch gedaan had volgens haar vader en dat haar taak er op zit.
Ook dat zij de dood van Dieter en Tim moest gebruiken om de getraumatiseerde flik te spelen, dus is het wel duidelijk dat Maité geen engeltje is en van een aantal dingen echt wel op de hoogte was - en misschien/waarschijnlijk ook medeplichtig.
Dat hij NIET vermoord is, weet Thilly ondertussen ook, dat Chris Harry heeft omgelegd, weet ze ook.
Dus is de logische gevolgtrekking ergens toch dat Maité liegt en niet te vertrouwen is.
In de brief staat ook iets over dat Maité het fantastisch gedaan had volgens haar vader en dat haar taak er op zit.
Ook dat zij de dood van Dieter en Tim moest gebruiken om de getraumatiseerde flik te spelen, dus is het wel duidelijk dat Maité geen engeltje is en van een aantal dingen echt wel op de hoogte was - en misschien/waarschijnlijk ook medeplichtig.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 33
- x 726
Inhouden seizoen 29
Ja natuurlijk is dat allemaal heel duidelijk. Waar ik me vooral aan stoor is waarom Maité per se bij Thilly moest gaan wonen. Tenzij dan als makkelijksheidsoplossing voor de scenaristen, zodat met één scène heel die zaak kon opgelost worden.
Vermits uit de scènes daarvoor (reistas klaarmaken, ticket boeken, innig afscheid nemen...) duidelijk blijkt dat Maité geen wraak meer wou nemen maar gewoon stiekem verdwijnen, rijst de vraag waarom ze dat niet al maanden geleden deed. Toch wel een raar einde, alweer.
Vermits uit de scènes daarvoor (reistas klaarmaken, ticket boeken, innig afscheid nemen...) duidelijk blijkt dat Maité geen wraak meer wou nemen maar gewoon stiekem verdwijnen, rijst de vraag waarom ze dat niet al maanden geleden deed. Toch wel een raar einde, alweer.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1098
- x 1624
Inhouden seizoen 29
Mijn posting was een reactie op een eerder bericht.
Misschien wachtte Maité gewoon het juiste moment af, of heeft ze haar plannen on hold gezet vanwege haar zwangerschap.
Dat bewijst niet dat ze al haar plannen had laten varen.
Dat ze in het Thuisdorp bleef, zegt toch ook wel iets? Ze had met al haar geld gemakkelijk elders een ander en gerust leventje kunnen leiden, zonder het risico 'ontmaskerd' te worden.
Misschien wachtte Maité gewoon het juiste moment af, of heeft ze haar plannen on hold gezet vanwege haar zwangerschap.
Dat bewijst niet dat ze al haar plannen had laten varen.
Dat ze in het Thuisdorp bleef, zegt toch ook wel iets? Ze had met al haar geld gemakkelijk elders een ander en gerust leventje kunnen leiden, zonder het risico 'ontmaskerd' te worden.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 33
- x 726
Inhouden seizoen 29
Daarom dat ik graag zou ontdekken waarom ze uiteindelijk gebleven is. Niet om wraak te nemen (daarvoor heeft ze de afgelopen tijd toch gelegenheid genoeg gehad, maar ze deed het dus niet) en ook niet om een gezellig gezinnetje te vormen met Dieter. Wat rest er dan nog als motief?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 445
- x 382
Inhouden seizoen 29
Maité en Thilly als patiënten ?

En die klanten in de bar madam waarmee Ilias het aan de stok krijgt zullen wel Vince & Eddy zijn.
Haar een beetje ontzien ivm de zwangerschap. ?
0 x