Laat me raden: Ilias heeft voor een andere advocaat gekozen en Vicky gaat Peter daarvan op de hoogte brengen.
Inhouden seizoen 29
- apestaart
- Poster rang 4
- x 166
Inhouden seizoen 29
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1421
- x 2159
Inhouden seizoen 29
Ik vrees van wel. Gisteren zei Rosa al dat ze misschien iets te hard tegen Dirk was geweest, maar zijn telefoontje beantwoorden deed ze niet.daffy duck schreef: ↑za 30 sep 2023, 09:31Hopelijk krijgen we nu niet, moest er iets ernstigs zijn met Dirk, de oppervlakkige treurende Karin en Rosa, omdat ze hem met zoveel disrespect hebben behandeld!
Thuisforum schreef: ↑za 26 aug 2023, 14:5202.10.2023 - aflevering 5496
Het schuldgevoel bij Rosa is groot.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 3
- x 51
- x 395
Inhouden seizoen 29
Het zuchtje van Tim als Sam zegt dat ze zich niet laat doen (in de filmpjes voor de volgende aflevering na de afl van vrijdag)
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 3
- x 51
- x 395
Inhouden seizoen 29
Ze zou het eens moeten weten...Thuisforum schreef: ↑za 26 aug 2023, 14:52Thilly haalt warme herinneringen op aan haar grote liefde en reikt een helpende hand aan Maité
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 982
- x 1404
- Contacteer:
Inhouden seizoen 29
Is dit niet wat achter de feiten lopen? Bij het opstarten van een bedrijf wordt toch een langere termijnplanning vastgelegd met natuurlijk ook de investeringsmogelijkheden. Nu alles al uitgestald staat, de ruimte afgehuurd is...nu beginnen over investeringen. Raar.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Inhouden seizoen 29
Hij vertelt haar dat Vince gelogen heeft over het "pro deo" werk van Sterckens en dat hij nu diep in de schulden zit.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3240
- x 1600
Inhouden seizoen 29
Toch bijzonder hè, die grote liefdes in Thuis... Zou dit over Harry gaan? Waar Thilly net een blauwe maandag mee getrouwd was nadat ze eerst maanden heeft lopen twijfelen aan hun relatie en zelfs met een open relatie aan kwam zetten omdat ze hem ei-gen-lijk gewoon te saai vond?
Voor mijn gevoel heeft dat net een weekje of 3 soepel gelopen voordat Harry vermoord werd...
En dan wéér een helpende hand aan haar "grote nieuwe vriendin"...
Kan niet zeggen dat ik die 2 graag in beeld zie komen.
Zouden ze er nu al collectief achter komen dat Tom al een hele tijd van de hoed en de rand af wist wat Marianne betreft?
Dat worden zware tijden voor Tommeke...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 657
- x 488
Inhouden seizoen 29
Ik zie de zoveelste carrièreswitch voor Viv : namelijk oude zetels herstofferen en verkopen als "vintage" al dan niet samen met Lowie & Adil. Die laatste is helemaal niet gelukkig in zijn nieuwe job en kan moeilijk het zorgen voor jaan en aandacht geven aan Christine combineren met zijn werk.
Omdat dit toch een spoiler hoek is : enkele maanden terug, nog voor de seizoensfinale, stond er op de FB pagina van Thuis een bericht dat ze veel figuranten zochten en daar zaten ook mensen tussen die als klant moesten dienen voor het "atelier". Ace was in de reguliere uitzendingen van dat moment juist failliet gegaan.
Omdat dit toch een spoiler hoek is : enkele maanden terug, nog voor de seizoensfinale, stond er op de FB pagina van Thuis een bericht dat ze veel figuranten zochten en daar zaten ook mensen tussen die als klant moesten dienen voor het "atelier". Ace was in de reguliere uitzendingen van dat moment juist failliet gegaan.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1421
- x 2159
Inhouden seizoen 29
Een repair-atelier misschien?
Dat was in het verleden al een succes - ze kunnen Eddy en Thilly er ook bij betrekken.
Dan zit die laatste niet meer constant met wateroogjes te verkommeren, met haar enige bestie.
En vermits het Thuis is, kunnen ze met de opbrengst gemakkelijk met verschillende mensen hiervan leven.
Dat was in het verleden al een succes - ze kunnen Eddy en Thilly er ook bij betrekken.
Dan zit die laatste niet meer constant met wateroogjes te verkommeren, met haar enige bestie.
En vermits het Thuis is, kunnen ze met de opbrengst gemakkelijk met verschillende mensen hiervan leven.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 554
- x 483
- martha
- Poster rang 5
- x 657
- x 488
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Inhouden seizoen 29
Ik volg toch eerder de versie van Christel (zie hierboven) dat die "grote liefde" hoop en al een week of drie geduurd heeft. Al de rest van de tijd leken het Friends with Benefits...
Een beetje zoals haar zus nu, dus.
Een beetje zoals haar zus nu, dus.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 554
- x 483
Inhouden seizoen 29
Als Harry haar grote liefde was: twijfels, open relatie, hoe saai vond ze hem op een gegeven moment?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3240
- x 1600
Inhouden seizoen 29
^ Mja, precies om die reden moest ik dus ook echt lachen om deze spoiler
Ik verwacht ook echt wel dat ze met die "grote liefde" op Harry doelen, hoor! Maar als je ziet hoe dat tussen die 2 verlopen is allemaal, is dat toch eigenlijk lachenswerk...
Denk dat jullie gelijk hebben en dat ze daar gezamenlijk aan het "upcyclen" slaan.
Helemaal hip tegenwoordig, en Thuis moet toch de realiteit een beetje volgen hè?
Ik verwacht ook echt wel dat ze met die "grote liefde" op Harry doelen, hoor! Maar als je ziet hoe dat tussen die 2 verlopen is allemaal, is dat toch eigenlijk lachenswerk...
martha schreef: ↑ma 16 okt 2023, 15:05Ik zie de zoveelste carrièreswitch voor Viv : namelijk oude zetels herstofferen en verkopen als "vintage" al dan niet samen met Lowie & Adil. Die laatste is helemaal niet gelukkig in zijn nieuwe job en kan moeilijk het zorgen voor jaan en aandacht geven aan Christine combineren met zijn werk.
Dat laatste vooral jasatine schreef: ↑ma 16 okt 2023, 16:02Een repair-atelier misschien?
Denk dat jullie gelijk hebben en dat ze daar gezamenlijk aan het "upcyclen" slaan.
Helemaal hip tegenwoordig, en Thuis moet toch de realiteit een beetje volgen hè?
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 554
- x 483
Inhouden seizoen 29
"Adil duldt geen kritiek van zijn vrouw". Het werd eens tijd!
"Dieter begint te beseffen dat Maité een gevaar kan betekenen voor degenen die hij lief heeft", maar die dreiging is er toch al een hele tijd?
Beseft hij dat nu pas?
"Dieter begint te beseffen dat Maité een gevaar kan betekenen voor degenen die hij lief heeft", maar die dreiging is er toch al een hele tijd?
Beseft hij dat nu pas?
3 x