Dan ben ik verkeerd ingelicht, mea culpa. Bij mij staat altijd de ondertiteling 888 op en het zou niet de eerste keer zijn dat het verkeerd wordt weergegeven. Ik was echt overtuigd dat het van santen was.

Dan ben ik verkeerd ingelicht, mea culpa. Bij mij staat altijd de ondertiteling 888 op en het zou niet de eerste keer zijn dat het verkeerd wordt weergegeven. Ik was echt overtuigd dat het van santen was.
Chris?
Zu best kunnen! In Thuis moeten er altijd problemen zijn en dat probleem hebben we nog niet gehad. Er zijn al wat kinderen uitgevallen in Thuis, maar nu zullen ze misschien dat kindje niet laten geboren worden. Zou toch weer wreed zijn en er is al zoveel miserie geweest!
Nee, dat Maité familie zou zijn van Judith en Thilly.
Allee, Ilias heeft blijkbaar zichzelf nog dieper in nesten gestoken.
Over welke dochter zou het gaan? Britney/Britt of Femke?
Ik zie Waldek op de allerlaatste seconde van de aflevering binnen stormen.
Dat denk ik nu eens niet, denk eerder dat Waldek niet wil aanwezig zijn, hem misschien toch bedacht heeft en tot inkeer wil komen, en op deze manier, tesamen met Eddy en de rest een plannetje bedacht hebben in Ibiza. Voor Eddy komt dit ook goed uit, die had met zijn Angèle nog een eitje te pellen ivm de cruise-omstandigheden.
Er zijn in ieder geval genoeg vluchten tussen Ibiza en België. Zou raar zijn dat hij daar nu geen plaats op vindt…Ik zie Waldek op de allerlaatste seconde van de aflevering binnen stormen.
Dat klinkt alsof Waldek nog in de zaak zit.Thuisforum schreef: ↑di 16 aug 2022, 20:38Bij Feniks dreigt het uit de hand te lopen en dat kent zware gevolgen