Marokko is inderdaad vrijdag gezegd.
Ik hoop in ieder geval samen en niet Simonne alleen.

Frank had aan Robin beloofd om op bezoek te gaan in Marokko. Kaat kan vanuit Finland ook altijd naar Marokko vliegendaffy duck schreef: ↑ma 13 feb 2023, 18:06vind het een beetje raar dat ze daar naartoe trekken. Ik dacht dat ze eerder richting Kaat zouden gaan
oei oei, oei
Zeker als het over Waldek en de zaak gaat.daffy duck schreef: ↑vr 17 feb 2023, 10:02Dat wordt het gesprek van de serie! 2 conflictgerichte dames zullen voor vuurwerk zorgen!
Maar wel typisch Christine om zich te moeien - hoewel het wel eens voor een verzoening zou kunnen zorgen.
Inderdaad, dat hoop ik ook.
Zeg maar nog meer stommiteiten want hij is ferm bezig met die één voor één op te stapelen want daar is hij heel goed in.
Ik kan momenteel niet op haar voornaam komen maar wel haar familienaam : van santen. Familie van ???
denk dat ze daarvoor wat te oud is. kan eventueel een vergeten zuster zijn van of Judith haar dochter ergens uit het verleden??? Marthe, denk wel dat Judith een stukje ouder is dan Tilly. Denk Judith zo'n 40 en thilly zoiets van 35??? gokje hoor!
Judith is 2 weken geleden 48 geworden. Thilly is inderdaad een stuk jonger, maar mij nog niet bekend hoe oud zij daadwerkelijk is. Maar ze is qua uiterlijk als haar gedrag jonger uit dan Judith, 35 zou misschien wel kunnen. Maar je merkt wel aan Thilly dat ze nu echt volwassener, rustiger is geworden. Ligt het aan mij of zijn er in de seizoenen nooit aandacht besteed aan hun verjaardag dan tot dit seizoen. Tijdens de rechtzitting werd de geboortedatum genoemd van Judith en op die datum werd er in de aflevering haar verjaardag gevierd.daffy duck schreef: ↑wo 22 feb 2023, 15:36Denk Judith zo'n 40 en thilly zoiets van 35??? gokje hoor!
Ha! mysterie opgelost!