Ik hoop dat het geen RIP Harry zal zijn (begrafenis ? ).
Want met de inhouden van volgende week lijkt alles terug business as usual.
En keert de kanker bij Bob terug ? Gesprek met Nora, die hem destijds behandelde.
Ik hoop dat het geen RIP Harry zal zijn (begrafenis ? ).
Ik hoop het ook. Maar met de voorgegeven spoilers weet je nooit op voorhand iets over een komende plot. Bepaalde namen worden dan bewust niet vermeld.
Natuurlijk niet. Sam is een werknemer van Harry. Zijn bezittingen zullen verdeeld worden tussen zijn vrouw en dochter. Thilly en Zihame dus. En eventueel andere familie als hij die nog heeft. Tenzij een testament anders bepaalt, maar dan nog heeft Zihame als enig kind recht op de helft van alles wat Harry had
En het zou ook wel kunnen dat Nora hier nog nodig is voor een verhaallijn met Bob, al hoop ik van niet.
Inderdaad... Pasgeleden kwam in een aflevering ook al ergens voorbij dat hij zich niet lekker voelde en moe was, en daar werd nogal de nadruk op gelegd. Zou dus zomaar eens kunnen...
Eventjes een andere piste. Leo gaat naar school, heeft veel dicht contact met andere kindjes. Heel makkelijk dus om Epstein-Barr of cytomegalovirus op te lopen en door te geven aan Bob. Die het dan op zijn beurt weer doorgeeft aan Tamara. En gezien cytomegalovirus schade kan aanrichten aan een foetus ...
Ow ja, inderdaad. CMV beetje onder de aandacht brengen, zou ook heel goed kunnenheidiw schreef: ↑wo 03 mei 2023, 11:23Eventjes een andere piste. Leo gaat naar school, heeft veel dicht contact met andere kindjes. Heel makkelijk dus om Epstein-Barr of cytomegalovirus op te lopen en door te geven aan Bob. Die het dan op zijn beurt weer doorgeeft aan Tamara. En gezien cytomegalovirus schade kan aanrichten aan een foetus