Inhouden seizoen 26

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 857
x 341

Inhouden seizoen 26

Bericht door Christel » ma 07 jun 2021, 12:11

Tiboko schreef:
ma 07 jun 2021, 11:02
Moet bekennen dat ik hoop dat aan die zaak niet te veel zendtijd meer besteed wordt.

Maar méér aan Christine, de trouw, hoe het met Bob afloopt...
Tsja, ik kan me daar alleen maar volledig bij aansluiten...

En hoewel ik het nog wel even spannend vond dat Jacques nog rond liep en dus overal op kon duiken, vind ik dat ze dat gegeven inmiddels alweer ontzettend uitgemolken hebben. Ik moest van de week echt lachen toen bleek dat Hannah verdwenen was, om vervolgens na een plotselinge slaapwandelsessie, slapend achter de bar op te duiken.
Kom op zeg, letterlijk iedereen heeft al een "schrikmoment" gehad inmiddels, en het een nog onwaarschijnlijker dan het ander :crazy: :lol:

Als je daar dan tegenover zet dat het inderdaad totaal niet logisch is dat Jacques daar maar rond blijft hangen, dan wordt het ineens wel een hele grote hoop onzin waar je naar zit te kijken.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Kiki_Dee
Poster rang 3
Poster rang 3
x 15
x 120

Inhouden seizoen 26

Bericht door Kiki_Dee » wo 09 jun 2021, 20:45

catherine schreef:
za 05 jun 2021, 19:15
@Kiki Dee
Als ze dit gaan rekken tot woensdag, donderdag en vrijdag dan zou dat absoluut onrealistisch zijn. Judith werd vrijdag al gemist en was onbereikbaar
Onrealistisch zei je. Het is woensdag en ze hebben nu pas het huis gevonden waar Judith en Jacques zitten
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 27

Inhouden seizoen 26

Bericht door ThuisStan123 » wo 09 jun 2021, 20:54

Het zal nu wel over en uit zijn voor Jacques, dat lijdt geen twijfel. De enige vraag is nu hoe Judith ervan af zal komen.

Voor morgen stond er dat Stan zich ongelooflijk schuldig zal voelen. Volgens mij betekent dat hij zich schuldig voelt om zijn moeder, die er toch op z'n minst erg aan toe zal zijn. En misschien is dat ook het moment waarop Jorens verleden hem inhaalt: het (mogelijks) verliezen van een ouder. Nu, dat kan nog iets anders uit zijn verleden zijn.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 9
x 239

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko » wo 09 jun 2021, 21:26

ThuisStan123 schreef:
wo 09 jun 2021, 20:54
Voor morgen stond er dat Stan zich ongelooflijk schuldig zal voelen. Volgens mij betekent dat hij zich schuldig voelt om zijn moeder, die er toch op z'n minst erg aan toe zal zijn.

Als ik aandachtig heb gekeken (moet zeggen, kost me moeite met die flut verhaallijn) dan lag Judith gewoon haar roes uit te slapen. Die "verdoving" die ze Jacques ging geven, moest ze van de achterdochtige seriemoordenaar eerst in haar eigen arm inspuiten en blijkbaar viel ze meteen daarop in een diepe slaap.

Wat mij verbaast is dat je de blauwe politielichten naderbij zag komen in de kelder waar Jacques weer zat te vloeken om zijn pijnlijke wonde, maar dat hij dat blijkbaar niet door had. Desondanks zal hij wel via een achterdeur ontsnappen, het op een sprintje zetten en in het al rennend passeren van de wijngaard daar ook nog de barrel waarin Adil & co slapen in brand zal steken.

Stan voelt zich ongelooflijk schuldig omdat hij nu beseft hoe erg het is om (in dit geval mogelijk) een ouder te verliezen, wat hij toen met Bill & Joren totaal niet besefte. Dus ik vermoed "schuldig" tegenover Joren.
0 x

catherine
Nog geen rang
x 12
x 12

Inhouden seizoen 26

Bericht door catherine » wo 09 jun 2021, 21:39

Hoe kan Judith, nadat ze eerst een proefspuitje van Jacques heeft gekregen hem daarna nog behandelen? Of was dat zijn bedoeling en heeft hij daarna nooit zijn verdoving gekregen? Kan bijna niet anders, maar dan kan zij hem ook niet behandeld hebben.
0 x

Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 14

Inhouden seizoen 26

Bericht door Sandertje » wo 09 jun 2021, 21:42

catherine schreef:
wo 09 jun 2021, 21:39
Hoe kan Judith, nadat ze eerst een proefspuitje van Jacques heeft gekregen hem daarna nog behandelen? Of was dat zijn bedoeling en heeft hij daarna nooit zijn verdoving gekregen? Kan bijna niet anders, maar dan kan zij hem ook niet behandeld hebben.
Mij leek het eerder dat de verdoving bewust te sterk was net om Jacques "knock out" te krijgen. Ze had niet verwacht dat Jacques haar ging forceren om haarzelf in te spuiten.
0 x

ThuisfanNL
Nog geen rang
x 1

Inhouden seizoen 26

Bericht door ThuisfanNL » wo 09 jun 2021, 21:46

ThuisStan123 schreef:
Het zal nu wel over en uit zijn voor Jacques, dat lijdt geen twijfel. De enige vraag is nu hoe Judith ervan af zal komen.

Voor morgen stond er dat Stan zich ongelooflijk schuldig zal voelen. Volgens mij betekent dat hij zich schuldig voelt om zijn moeder, die er toch op z'n minst erg aan toe zal zijn.
Het lijkt me ook over en uit voor Jacques maar ik denk dat hij de politie wel nog lastig gaat maken. Ik denk nog steeds dat Judith er uiteindelijk goed vanaf zal komen. Ik dacht aan het begin van de aflevering van gisteren dat Judith bewusteloos op de grond ligt, maar later in die aflevering blij verrast haar nog levend te zien. Al was dat niet helemaal logisch. Na de aflevering van vanavond eindigt wederom hetzelfde. Mijn gevoel is nog steeds dat ze leeft, maar het zal mij niet verbazen dat ze in het ziekenhuis moet herstellen.

Stan maakt zich enorme zorgen om zijn moeder. Dat is meer dan logisch. Ja, hij zal zich schuldig voelen om wat hij haar heeft aangedaan. Maar ja dat had een oorzaak. Dat verklaart waarom hij moeite heeft om zijn emoties onder controle te houden. Ik vind het overigens knap hoe Emma hier mee om gaat. Zij is natuurlijk ook ongerust, maar ze blijft er redelijk rustig onder. Zij weet goed wat haar moeder nu moet voelen. Emma is al 2x ontvoerd/gegijzeld geweest.
0 x

catherine
Nog geen rang
x 12
x 12

Inhouden seizoen 26

Bericht door catherine » wo 09 jun 2021, 21:52

@Sandertje
Goed mogelijk, maar in dat geval wil dat zeggen dat Jacques nul verdere hulp/verzorging van haar heeft gehad.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 573
x 222

Inhouden seizoen 26

Bericht door ikke » do 10 jun 2021, 07:16

ThuisfanNL schreef:
wo 09 jun 2021, 21:46
Ik vind het overigens knap hoe Emma hier mee om gaat. Zij is natuurlijk ook ongerust, maar ze blijft er redelijk rustig onder. Zij weet goed wat haar moeder nu moet voelen. Emma is al 2x ontvoerd/gegijzeld geweest.
Juist daarom vind ik het heel onrealistisch. Ik zou , in haar plaats, in alle staten zijn, verre van zo onnatuurlijk kalm zoals Emma.
0 x

ThuisfanNL
Nog geen rang
x 1

Inhouden seizoen 26

Bericht door ThuisfanNL » do 10 jun 2021, 07:44

ikke schreef:
do 10 jun 2021, 07:16
uist daarom vind ik het heel onrealistisch. Ik zou , in haar plaats, in alle staten zijn, verre van zo onnatuurlijk kalm zoals Emma.
Ja, het is inderdaad niet heel realistisch. Ik zou zelf ook in alle staten zijn als ik in de situatie zou zitten waar Emma en Stan nu in zitten.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 294
x 488

Inhouden seizoen 26

Bericht door satine » do 10 jun 2021, 08:38

ThuisStan123 schreef:
Ik denk dat hij gewoon spijt heeft van zijn uitval naar Thilly toe, gisteren.
Ook al was die recht in de roos.
Voor gisteren stond er ook dat Zihame over haar toeren Bar Madam binnen kwam - op onder andere Facebook werd er gespeculeerd dat zij Jacques was tegengekomen, bleek het gewoon over haar schoolresultaten te gaan.
Dus ik denk niet dat Judith daar dood op de vloer ligt of dit niet gaat overleven.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 9
x 239

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko » do 10 jun 2021, 09:11

Natuurlijk gaat Judith dit overleven. Anders zit Thuisdorp volgend seizoen zonder huisarts :lol:
0 x

jeff
Nog geen rang
x 2

Inhouden seizoen 26

Bericht door jeff » do 10 jun 2021, 09:49

Kiki_Dee schreef:
wo 09 jun 2021, 20:45
door Kiki_Dee » wo 09 jun 2021, 20:45
catherine schreef: ↑za 05 jun 2021, 19:15
@Kiki Dee
Als ze dit gaan rekken tot woensdag, donderdag en vrijdag dan zou dat absoluut onrealistisch zijn. Judith werd vrijdag al gemist en was onbereikbaar
Onrealistisch zei je. Het is woensdag en ze hebben nu pas het huis gevonden waar Judith en Jacques zitten
Als je goed gevolgd hebt, ging de aflevering van maandag verder met de dag dat Judith aangekomen was op de locatie waar Jacques zit.
Het was dus nog altijd vrijdag en de afleveringen van dinsdag en woensdag gaan verder met de volgende dag, dus in feite zaterdag. Ze hebben dus alles al de volgende dag gevonden.
Maar ze moeten vandaag en morgen wel de sprong nog doen naar de volgende vrijdag. De evolutie van het Judith-Jacques verhaal zal uitwijzen dat ze in werkelijkheid dan nog maar 2 dagen verder zitten.
0 x

eviva
Nog geen rang
x 14
x 6

Inhouden seizoen 26

Bericht door eviva » do 10 jun 2021, 10:25

Gisteren was het al donderdag. Het was de vrijgezellenavond van Leo en Marianne en het trouwfeest is "morgen" werd gezegd.
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 20

Inhouden seizoen 26

Bericht door vdbemdsa » do 10 jun 2021, 10:50

ikke schreef:
do 10 jun 2021, 07:16
Juist daarom vind ik het heel onrealistisch. Ik zou , in haar plaats, in alle staten zijn, verre van zo onnatuurlijk kalm zoals Emma.
Dat zou als studente (bijna afgestudeerd zelfs) van iets met sociaal assistente toch wel normaal moeten zijn hoor, al is ze zelf ontvoer/gegijzeld geweest, je kunt daar waarschijnlijk sterker uit komen.
0 x

Plaats reactie