wat kan er gebeuren in de seizoensfinale ?

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand » do 27 jun 2019, 08:24

ThuisStan123 schreef:
wo 26 jun 2019, 21:00
En ik denk toch echt dat Stan de persoon is waar Joren het meeste behoefte aan heeft.
Ja na de aflevering van gisteren lijkt dat er sterk op. Hij heeft Stan duidelijk nodig.
Kiki_Dee schreef:
wo 26 jun 2019, 22:19
Waldek liet een brief vallen, die van Adil, daardoor zal Paulien misschien wel breken
Ik was eerst helemaal in de war over die brief maar dit lijkt me zeer aannemelijk. We weten ten slotte de inhoud van die brief nog niet.

Dat Bob op het laatste moment voor Tamara kiest lijkt mij ook het meest voor de hand liggende. Het zou niet echt een verassing zijn mocht dat gebeuren. Komt Christine eigenlijk terug volgend seizoen?
0 x

niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand » do 27 jun 2019, 08:29

Tiboko schreef:
wo 26 jun 2019, 22:12
waarin Joren ook al zei "ik heb u nodig".
Dat heeft hij niet gehoord, hij had tegen dan al ingehaakt. Hoewel de smeekbede uiteraard sowieso duidelijk genoeg was. Joren zijn stem alleen al sprak boekdelen.
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 5

Bericht door ThuisStan123 » do 27 jun 2019, 10:11

Vandaag is er op Facebook een post over de finale verschenen waarop Stan zegt: "Gaat ge mij nog een mot geven?" of iets dergelijks. Dat betekent dat hij vanavond zeker nog niet tot inkeer zal komen. Echt, als hij zich in de eerste twintig minuten van de seizoensfinale niet naar Joren rept, pak ik een karabijn en schiet ik op zijn hielen! :naughty:

Het spel heeft intussen al lang genoeg geduurd. :hand:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 5
x 4

Bericht door satine » do 27 jun 2019, 10:12

niemand schreef:
do 27 jun 2019, 08:24
Ik was eerst helemaal in de war over die brief maar dit lijkt me zeer aannemelijk. We weten ten slotte de inhoud van die brief nog niet.
Bij die brief zat aardig wat cash.
Ik denk dat Adil dat geld heeft achtergelaten met de vraag aan Waldek om dat op de veiling te besteden, zodat Adil Paulien kan steunen, zonder dat zij dat zelf weet.
Want van hem zou ze het waarschijnlijk toch niet aannemen.
Als ze die brief vindt en leest hoe de vork aan de steel zit, kan het natuurlijk twee kanten op.
Of ze breekt, of er is een verzoening voorzien voor het volgende seizoen.

Ik denk dat er ook nog iets rond Marianne gaat gebeuren.
Hoe of wat, geen idee - maar het isolement waar ze nu in zit is niet zonder reden gecreëerd. :mrgreen:
0 x

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door Tiboko » do 27 jun 2019, 20:45

Uiteraard is de brief nog niet gevonden. Ook al hebben ze daar met 3 zitten kuisen... en ligt die gewoon op de grond.

Dat Paulien "iets" gaat doen is nu wel heel duidelijk. De vraag is wat. Maar als je Anns reactie (spoiler) ziet, dan ziet het er niet goed uit. Tenzij er iets is met Marianne.
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 5

Bericht door ThuisStan123 » do 27 jun 2019, 21:21

In het vooruitzicht naar de seizoensfinale zag ik dat Stan zich beschermend tegenover Joren opstelt. Ik hoop dat hij ook zijn menselijkheid zal laten zien.

Wat Paulien betreft, ik zou echt niet weten wat ze zou gaan doen. Waarschijnlijk eerder ten kwade dan ten goede.
0 x

Frederique
Nog geen rang

Bericht door Frederique » vr 28 jun 2019, 00:01

Ik heb al gedacht dat Olivia het niet zal kunnen laten om Christine op de hoogte te brengen van Bob z’n ultieme liefdesverklaring aan Tamara. Waarop bij Christine de stoppen doorslaan en ze een wanhoopsdaad pleegt...
0 x

niemand
Nog geen rang

Thuisdag/finale 2019

Bericht door niemand » vr 28 jun 2019, 10:16

15 mensen mochten de finale al zien en dit is hun reactie:
https://www.een.be/thuis/15-kijkers-moc ... le-al-zien

Ik vind het hilarisch dat wanneer iedereen 'oooh' zegt die kerel in het midden totaal niet reageert :lol:
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 8
x 4

Bericht door Christel » vr 28 jun 2019, 12:08

^Dat ziet er inderdaad best grappig uit :lol: Wel een leuk en gevarieerd groepje hebben ze daar voor uitgekozen ook. Lijkt me wel gezellig zoiets!
Maar ja, uiteindelijk levert het ons natuurlijk geen snars op nu :mrgreen: :lol: ;)
Tiboko schreef:
do 27 jun 2019, 20:45
Dat Paulien "iets" gaat doen is nu wel heel duidelijk. De vraag is wat. Maar als je Anns reactie (spoiler) ziet, dan ziet het er niet goed uit. Tenzij er iets is met Marianne.
Toen ik dat gisteren in de vooruitblik zag, dacht ik eigenlijk meteen aan Marianne. Zoals Satine al zei; dat isolement is er niet zonder reden, denk ik ook.
Maar de manier waarop Paulien afscheid nam van Lowie gisteren, vond ik ook nogal apart. Een beetje alsof het "definitief" was, zoveel aandacht gaf ze eraan. Ik ben dus eens benieuwd welke kant het opgaat vanavond en voor wie die tranen van Ann bestemd zijn. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1

Bericht door Kiki_Dee » vr 28 jun 2019, 12:29

Marianne lijkt me nu geen persoon voor een wanhoopsdaad...
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 5

Bericht door ThuisStan123 » vr 28 jun 2019, 13:08

Mij eerlijk gezegd ook niet. Nu, ik ken haar natuurlijk veel minder lang dan de meesten hier, maar ik zou toch denken dat Marianne het type is dat altijd verdergaat en haar koppigheid niet verliest. Of toch niet zo erg dat ze een wanhoopsdaad zou plegen. Of het is geen wanhoopsdaad maar ze komt wel iets anders tegen. Een ongeval lijkt me logisch.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 1

Bericht door ikke » vr 28 jun 2019, 13:39

niemand schreef:
vr 28 jun 2019, 10:16
15 mensen mochten de finale al zien en dit is hun reactie:
https://www.een.be/thuis/15-kijkers-moc ... le-al-zien
Raar, ik kan de reacties niet zien van die "gelukkigen"
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 1

Bericht door ikke » vr 28 jun 2019, 13:42

Christel schreef:
vr 28 jun 2019, 12:08
Maar de manier waarop Paulien afscheid nam van Lowie gisteren, vond ik ook nogal apart.
Me too. Maar we moeten er wel rekening mee houden dat de schrijverkes ons graag op 't verkeerde been zetten, hé?
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 8
x 4

Bericht door Christel » vr 28 jun 2019, 13:50

^Dat is een feit inderdaad :lol: ;)
ThuisStan123 schreef:
vr 28 jun 2019, 13:08
Mij eerlijk gezegd ook niet. Nu, ik ken haar natuurlijk veel minder lang dan de meesten hier, maar ik zou toch denken dat Marianne het type is dat altijd verdergaat en haar koppigheid niet verliest. Of toch niet zo erg dat ze een wanhoopsdaad zou plegen. Of het is geen wanhoopsdaad maar ze komt wel iets anders tegen. Een ongeval lijkt me logisch.
Precies. Of gewoon haar gezondheid die ervoor zorgt dat er iets met haar gebeurt.
Een wanhoopsdaad zie ik Marianne ook echt niet plegen :nope:

Maar het feit dat ze zo in een isolement zit, kan wel haar hartproblemen verergeren, of ervoor zorgen dat ze pas later gevonden wordt als haar iets overkomt o.i.d.
Daar doelde ik eigenlijk op. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1

Bericht door Kiki_Dee » vr 28 jun 2019, 14:48

Zou de familie Verbist ten tonele verschijnen?
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

Plaats reactie