wat kan er gebeuren in de seizoensfinale ?

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Kiki_Dee » di 04 jun 2019, 08:14

Aangezien het een nieuwe acteur is, lijkt het me sterk dat ze hem uit het script zouden schrijven. Dan had Jannes het seizoen nog kunnen uitmaken.
Geen spannende cliffhanger
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Kiki_Dee » di 04 jun 2019, 08:16

Zou het misschien niet kunnen dat er nog iets gebeurd met Leo en dat Tamara haar kindje daardoor Leo noemt? :think:
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » wo 26 jun 2019, 08:41

Tamara bevalt natuurlijk! En Bobbie zit op zijn trouwdag in het moederhuis ipv het stadhuis :razz:
En wellicht een confrontatie Joren/Stan/Boris al dan niet met Frank erbij.
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door ThuisStan123 » wo 26 jun 2019, 09:32

Kleine Leo. Klinkt eigenlijk nog best leuk, moet ik zeggen. :lol:

Aangezien Stan zich kennelijk enorm schuldig voelt over wat er gebeurd is, vind ik het waarschijnlijker dat hij voor Joren zal opkomen eens de confrontatie met Boris begint. Misschien maken we mee dat hij Boris wegjaagt (al dan niet met hulp van Frank of Jacques) en stopt de scène dan. Mooier zou natuurlijk zijn als we hem Joren zagen troosten. Ze moeten elkaar niet om de hals vliegen, maar een kleine verzoening zou al mooi zijn.
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door vdbemdsa » wo 26 jun 2019, 10:09

Ik veronderstel dat we zelfs niet weten of de bruiloft gaat doorgaan, dat Tamara gaat bevallen ja, en dat iemand dat Bob komt influisteren, en dat het dan stopt, wachten tot komend seizoen of hij al dan niet ja gaat zeggen.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » wo 26 jun 2019, 11:00

Een afkooksel van het huwelijk van Eva met Jan Reimers dus.
(finale seizoen 8)
0 x

Frederique
Nog geen rang

Bericht door Frederique » wo 26 jun 2019, 14:15

Op Facebook staan een aantal wazige foto's van een aantal personages met uitspraken die ze doen in de seizoensfinale!

Bob: "Voor u alles." (Op de wazige foto meen ik Bob in trouwkostuum te kunnen zien.)

Joren: "Ik heb u gemist. Ik heb u nodig." (Op de foto zie je Joren in een ziekenhuisgang.)

Simonne: "Maar meiske, waarom hebt ge dat daarjuist niet gezegd?" (Op de foto zie je Simonne in de Withoeve/Taxi Lev.)

Spannend!
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door ThuisStan123 » wo 26 jun 2019, 17:00

Dat van Joren is met Stan, zeker en vast. Ik hoop dat Boris hem niet is komen lastigvallen in het ziekenhuis, maar in Thuis kan dat natuurlijk zomaar.

Zou Bob dan alsnog met Christine trouwen of loopt hij in kostuum weg tot bij Tamara?

Simonne is moeilijker te verklaren. Ik weet niet precies tegen wie ze die woorden zou kunnen zeggen. Mijn eerste gedachte ging uit naar Nancy, maar of dat nou zo waarschijnlijk is. Tamara zou natuurlijk ook best kunnen.
0 x

niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand » wo 26 jun 2019, 18:29

Ik weet niet, gezien het in het ziekenhuis is, kan Joren het ook tegen Bill zeggen natuurlijk. Tenzij het zeker een gang is want daar zou Bill normaal niet kunnen zijn ookal komt hij er miraculeus genoeg door. :denk:

Bij Simonne was mijn eerste gedacht Tamara maar het zou misschien Kaat kunnen zijn?
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » wo 26 jun 2019, 18:31

niemand schreef:
wo 26 jun 2019, 18:29
maar het zou misschien Kaat kunnen zijn?
Dat kwam eerst in mijn gedachten. Afwachten maar wat het zal zijn. Nog 2 keer slapen... :mrgreen:
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door ThuisStan123 » wo 26 jun 2019, 21:00

Ik twijfel er zeer sterk aan of ik mijn nieuwe gewoonte voor die speciale gelegenheid zal onderbreken en toch kijken, of anders gewoon achteraf zien wat er gebeurd is.

Dat Simonne met Kaat zou spreken lijkt me vanzelfsprekend. Wow, geslaagde woordkeuze :clap:

Ik denk niet dat Joren dat tegen Bill zou zeggen, die zal denk ik nog een tijdje buiten beeld blijven. In elk geval zal hij nog niet rap genezen. En ik denk toch echt dat Stan de persoon is waar Joren het meeste behoefte aan heeft.
0 x

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » wo 26 jun 2019, 22:12

ThuisStan123 schreef:
wo 26 jun 2019, 17:00
Zou Bob dan alsnog met Christine trouwen of loopt hij in kostuum weg tot bij Tamara?
Alle signalen die we NU krijgen wijzen erop dat Bob op het moment suprême voor Tamara zal kiezen hé.

Wat Joren en Stan betreft, ik hoop niet dat die tweede nog 48u nodig heeft voor hij antwoordt op die smeekbede van vanavond - waarin Joren ook al zei "ik heb u nodig".

En dan Paulien. Overduidelijk dat die op instorten staat. Snap niet ze die veiling op dit moment voor haar organiseerden :thumbdown:

Thilly tenslotte heeft duidelijk een geheim. Wat dat is, zal uiteindelijk in de finale blijken ;)
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Kiki_Dee » wo 26 jun 2019, 22:19

Waldek liet een brief vallen, die van Adil, daardoor zal Paulien misschien wel breken

De kans dat er nu nog iets gebeurd in het zwembad, is klein volgens mij, tenzij Jacques de confrontatie aangaat met Stan.

Dat Bob voor Tamara kiest, is wat te voor de hand liggend... Ik denk dat de 'voor u alles' voor iemand anders is
0 x

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door apestaart » wo 26 jun 2019, 22:42

Tiboko schreef:
wo 26 jun 2019, 22:12
Thilly tenslotte heeft duidelijk een geheim. Wat dat is, zal uiteindelijk in de finale blijken
Ik kan al raden: Thilly is zwanger.
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Kiki_Dee » do 27 jun 2019, 07:41

Zou dat briefje dat gevallen is van Thilly zijn? En Paulien leest het en crasht
0 x

Plaats reactie