"Geruchten"-topic zonder bronvermelding.

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 5
x 6

Re: "Geruchten"-topic zonder bronvermelding.

Bericht door tvx1 » wo 02 dec 2015, 18:41

Triestig dat er nog steeds mensen zijn die zich hier speciaal komen registreren op het forum om de meeste gekke geruchten te komen verspreiden. :thumbdown:
0 x

De blauwe spoeling
Nog geen rang

Bericht door De blauwe spoeling » wo 02 dec 2015, 19:08

Dit topic nodigt de leden er toch voor uit? "Geruchten zonder bronvermelding", dat is zoiets als 'de roddels van de roddels' en dan krijg je toch zoiets? Dat is zoals de pieren uit het rioolputje vissen. :whistle:
0 x

Yvetje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 11
x 19

Bericht door Yvetje » wo 02 dec 2015, 19:14

Lees misschien *hier* eens.
Dan weet je hoe dit topic er gekomen is en wat de consequenties zijn van het posten van roddels.
0 x

De blauwe spoeling
Nog geen rang

Bericht door De blauwe spoeling » wo 02 dec 2015, 19:21

Bedankt Yvetje. Leuk forum maar moet m'n weg nog wat vinden blijkbaar. Vond het eerder al vrij strikt ('Wendy' personage)
Als ik het goed begrijp kon m'n opmerking van 'Wendy' wel onder het topic 'acteurs' maar dan niet onder het topic 'personage'. En is er iets soortgelijks tussen 'spoilers' en ''geruchten'. Klopt dat?
0 x

Yvetje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 11
x 19

Bericht door Yvetje » wo 02 dec 2015, 19:25

Er zijn inderdaad verschillen.
Misschien kan je eens in dit topic gaan kijken.

En als je meer kwijt wil over de actrice die Wendy speelt, kan je altijd een nieuw topic openen bij Acteurs/actrices.

En dan nu hier weer ontopic. :yup:
0 x

Oeloeboeloe
Nog geen rang

Bericht door Oeloeboeloe » wo 23 dec 2015, 14:00

De voorstukjes van de aflevering vanavond wijzen alleszins in de richting van het ongeluk waarover ik gehoord had!! We zullen zien, als Paulien nu vanavond vraagt om de auto te gebruiken dan weten we al genoeg!!!! Ocharm Jens
0 x

annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door annekeHU » vr 22 jan 2016, 11:55

na een paar eerder rustige seizoenen op het gebied van overlijdens, heb ik gisteren een spoiler gehoord dat we dit seizoen zeker een vijfde en misschien ook een zesde overlijden zullen krijgen ( weer eentje van het type " via de tante van een kennis van een vriendin van een figurante" , dus neem het voor wat het waard is! )

Hannah zou komen te overlijden ten gevolge van wiegendood, en voor Peggy schijnt het einde ook vrij definitief te zijn, door zelfmoord. ( en dit keer dus een gelukte zelfmoord, in tegenstelling tot Guy in de Ardennen in seizoen 18 en Luc in seizoen 20)

Persoonlijk vind ik beide overlijdens dus spijtige ontwikkelingen, maar dit topic dient voor dergelijke geruchten-spoilers , dus wie hier komt meelezen, weet dat hij/zij hier dergelijke spoilers vindt.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 51
x 31

Bericht door ikke » vr 22 jan 2016, 12:55

annekeHU schreef:na een paar eerder rustige seizoenen op het gebied van overlijdens, heb ik gisteren een spoiler gehoord dat we dit seizoen zeker een vijfde en misschien ook een zesde overlijden zullen krijgen ( weer eentje van het type " via de tante van een kennis van een vriendin van een figurante" , dus neem het voor wat het waard is! )
Hannah zou komen te overlijden ten gevolge van wiegendood, en voor Peggy schijnt het einde ook vrij definitief te zijn, door zelfmoord. ( en dit keer dus een gelukte zelfmoord, in tegenstelling tot Guy in de Ardennen in seizoen 18 en Luc in seizoen 20)
Mij zou het niet verwonderen, maar ik wacht op wat komen zal. Wiegendood kwam nog niet aan bod, 'k zit er ook niet op te wachten, maar de scenaristen doen toch hun zin.
Dat Peggy het zeer moeilijk zal krijgen, zit er al een tijdje aan te komen. Hopelijk slaagt haar zelfmoord, als het zover komt, wel. Anders arriveert ze bij Luc en zo'n verhaallijn kan ik persoonlijk missen als kiespijn.
PS: tantes van kennissen die hun mond niet kunnen houden, verdienen een lap tegen hun oren, mijn gedacht!
0 x

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door GroteThuisfan!!! » vr 22 jan 2016, 17:47

Nee laat het uit aub! Er zijn dit seizoen al genoeg doden geweest (Geert, André, Danny, Jens). En trouwens Peggy ging op on hold gezet worden, ze ging nog de mogelijkheid krijgen om terug te keren. En Hannah wiegendood?! :crazy: Ik kijk nu al zo uit naar de scenes dat ze met Wiske de kat speelt.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥

flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke » vr 22 jan 2016, 19:51

Het zou natuurlijk kunnen dat de kat op Hannah gaat liggen.
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 2
x 11

Bericht door Kiki_Dee » zo 24 jan 2016, 12:39

Ik vond eigenlijk dat Hannah tijdens het feestje opvallend stil was, ik was al bang dat ze toen zou gestorven zijn...
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door annekeHU » ma 25 jan 2016, 22:21

Ik weet niet of het hier moet staan of ergens anders, maar voor de veiligheid:

Thuis gaat dit jaar door tot 24 juni ( dus net zoals vorig jaar , een maand langer) . Het bericht stond op de facebook -pagina van "Luc Bomans en zijn streken in thuis" en zou volgens die pagina bevestigd zijn door de VRT.
0 x

Elin
Nog geen rang

Bericht door Elin » za 13 feb 2016, 17:56

ikke schreef:
annekeHU schreef:na een paar eerder rustige seizoenen op het gebied van overlijdens, heb ik gisteren een spoiler gehoord dat we dit seizoen zeker een vijfde en misschien ook een zesde overlijden zullen krijgen ( weer eentje van het type " via de tante van een kennis van een vriendin van een figurante" , dus neem het voor wat het waard is! )
Mij zou het niet verwonderen, maar ik wacht op wat komen zal. Wiegendood kwam nog niet aan bod, 'k zit er ook niet op te wachten, maar de scenaristen doen toch hun zin.
Dat Peggy het zeer moeilijk zal krijgen, zit er al een tijdje aan te komen. Hopelijk slaagt haar zelfmoord, als het zover komt, wel. Anders arriveert ze bij Luc en zo'n verhaallijn kan ik persoonlijk missen als kiespijn.
PS: tantes van kennissen die hun mond niet kunnen houden, verdienen een lap tegen hun oren, mijn gedacht!
Ik heb dit ook gehoord... :(
0 x

annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door annekeHU » vr 19 feb 2016, 14:22

In het kader van de huidige gebeurtenissen ( de crash van Femke en Lucas) begin ik me dus af te vragen, of de bovenstaande spoiler ( die ik dus via via gehoord heb) wel waar is.... twee overlijdens van jonge kinderen in Thuis , op één seizoen tijd , dat zou er over zijn! Het zal gewoon afwachten worden, denk ik!
0 x

mysticia
Nog geen rang

Bericht door mysticia » vr 19 feb 2016, 14:29

Ik vind wel dat er de laatste tijd fel op het feit dat Hannah stil slaapt wordt ingezoomd, zo net of ze er niet is terwijl ze er wel is. Of op de muisstille babyfoon.
Al hoop ik dat het niet zo is.

Ik las ergens daarnet het gerucht dat Lucas dood zou gaan (volgens mij op facebook onder het krantenartikel van de crash).
Al hoop ik dat ook dat niet waar is..
0 x

Plaats reactie