"Geruchten"-topic zonder bronvermelding.

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

Re: "Geruchten"-topic zonder bronvermelding.

Bericht door hannanaske » do 17 sep 2015, 00:01

satine schreef:
hannanaske schreef:Ze had het over de naam hé. ;) Renée voor een meisje, René voor een jongen. Maar als je het uitspreekt klinkt dat identiek hetzelfde.
Er staat:
En Emma gaat haar omgeving dan wijsmaken, dat Renée een jongen is. Maar eigenlijk is het een meisje. Dat is het voordeel dat het een naam is voor de beide geslachten. En Stan ofzo zal dat dan ontdekken.

Het gaat over meer dan alleen de naam die hetzelfde uitgesproken wordt.
En van wat we gisteren gezien hebben, weet Stan al dat Renée een meisje is.
Wat dus wil zeggen dat we spoilers zonder bron niet te snel voor waar moeten aannemen. :mrgreen:
Maar je hebt gelijk hoor! :thumbup: Ik bedoelde gewoon dat diegene die dit gerucht schreef, het enkel over de naam had.

Ondertussen heeft Stan al kennis gemaakt met Renée en kon hij vaststellen dat het een meisje is (alhoewel je weet dat eigenlijk nooit nooit, maar ik veronderstel toch van wel! ;) )
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo » do 29 okt 2015, 15:42

Net terug uit de wandelgangen, en daar ving ik het vermoeden op dat het schilderij dat in de living van Marianne hing, een hint zou geven naar de ware toedracht van wat William beweerde.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 212
x 91

Bericht door Christel » do 29 okt 2015, 16:23

Captain Cuckoo schreef:Net terug uit de wandelgangen, en daar ving ik het vermoeden op dat het schilderij dat in de living van Marianne hing, een hint zou geven naar de ware toedracht van wat William beweerde.
Dat heb ik ook ergens gelezen (op Facebook geloof ik), of dat er iets aan de achterkant zou zitten wat argwaan opwekt bij Ann&Co. :-?
Ik ben eens benieuwd of daar iets van uit gaat komen. Tenslotte komt dat schilderij van Marianne en William zelf, dus ik neem aan dat William daar niks verdachts zou laten zitten... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door annekeHU » do 29 okt 2015, 16:37

tja, wij weten dat de villa slechts gehuurd is door William, er zal toch nergens een plakkertje ophangen met de naam van de eigenaar van die villa?

Leah Thys heeft ook nog ergens in een artikel beweerd ,dat in november heel veel duidelijk zal worden/heel veel zaken opgelost zullen zijn (ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb, en hoe het geformuleerd was,) maar aangezien we nu reeds eind oktober zijn, mogen ze stilaan gaan opschieten met die verduidelijking/oplossing.
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 11

Bericht door tvx1 » do 29 okt 2015, 18:30

Christel schreef:
Captain Cuckoo schreef:Net terug uit de wandelgangen, en daar ving ik het vermoeden op dat het schilderij dat in de living van Marianne hing, een hint zou geven naar de ware toedracht van wat William beweerde.
Dat heb ik ook ergens gelezen (op Facebook geloof ik), of dat er iets aan de achterkant zou zitten wat argwaan opwekt bij Ann&Co. :-?
Ik ben eens benieuwd of daar iets van uit gaat komen. Tenslotte komt dat schilderij van Marianne en William zelf, dus ik neem aan dat William daar niks verdachts zou laten zitten... :)
Misschien is het dan wel Charité die onrechtstreeks tot de ontdekking leidt.
0 x

kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan » za 07 nov 2015, 14:12

Geen idee of het al ergens bij de spoilers staat en mits het iets kleins is, post ik het hier even:

Deze week, in Voor Hetzelfde Geld, moesten Marleen Merckx en Tina Maerevoet panty's uittesten. Ze deden hun interview in de Zus en Zo en bij het voorbijwandelen aan de decor van het gemeenschapshuis zag je duidelijk een wieg staan, waaruit je wel kan afleiden dat de kleine van Tim en Sam gezond en wel zal geboren worden ;-)
0 x
Afbeelding

huismuis
Nog geen rang

Sam

Bericht door huismuis » di 10 nov 2015, 00:50

Danny revancheert zich op Tim door Sam in haar buik te steken.

Bron: Figurant
0 x

Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph » di 10 nov 2015, 23:37

huismuis schreef:Danny revancheert zich op Tim door Sam in haar buik te steken.

Bron: Figurant
Ik heb ook zoiets gehoord, en dat het morgen op de voetbalmatch van Emma gaat gebeuren aangezien iemand in m'n nabije omgeving een moeder van twee meiden kent en die meiden zullen figureren in de voetbalscènes morgen, hebben ze verklapt dat personages Sam en Tim ook aanwezig waren.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 80
x 133

Bericht door satine » wo 11 nov 2015, 12:22

Spoed schreef:Ik heb ook zoiets gehoord, en dat het morgen op de voetbalmatch van Emma gaat gebeuren
Maar volgende week maandag regelt Sam nog wel de planning van de Kabouters... :whistle:
0 x

Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo » wo 11 nov 2015, 15:50

Het neefke van de kapper van mijn buurvrouw speelt de rol van alle Lucassen in Thuis. Awel, volgens hem doet op de set al een tijdje het gerucht de ronde dat het eigenlijk de figuranten zijn het script schrijven... :shhh:
0 x

karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door karolien85 » wo 11 nov 2015, 20:53

Ik wou het hier net komen zetten, dat ik denk dat Sam degene is die gaat moeten boeten ... En nu lees ik dat hierboven.. Ik ben dan toch niet de enige die dat voorgevoel heeft ..
0 x

Yvetje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 44
x 64

Bericht door Yvetje » do 12 nov 2015, 14:59

Algemeen moderatorbericht:

Mogen we jullie nogmaals attent maken op de nieuwe regels ivm de spoilers die in dit topic staan:
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=16&t=901717
Deze regels gelden voor alle onderwerpen in het Spoiler-hoekje, dus ook voor dit topic.

Dus... wees voorzichtig met wat je post
:!:
0 x

Oeloeboeloe
Nog geen rang

Bericht door Oeloeboeloe » za 21 nov 2015, 14:22

Ik heb nog even de nieuwe regels erop nagetrokken en dit lijkt me de juiste plek: ik heb gehoord dat Paulien een auto-ongeluk zou veroorzaken, met de dood van Jens tot gevolg. Zoals je wel al kan denken is het via-via-via. Ben benieuwd!!!!
0 x

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2

Bericht door GroteThuisfan!!! » za 21 nov 2015, 14:23

Ik heb geruchten gehoord dat Sam zal sterven :eek:
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥

Oeloeboeloe
Nog geen rang

Bericht door Oeloeboeloe » za 21 nov 2015, 14:24

GroteThuisfan!!! schreef:Ik heb geruchten gehoord dat Sam zal sterven :eek:
Lijkt me straf , verhaallijn is nog lang niet op ..
0 x

Plaats reactie