Volgens mij doet dit allemaal niet ter zake. Thuis wil toch een afspiegeling zijn van de maatschappij? Maar voor mij slagen de scenaristen daar niet in, en dat heeft weinig te maken met de leeftijd van de acteurs, wel met de verhaallijnen.hannanaske schreef:Leah Thys kwam minder in beeld omdat ze het zelf zo wou. Ze wou zich kunnen focussen op theater.
En voor de rest geef ik Tvx gelijk! Oké, er komen meer jongeren in beeld, maar ik vind de verdeling tussen jong en minder jong best wel ok. Hélène & William werden er ook pas twee jaar/vorig jaar bijgehaald en zo piepjong lijken die acteurs toch ook niet meer.Ook Angèle die van tijd tot tijd terug in beeld komt....
Ik snap dat Jeanine er liever de brui aan geeft dan zo'n drie keer per maand op de set te verschijnen, maar dat is nu helaas het probleem bij dat beroep: het gaat op en af, en dat is ook niet leeftijdsgebonden.
Integendeel: Het is één van de weinige beroepen waar je nog zo lang mag verder werken na je pensioen.
Ik zou het eigenlijk ook maar vreemd vinden als we de hele tijd verhaallijnen voorgeschoteld zouden krijgen waarin Leo, Jenny, Marianne, William, Yvette, Angéle en Frank permanent aanwezig zijn.
Dan moeten Joy, Mathias,...etc maar drie keer per maand op de set verschijnen? Dat zou toch een beetje de omgekeerde wereld zijn, niet?
Eigenlijk zijn er te weinig allochtonen in Thuis...

Mo is ook al een hele tijd "uit".