In en Uit
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
- Matthi
- Administrator
In en Uit
Een topic waar we de personages bespreken die weer in of uit de serie gaan.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via twitter en facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Re: In en Uit.
:party: :party: :party: :party: :party: :party:Admin schreef:Maart (in): ... (Andrea Croonenberghs)
April (uit): Nina (Clara Cleymans)
Mei (uit): Mo en Bianca (Noureddine Farhihi en Merel de Vilder)
Wanneer Eddy nu net terugkomt weet ik niet juist. Ik denk dat hij er officieel al weer in is aangezien we al scènes zagen in Wit-Rusland.
- Cataclysm Child
- Poster rang 1
Nina eruit, dat wist ik nog niet.
-
- Poster rang 1
Eddy zien we wel weer terug. Ik denk eerlijk gezegd dat het personage zo vaak uit thuis verdwijnt door de combinatie met Witse. Misschien nu Witse gedaan zien we meer van Daan Hughaert. Maar officieel is Eddy er nooit uit geweest. Ik vind zelfs dat de schrijvers het personage erg clever hebben aangepakt waardoor hij gemakkelijk kan verdwijnen en verschijnen.
- Matthi
- Administrator
Ik vond de verhaallijn waardoor hij er tijdelijk uitging wel héél stom gevonden.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via twitter en facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- lord F.
- Poster rang 5
Dat van die gevangenis in Wit-Rusland?Admin schreef:Ik vond de verhaallijn waardoor hij er tijdelijk uitging wel héél stom gevonden.
- Matthi
- Administrator
Yep 

Apropos, waarom mocht ie er tijdelijk uit, en waarheen mocht ie dan gaan en voor hoelang?lord F. schreef:Dat van die gevangenis in Wit-Rusland?Admin schreef:Ik vond de verhaallijn waardoor hij er tijdelijk uitging wel héél stom gevonden.
- Mona'ke
- Poster rang 3
Binnenkort komt Stijn De Belder, de broer van Jens (Jelle Cleymans), ook tevoorschijn. Naam van de acteur is Kwinten van Heden. Hij zal vanaf aflevering 2965 (8 april) te zien zijn.
Stond vandaag in GVA en staat ook bij het "dossier" van Thuis op de showbizzsite.
Stond vandaag in GVA en staat ook bij het "dossier" van Thuis op de showbizzsite.
- Luc
- Poster rang 4
Oh neen, nog nen De Belder
! Doet mij (en Julia) dat toch niet aan!!!
En dat wordt dan het vaste lief van Franky?

En dat wordt dan het vaste lief van Franky?
-
- Poster rang 1
had ook zitten aan dat lief van franky mogelijkheid. Of misschien komt hij voor een totaal andere kwestie erin.
- Berta
- Nog geen rang
Ik zal blij zijn eens Mo en Bianca er eeeeindelijk uit zijn!
Ik maak geen fouten.
Ik beperk mij tot blunders.
Valt er wat te zien hier?
Ik beperk mij tot blunders.
Valt er wat te zien hier?
- Matthi
- Administrator
Nina en Dominique zijn er binnen 3 weken al uit op 9 april. Dat wil dus zeggen 1 dag na 'de trouw'.
Negen april valt op een zaterdag.
Nina en Dominique zullen in de week van 11 april tot 15 april nog meedoen. Nu zou het dan nog 3 weken zijn.

-
- Poster rang 1
Erik Goris, speelt die niet mee in Familie? Iemand een idee welke rol hij zal spelen en hoe groot die is? Misschien de nieuwe liefde van Julia?