Afleveringen in preview

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

Afleveringen in preview

Bericht door Tiboko »

Graag hier de reacties op de afleveringen die al wel op VRT Max staan maar nog niet zijn uitgezonden op tv...

BTW - Blijkbaar wordt de finale in tegenstelling tot vorig jaar dit seizoen niet in preview uitgezonden...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

Afleveringen in preview

Bericht door Tiboko »

De aflevering van afgelopen nacht (vandaag dus) was alweer behoorlijk heftig. Als ik me niet vergis gaf Cédric de indruk dat hij betrokken was bij de aanrijding van Vince. Verder vond ik het redelijk frappant dat Judith niet echt boos werd dat Karin daar wéér bij Tom zat terwijl zij ging slapen na haar nachtshift. En Thérèse en Robin riskeerden echt veel daar in de living. Had elk moment Sunny verwacht. Tenslotte leek het verhaal van Waldek niet 100 procent te stroken met de beelden die we zagen...
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Afleveringen in preview

Bericht door catherine »

Ik vind deze rubriek verwarrend. Dacht dat we de afleveringen zouden moeten afwachten alvorens hier te mogen reageren. Maar als het mag, mij ok. Dan moet ik mij wel zwaar inhouden.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Afleveringen in preview

Bericht door frankeneddy1 »

Haaahaahaha Niels die een West-Vlaming nadoet, zalig :lol: :lol: :lol: :clap:
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Afleveringen in preview

Heeft er al iemand de uitzending van woensdag gezien?
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Afleveringen in preview

Klopt het dat alle afleveringen tot en met die van volgende week donderdag 26 juni vanaf 0u00 te zien zijn op vrtmax maar de seizoensfinale niet en we dus enkel de seiznsfinale op tv kunnen bekijken rond 20u15 op vrijdag op tv?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Afleveringen in preview

Bericht door apestaart »

frankeneddy1 schreef: do 19 jun 2025, 00:15 Klopt het dat alle afleveringen tot en met die van volgende week donderdag 26 juni vanaf 0u00 te zien zijn op vrtmax maar de seizoensfinale niet en we dus enkel de seiznsfinale op tv kunnen bekijken rond 20u15 op vrijdag op tv?
Daar komt het inderdaad zo op neer, dat werd nochtans zo afgekondigd.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Afleveringen in preview

Je wou dat ik het oploste? Wel, ik heb het opgelost :lol:
0 x
Marleenfan
Nog geen rang
x 29
x 11

Afleveringen in preview

Bericht door Marleenfan »

Ik zei het nog al lachend tegen mijzelf... 'Hij heeft het opgelost.' en twas effectief zo.

Marie begint precies ook in te zien dat die relatie tussen haar en Cédric niet wauw is en voelt zich gevangen. Als Andreas vertelt dat Cédric de ex is van Emma, zal Marie zeker willen bijdraaien en ik vermoed dat Andreas ook niet meer akkoord zal zijn met de relatie.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

Afleveringen in preview

Bericht door Tiboko »

Ik zie het niet - je moet een psychopaat zijn om iemand in zuren op te lossen, het is ook on Waldeks - hij die geen vlieg kwaad zou doen. Volgens mij zegt hij dit om van het "gezeur" af te komen.

Verder Cédric. Marie vergeet even dat hij haar een berg geld geleend heeft. Stuurt ze hem nu weg, dan bestaat de kans dat hij dit terug eist en zit ze totaal in de shit.
Laatst gewijzigd door Tiboko op vr 20 jun 2025, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Afleveringen in preview

Dat van dat oplossen had ik al lang tot 1 van de mogelijkheden gerekend. Zeker toen dat geraamte van Eddy voor Britney tevoorschijn kwam. Stel je voor dat dat Jea-Marc is.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Afleveringen in preview

Juist Tiboko. En welke straffe chemicaliën moeten dat dan wel niet zijn voor in de de wijngaard? Zeker geen bio-wijn hoor dan! :nope:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

Afleveringen in preview

Bericht door Tiboko »

Vond het wel een interessant gesprek tussen Andreas en Emma. Nog altijd moeilijk in te schatten of ze nu effectief iets voor hem voelt of ze hem eerder als haar "projectje" ziet, zoals sommige meisjes toen op de voetbalclub...

Die chemicalieën/zuren tasten ook de botten aan he - zou totaal ongeloofwaardig zijn. Bovendien moet je geneeskunde gestudeerd hebben om zo'n geraamte weer in elkaar te steken. Kan Waldek niet.

Ik moest ook lachen met die verhoren van Thilly. Drie keer Tom ook, hilarisch. Ben zélf geen speurder, maar deze zaak kan heel makkelijk opgelost worden. Helaas gaan ze het wellicht nog een dikke week rekken :doh:
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Afleveringen in preview

Mag ik nog iets vragen over de preview van de afleveringen, komt die van maandag straks om 0u online of zondag-maandag om 0u?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

Afleveringen in preview

Bericht door Tiboko »

Ja hoor. Altijd vanaf middernacht op de dag wanneer het op tv wordt uitgezonden. Dus de volgende in de nacht van zondag op maandag...

Al heb ik wel gemerkt dat die aflevering er niet altijd meteen op staat, soms pas 15' of zelfs meer later...
0 x
Plaats reactie