In een interview met Tine Priem en Daphne Paelinck in het Nieuwsblad van vandaag wordt vermeld dat het vrijdag de laatste actieve scène van Bob was in Thuis. Die gaan we dus echt niet (meer) gearresteerd zien worden of zelfmoord zien plegen of zo.
De kids - dat is een ander verhaal natuurlijk, blijft afwachten...
Hoe zal Bob uit Thuis verdwijnen?
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 867
-
- Poster rang 5
- x 798
- x 1243
Toen hij in een huis woonde kon bij nog naar de keuken of naar boven vluchten. Nu, op 20m²? En Poly die haar klep wel eens durft zetten, Leo die aandacht opeist die hij niet meer op Tamara kan afschuiven...
Het zou mij niet verbazen dat hij het duo ergens aan land afzet en vrolijk fluitend alleen verder vaart.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 167
Dat zou een goede zaak zijn want in dat geval zouden ze gevonden worden en zullen de 2 kinderen terug bij hun ouders verenigd worden maar ik vrees dat dat niet zal gebeuren.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3253
- x 1601
Dat zou mij ook niet verbazen.
Het zou de makkelijkste oplossing zijn (als ik her en der de commentaren zo eens lees, dan zijn een hoop kijkers niet echt blij met het feit dat die 2 ontvoerd zijn en vooralsnog ook blijven, laat staan dat de schrijvers weg zouden komen met 2 kindermoorden) en het is inderdaad wel plausibel.
2 Kleine kindjes in zo'n beperkte ruimte is voor mensen die goed met kinderen overweg kunnen al een fikse uitdaging (en ook geen plezierige, voor geen van de partijen), laat staan voor controlfreak Bob.
Dat kan nooit lang goed gaan...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- x 43
Aangezien Bob middels een immens groot jacht met de noorderzon verdwenen is en hij hierbij in Thuis ook niet meer gevolgd wordt, zullen we normaal gezien niet weten hoe dat zal uitdraaien.
Maar inderdaad terechte opmerkingen: Normaal gezien moet hij op zee oververmoeid raken (slaaptekort) en uit het verleden met zijn omgang met Leo, moet toch afgeleid worden dat het toch niet anders dan dat Bob het niet lang zal volhouden met de kinderen. Als dat allemaal probleemloos van een leien dakje zou lopen, dan zijn de scenarioschrijvers hiermee toch niet echt consequent met zichzelf.
Nu hoop ik ergens toch ook dat de rest van de spullen voor Polly die achtergebleven zijn in Vitapur toch een belletje doen rinkelen bij Viv en dat zij door het onder de aandacht brengen ervan dit de aanzet is voor een internationale opsporing van Bob.
Dat het Bob dan te heet onder de voeten wordt en dat samen met een voor hem onhoudbare situatie met de kinderen (en hiermee zijn de scenarioschrijvers dan niet inconsequent met zichzelf) hij inziet dat zijn vlucht een voor hen hopeloze zaak geworden is en dat dit hem inderdaad doet besluiten de kinderen ergens achter te laten waar ze levend kunnen worden teruggevonden en uiteindelijk herenigd met Tamara en Lowie (waarmee ik dan mijn mening over de uiteindelijk mogelijke afloop voor Leo en Polly wil herzien).
En dat Bob dan vervolgens kiest voor zelfdoding.
Maar ik vrees dat het niet aldus zal uitdraaien en Bob + de kinderen spoorloos blijven
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 678
- x 493
Hij kan ze nog altijd afzetten bij Katrien in Hong Kong of bij ann/mayra in kaapverdië
Maar ik denk nu aan iets wat de meesten en ikzelf als één detail beschouwden : toen bob op zoek ging naar zwemvesten heeft hij twee keer gekeken naar de maten voor een kind. Ik dacht : het zal voor leootje zijn, hij koopt op de groei doch het zal eentje voor polly en voor leootje geweest zijn.
Maar ik denk nu aan iets wat de meesten en ikzelf als één detail beschouwden : toen bob op zoek ging naar zwemvesten heeft hij twee keer gekeken naar de maten voor een kind. Ik dacht : het zal voor leootje zijn, hij koopt op de groei doch het zal eentje voor polly en voor leootje geweest zijn.
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 7
- x 56
Vermits het ondertussen duidelijk is hoe Bob uit Thuis 'verdwenen' is, en we ook veel postings herhaald zien worden bij de personages en Thuis algemeen, wordt dit topic gesloten.
0 x