Zou zijn masker eindelijk afvallen!!!

Waarom verwondert mij dat niet, Frank kennende zal dat eerder zijn zogezegd vergeten want naar mijn weten was hij nooit voor Valentijn te vinden.
Heeft zij wel ooit goede keuzes gemaakt?
Hopelijk zijn dat geen erotische films.
Oh boy...
Haha! Ik dacht meer aan de podcasts van Nancy!
Laat me raden, de kanker is terug, maar nu in z’n hersenen waardoor hij de laatste tijd zo veranderd is
nee, nee toch! Weer al die haat en nijd tegenover elkaar. Marianne en Karin hadden toch geen te slechte band met elkaar dat dit nu weer moet uitmonden in een bittere strijd.
Is hij de dader daarvan? Brengt z'n eigen kantoor in gevaar?? Raar!
Yes !!! Eindelijk aandacht voor de singles in onze maatschappij. Mischien geen slecht idee om eens een internationale "happy single day" te lanceren waar wij singles in een restaurant bvb niet als losers behandeld worden en een tafeltje krijgen ergens in een hoekje, onder een trap of naast de WC's, of als men boodschappen doet men eens porties aanbieden voor één persoon en niet direct voor twee, drie of vier. Zo kan ik nog tig wat voorbeelden geven
Door deze spoiler werden we op het verleerde been gezet.
In de spoilers voor morgen zagen we Silke Gaby versieren.
Hij heeft geen kantoor, is ondertussen weg bij Tom, maar nog niet gestart bij Karin tochdaffy duck schreef: ↑vr 09 feb 2024, 20:14Is hij de dader daarvan? Brengt z'n eigen kantoor in gevaar?? Raar!
Klinkt alsof ze met een 10-jarige zullen babbelen.
Zoals Judith gisteren zei is dat bij de hematoloog. In combinatie met de CT scan na de klappen van Adil en zijn gedrag van de laatste tijd denk ik aan een defect in de voorhoofdshersenkwab (frontotemporaal). Het hoeft niet eens een tumor te zijn, zelfs een miniem herseninfarct kan al belangrijke gedragsveranderingen veroorzaken. En ja hoor, ze kunnen echt wel zien of een bloeding recent (Adil) is of niet.
Jij mag nooit meer raden
neen, maar toen ik het schreef was hij nog op kantoor bij Tom. Er was nog geen sprake van het te verlaten. Dus ik had het op het Toms kantoor.