Inhouden seizoen 27

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Kiki_Dee
Poster rang 3
Poster rang 3
x 15
x 121

Inhouden seizoen 27

Bericht door Kiki_Dee » di 14 sep 2021, 22:01

Die jonge kerel in de verhoorruimte heet blijkbaar Ilias. Hopelijk ook geen verloren zoon. Een verloren dochter is al genoeg :roll:
1 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 341
x 534

Inhouden seizoen 27

Bericht door satine » di 14 sep 2021, 22:15

Dit heb ik in de reacties op de FB-pagina ook zien voorbij komen.
De acteur zou Bram Spooren heten.
Maar wie hij is en hoe hij Dieter kent??? :denk:

https://www.instagram.com/bram_spooren/?hl=nl
0 x

Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 102
x 138

Inhouden seizoen 27

Bericht door Yvetje » wo 15 sep 2021, 09:56

maandag 27.09.2021 - aflevering 5061
Waldek heeft genoeg van het kinderachtige gedrag dat op Stevenson vertoond wordt en dan krijgt hij een telefoontje van Adil. Karin wil Tom zeker niet voor de borst stoten en zoekt een andere oplossing voor Kobe zijn probleem. Angèle heeft het enorm druk met haar laatste project. Sam ziet een opportuniteit die ze wil grijpen.

dinsdag 28.09.2021 - aflevering 5062
Kobe en Waldek weten met hun kwaadheid geen blijf. Karin stelt Tom voor geen al te gemakkelijke keuze. Tamara vertelt Nancy een belangrijk nieuwtje. Eddy wil Joren leren daten. Femke blijft twijfelen. Adil is doodop.

woensdag 29.09.2021 - aflevering 5063
Femke hoort dat Peter opnieuw bepaalde zaken voor haar verzwegen heeft en is razend kwaad. Tim en Sam komen dineren bij Judith en Dries. Tamara laat haar dromen de vrije loop. De sfeer op de wijngaard zit opnieuw goed, maar voor hoelang? Viv haalt een grapje uit tijdens de pluk.

donderdag 30.09.2021 - aflevering 5064
Waldek doet een belofte aan zijn medewerkers bij Stevenson. Tussen Peter en Femke gaat het van kwaad naar erger en enkel Nancy lijkt door te kunnen dringen tot haar dochter. Tom en Karin besluiten elkaar uit te dagen.

vrijdag 01.10.2021 - aflevering 5065
Femke heeft eindelijk een antwoord klaar voor Peter. De pluk dreigt niet tot een goed einde te worden gebracht. Sam en Tim sluiten een deal. Tom geeft niet toe aan de druk die Karin op hem uitoefent. En ook Marianne probeert van Tom iets gedaan te krijgen.

Bron: https://www.showbizzsite.be/zoek-tv-sho ... uery=Thuis
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 11
x 270

Inhouden seizoen 27

Bericht door Tiboko » wo 15 sep 2021, 10:42

Yvetje schreef:
wo 15 sep 2021, 09:56
Eddy wil Joren leren daten.
OMG - gaan we alweer die toer op? Was dat intermezzo met Thilly niet voldoende? :doh:
Yvetje schreef:

Femke hoort dat Peter opnieuw bepaalde zaken voor haar verzwegen heeft en is razend kwaad.
Pas nu ontdekt ze dat Nina op de vlucht is? In ieder geval zie ik die twee gewoon scheiden, het is op.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 73
x 153

Inhouden seizoen 27

Bericht door martha » wo 15 sep 2021, 15:49

Yvetje schreef:
Karin stelt Tom voor geen al te gemakkelijke keuze.
Yvetje schreef:
Tom geeft niet toe aan de druk die Karin op hem uitoefent. En ook Marianne probeert van Tom iets gedaan te krijgen.
Zou me niet verbazen dat het hier over de zogenaamde "tijdelijke" logeerpartij van Marianne gaat. Karin wil dat Marianne vertrekt en Marianne wil daar voor altijd blijven wonen. Eindelijk wat leven in de brouwerij en een Marianne die we van vroeger kenden en die ik toch wel enkele seizoenen gemist hen. :angel:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 11
x 270

Inhouden seizoen 27

Bericht door Tiboko » vr 17 sep 2021, 12:43

Even maar hier gezet, is tenslotte een spoiler...

https://www.een.be/thuis/peter-ontvangt ... heidsvideo
0 x

ThuisfanNL
Nog geen rang
x 2

Inhouden seizoen 27

Bericht door ThuisfanNL » vr 17 sep 2021, 21:34

Seizoen 27 is al 3 weken bezig en er zijn veel dingen gebeurd en er zal waarschijnlijk meer dingen gebeuren.

Ik ben benieuwd wat voor beslissing Judith volgende week gaat maken. Inmiddels is het duidelijk dat het beslissing te maken heeft met het huis waarin ze nu woont. Ann wil het haar deel van het huis verkopen. Hopelijk wil en kan Judith dat deel kopen. Dries zal vast hierin ook willen bijdragen en helpen. Ik zou het jammer vinden als dat decor zal verdwijnen. Als dat zo is dan zal dat betekenen dat alle decors vanaf seizoen 1 niet meer is.

Als Judith besluit om het niet te kopen kan ik me dat ook voorstellen. Nu haar kinderen niet meer zijn wil ze misschien haar leven iets wat anders inrichten.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 286
x 530
Contacteer:

Inhouden seizoen 27

Bericht door daffy duck » vr 17 sep 2021, 23:06

ThuisfanNL schreef:
vr 17 sep 2021, 21:34
Ik zou het jammer vinden als dat decor zal verdwijnen. Als dat zo is dan zal dat betekenen dat alle decors vanaf seizoen 1 niet meer is.
Ja, dat is waar! Er is zoveel in dat huis gebeurd dat het een beetje het 'Huis' is waar alle personages rond draaien. En dan denk ik vooral aan de vroege jaren met madame Marianne.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 341
x 534

Inhouden seizoen 27

Bericht door satine » za 18 sep 2021, 09:54

Ik denk niet dat Judith daar weg gaat, ze woont er al lang en Stan en Emma blijven misschien ook niet voor eeuwig in het buitenland.
Die hebben ook een (al dan niet tijdelijke) thuisbasis nodig, moesten ze terug komen.
Ook Thilly en Tania wonen daar nog, dus ze zit daar niet alleen.
Misschien kan Dries er een deel van zijn 'fortuin' :mrgreen: in steken en anders is Judith nog altijd niet te oud om een lening aan te gaan.
Misschien wel Tania ook wel investeren in het appartement waar ze woont, dat vroeger van Ann was?
Yvetje schreef:
Waldek heeft genoeg van het kinderachtige gedrag dat op Stevenson vertoond wordt

Kobe en Waldek weten met hun kwaadheid geen blijf.

De sfeer op de wijngaard zit opnieuw goed, maar voor hoelang? Viv haalt een grapje uit tijdens de pluk.

De pluk dreigt niet tot een goed einde te worden gebracht.
Als ik denk aan wie er met de pluk gaat helpen, zit ik hier niet meteen op te wachten.
(Hoewel Stevenson ook de shop kan betekenen, niet per se de wijngaard).
Ilias, die blijkbaar liever lui dan moe is, die onder dwang daar moet gaan werken?
Misschien is dit voor jonge mensen wel een aangename verhaallijn om te volgen, maar veel sympathie voel ik tot hiertoe niet voor hem.
En als hij die andere plukkers met zich mee trekt al helemaal niet.
Ook Viv kan soms behoorlijk drammerig overkomen, dus ik ben benieuwd naar haar idee van 'een grapje'.
Maar misschien vergis ik mij en wordt het wèl een leuke verhaallijn - ik hoop het in ieder geval.
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 11
x 270

Inhouden seizoen 27

Bericht door Tiboko » za 18 sep 2021, 12:20

satine schreef:
za 18 sep 2021, 09:54
Maar misschien vergis ik mij en wordt het wèl een leuke verhaallijn - ik hoop het in ieder geval.

Ik vrees ervoor. Had ergens gelezen dat ze Thuis ook bij het jonge volkje aantrekkelijker willen maken en dat is dan blijkbaar een eerste aanzet. Maar als het weer is van tieners die ruzie maken en dwarsliggen (zoals toen Stan op de wijngaard zat, waarbij hij constant ruzie had met Waldek), dan ga ik passen (= doorspoelen) vrees ik. Dat Rosa zo nadrukkelijk gisteren tegen de tweeling sprak over "wij willen respect voor de druif" - wijst in die richting.

Wat Judith betreft. Het is niet voor niks dat Dries plots zo rijk is, hij zal ongetwijfeld dat deel van het huis kopen en dan komt die woning ook weer wat meer in beeld, met Tania, Dries, Judith en Thilly als vaste bewoners. De plaats van Dries in het gemeenschapshuis zal dan wellicht ingenomen worden door het vervelende neefje van Dieter, die in de buurt moet zijn om te werken op de wijngaard.

We zullen zien :)
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 341
x 534

Inhouden seizoen 27

Bericht door satine » za 18 sep 2021, 14:30

martha schreef:
wo 15 sep 2021, 15:49
Zou me niet verbazen dat het hier over de zogenaamde "tijdelijke" logeerpartij van Marianne gaat. Karin wil dat Marianne vertrekt en Marianne wil daar voor altijd blijven wonen.
Zou inderdaad kunnen, maar na de aflevering van gisteren denk ik dat het ook wel eens dat het met de zaak 'Femke Versus Peter' te maken zou kunnen hebben.
Tenslotte zijn Peter en Tom nog steeds goeie vrienden.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 73
x 153

Inhouden seizoen 27

Bericht door martha » za 18 sep 2021, 14:48

Misschien dat Marianne terug gaat wonen in het "doktershuis" :denk: Genoeg plaats in dat groot kot. Ze kan niet eeuwig bij Tom blijven logeren. Maar ik zou het ook spijtig vinden dat het decor van het doktershuis zou verdwijnen. Het is het enige dat nog overblijft nadat huize Bomans vorig seizoen is afgefikt. :cry:

En ook ik zit niet te springen om al dat "jong geweld" in thuis te zien verschijnen. Het kan best meevallen (herinner me nog de komst van Tim en Jelle en Katrien en Paulien; herinner me nog hoe Tim en Jelle de fiets van Cois hebben verstopt :lol: ). Daarom dat ik moest grijnslachen bij het verbaasde gezicht van Tim toen Didi eerder deze week zei "wie heeft er nooit iets uitgespookt toen die jong was" :lol:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 286
x 530
Contacteer:

Inhouden seizoen 27

Bericht door daffy duck » za 18 sep 2021, 16:03

martha schreef:
za 18 sep 2021, 14:48
Misschien dat Marianne terug gaat wonen in het "doktershuis" Genoeg plaats in dat groot kot.
Of misschien Rosa als ze toch de erfenis van Jacques aanvaardt. Kan ze gelijk alle wijnplukkers onderdak geven! :D
1 x

Lucske_Bomans
Nog geen rang
x 1
x 8

Inhouden seizoen 27

Bericht door Lucske_Bomans » za 18 sep 2021, 16:45

Ik ben eerlijk gezegd wel enthousiast over de nieuwe aanwas 'jong geweld', het kan voor een frisse wind zorgen binnen de serie. Want laten we wel wezen: de generatie Britney/Robin/Zihame is net iets te jong voor de grote verhaallijnen, en buiten Joren en Viv was er (met het vertrek van Stan en Emma) niks meer om de '18 tot 25'-generatie te representeren. En in het recente verleden was de generatie Lowie/Jana/Olivia en aanverwanten (en daarvoor de generatie Jens/Tim/Katrien/Paulien) razend populair bij de jongere kijkers, dus wil de VRT die doelgroep logischerwijs blijven aanspreken.
1 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 286
x 530
Contacteer:

Inhouden seizoen 27

Bericht door daffy duck » za 18 sep 2021, 20:13

d'r zit precies geen natuurlijke flow in de soap. Er zijn al zoveel families in gekomen die met de noorderzon verdwenen zijn in de loop der jaren. Had men iets gedaan met die kinderen, die na al die jaren twintigers geworden zijn, dan had men precies een meer natuurlijke opvolging kunnen bekomen. Er zijn in de afgelopen jaren al 200 acteurs vertrokken uit thuis (bron: Het Nieuwsblad) dan zijn er toch wel jonge kandidaten die voor vervolg in aanmerking komen.
2 x

Plaats reactie