Instagram-spoilers/teasers

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
Frederique
Nog geen rang

Bericht door Frederique » di 25 jun 2019, 15:31

Het valt me op dat de cast en crew van "Thuis" heel regelmatig foto's en filmpjes posten op Instagram. Er zitten vaak kleine (en meestal erg onschuldige) spoilers in verborgen. Van selfies op de set tot foto's van scripts en een blik achter de schermen bij repetities en buitenopnames. Het leek me wel een leuk idee om al die posts hier met elkaar te delen. :)

Zo postte medewerkster Vanessa Vanderbist (verantwoordelijke voor de kostuums?) vandaag een foto van de kleedhokjes van een zwembad met als comment: "opnames op locatie in een zwembad vandaag in die warmte".
Even later zag ik ook een korte video opduiken van acteur Jelle Florizoone (die zwemmer Daan speelt). Het was een blik achter de schermen bij opnames in hetzelfde zwembad. Er waren duidelijk leden van de crew te zien en opnameapparatuur.

Ik neem dus aan dat we in september (of zijn dit al opnames voor oktober/november?) Daan, Joren en/of Stan terug aan het werk zullen zien tijdens de zwemtrainingen.

Eerder deze maand zag ik ook al een foto van Lennart Lemmens (Stan) verschijnen. Hij hield een script vast waarop heel duidelijk een uitzenddatum (eind september) te zien was. Hij verwees ook naar de trainingsbroek die hij op dat moment droeg: "this is what I'm wearing today".

Het zijn misschien allemaal maar onnozele details, maar voor de echte fans is het wel leuk puzzelen, dacht ik zo. :-)

niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand » di 25 jun 2019, 15:50

Dus Daan komt misschien terug dan? Hij was zo ineens verdwenen toen Boris op het toneel verscheen. Die arme jongen gaat helemaal niet meer mee zijn! :lol:

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » di 25 jun 2019, 16:07

Nou, hopelijk vormen Daan, Joren en Stan dan weer hun oude vriendenclubje van weleer. Lang geleden dat ik die Drie Musketeers nog eens samen zag :lol:

Frederique
Nog geen rang

Bericht door Frederique » wo 26 jun 2019, 12:57

Vandaag was het de beurt aan Mathieu Carpentier (Joren): in zijn post was een script te zien voor de aflevering van 29/10/2019.
Joren zien we volgend seizoen dus zeker terug! :-)

Frederique
Nog geen rang

Bericht door Frederique » vr 28 jun 2019, 09:20

Raf Jansen (Dieter) postte gisteren een foto naar aanleiding van de laatste draaidag voor de zomerstop.
Cast & crew hebben nu een maand vakantie.

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » za 29 jun 2019, 10:04

Frederique, heb je misschien een linkje naar die foto's van Carpentier en Lemmens? Want vooral naar Joren ben ik benieuwd hoe het nu verder gaat.

Het hoeft niet als je niet wilt.

Frederique
Nog geen rang

Bericht door Frederique » ma 01 jul 2019, 13:29

ThuisStan123 schreef:
za 29 jun 2019, 10:04
Frederique, heb je misschien een linkje naar die foto's van Carpentier en Lemmens?
Jammer, maar helaas. :-( Die bewuste foto’s werden gepost als “Instagram stories” & waren maar 24u zichtbaar.

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » ma 01 jul 2019, 20:53

Geen probleem. We zien wel in de serie hoe het gaat. In september :yup:

Plaats reactie