Never Ending Story
Forumregels
Hier worden allerlei spelletjes gespeeld die niet met Thuis te maken hebben.
Hier worden allerlei spelletjes gespeeld die niet met Thuis te maken hebben.
- hannanaske
- Poster rang 5
Never Ending Story
Op sommige fora een klassieker, hier moet ie precies (her)uitgevonden worden. Het format is heel simpel. Iemand begint met 4 woorden te posten, en vanaf dan vullen we aan, tot we een fijn, onsamenhangend hilarisch verhaal hebben.
Regels:
Je kopieert het hele verhaal dat er al staat, en je voegt jouw zinsdeel toe.
Begin ik?
Vanmorgen hoorde ik een
Regels:
Je kopieert het hele verhaal dat er al staat, en je voegt jouw zinsdeel toe.
Begin ik?
Vanmorgen hoorde ik een
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Nog geen rang
Re: Never Ending Story
auto door de straat
- hannanaske
- Poster rang 5
Vanmorgen hoorde ik een auto door de straat die veel te snel
- Sarita Therror
- Poster rang 3
afremde door het in het zicht springen van een camera rechts van de weg
Je suis la!
- ikke
- Poster rang 5
brute pech was dat want de camera stond rechtover een spiegel opgesteld enSarita Therror schreef:afremde door het in het zicht springen van een camera rechts van de weg
- hannanaske
- Poster rang 5
Vanmorgen hoorde ik een auto door de straat die veel te snel afremde door het in het zicht springen van een camera, rechts van de weg. Brute pech was dat, want de camera stond rechtover een spiegel opgesteld en de spiegel brak ik 1000den stukjes.
-
- Poster rang 2
jamaar je mag maar 4 woorden toevoegen of is dat niet zo ?
- Crackers
- Poster rang 5
Vanmorgen hoorde ik een auto door de straat die veel te snel afremde door het in het zicht springen van een camera, rechts van de weg. Brute pech was dat, want de camera stond rechtover een spiegel opgesteld en de spiegel brak in 1000den stukjes die opgeraapt werden door
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- hannanaske
- Poster rang 5
Vanmorgen hoorde ik een auto in de straat die veel te snel afremde voor een camera, rechts van de weg, die het zicht beperkte.
Brute pech was dat, want de camera stond tegenover een spiegel opgesteld en brak toen in 1000 stukjes, die opgeraapt werden door een verwaarloosde man.
(Idd liefst aanvullen met vier woorden. Ik heb de zinsstructuur ook een tikkeltje gewijzigd
De zinnen hoef je ook niet te lang te maken. Af en toe een punt zetten kan handig zijn) 
Brute pech was dat, want de camera stond tegenover een spiegel opgesteld en brak toen in 1000 stukjes, die opgeraapt werden door een verwaarloosde man.
(Idd liefst aanvullen met vier woorden. Ik heb de zinsstructuur ook een tikkeltje gewijzigd

- Crackers
- Poster rang 5
[quote="hannanaske"]Vanmorgen hoorde ik een auto in de straat die veel te snel afremde voor een camera, rechts van de weg, die het zicht beperkte.
Brute pech was dat, want de camera stond tegenover een spiegel opgesteld en brak toen in 1000 stukjes, die opgeraapt werden door een verwaarloosde man. Helemaal verward kwam hij
Brute pech was dat, want de camera stond tegenover een spiegel opgesteld en brak toen in 1000 stukjes, die opgeraapt werden door een verwaarloosde man. Helemaal verward kwam hij
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Seraph
- Poster rang 1
Vanmorgen hoorde ik een auto in de straat die veel te snel afremde voor een camera, rechts van de weg, die het zicht beperkte.
Brute pech was dat, want de camera stond tegenover een spiegel opgesteld en brak toen in 1000 stukjes, die opgeraapt werden door een verwaarloosde man. Helemaal verward kwam hij binnengelopen in de dichtstbijzijnde apotheek.
Brute pech was dat, want de camera stond tegenover een spiegel opgesteld en brak toen in 1000 stukjes, die opgeraapt werden door een verwaarloosde man. Helemaal verward kwam hij binnengelopen in de dichtstbijzijnde apotheek.
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- hannanaske
- Poster rang 5
"Help! De geesten achtervolgenSpoed schreef:Vanmorgen hoorde ik een auto in de straat die veel te snel afremde voor een camera, rechts van de weg, die het zicht beperkte.
- Sarita Therror
- Poster rang 3