voor al die tv-programma's die worden gekopieerd en uitgemolken. Krijg daar dus echt het zuur van. Heb nu echt meer dan genoeg van die talentenjachten die geen talenten opleveren of mensen waar je nooit meer iets van terughoort. Wat een vreselijke rotzooi!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Moet je voorstellen. Ga je boodschappen doen, heb je veel haast... staat daar zo een antroposofische biologische ekologische kreukvrije antichemische zeiktrut achter een standje dat toebehoort aan een één of andere obscure stichting dat zich klaarblijkelijk bezig houdt met dierenleed. Hier in Nederland hebben we daar een prachtinge instantie voor genaamd De Dierenbescherming en wereld wijd houdt Greenpeace zich er ook mee bezig.
Bon, dan moet zo een teuta zo nodig een heel jankverhaal ophangen over doodgeslagen puppy's, verkrachtte schapen en mishandelde dwergpony's. Vervolgens komt ze met de espisode dierenseks en tot slot mag je de stichting steunen vanaf 5 euro per maand. Als je dan zegt dat je onder de uitkeringsgerechtigden valt of wel Den dop dan blijven ze volharderd over het nut! Rot toch op! Ik krijg daar dus zwaar het zuur van. Ik heb al geen zin om naar hun gekwezel te luisteren. Wat zij vertellen is niets nieuws. Ik zeg dan steevast "Wat is er mis met zeehondjes doodknuppelen? Vroeger deden dat de jagers met beren" Tja en dan sta je op de zwarte lijst en kan embryo's tegen je ramen verwachten zijnde scharreleitjes.
Ja sorry hoor! Natuurlijk is dierenleed erg maar moeten zich daar 50 miljoen instanties tegelijk meebezig houden?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"