"Christine" bevallen van dochtertje

Heb je een Thuis-acteur zien meespelen in een film, in het theater,... Vertel er hier alles over!
Forumregels
Hier kan je alles kwijt over Thuis-acteurs die ook in andere (tv)-series spelen.
Plaats reactie
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » za 29 jun 2019, 13:42

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door vdbemdsa » ma 01 jul 2019, 10:35

wel rare aankondiging he, een mensje, zeg toch gewoon mijn dochtertje

jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door jorah69 » ma 01 jul 2019, 20:58

vdbemdsa schreef:
ma 01 jul 2019, 10:35
wel rare aankondiging he, een mensje, zeg toch gewoon mijn dochtertje
Sommigen kiezen nu eenmaal om niet meteen op elke manier een gender te plakken op hun kind.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » di 02 jul 2019, 06:55

jorah69 schreef:
ma 01 jul 2019, 20:58
Sommigen kiezen nu eenmaal om niet meteen op elke manier een gender te plakken op hun kind.
Aangezien in de gazet staat dat ze beviel van een dochtertje is het anders wel duidelijk dat moeder natuur haar als meisje op de wereld zette. :yup: :mrgreen:

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » di 02 jul 2019, 09:58

Leuk nieuws, leuk kaartje en een heel leuke naam, vind ik! :thumbup:
Een dikke proficiat! :D

En wat betreft de aankondiging; er staat op meerdere plaatsen bij dat het om een meisje gaat.
Maar inderdaad, niet iedereen doopt dat nieuws onder in een laagje roze. Het is uiteindelijk ook een mensje, toch? :razz: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » di 02 jul 2019, 11:49

Christel schreef:
di 02 jul 2019, 09:58
Maar inderdaad, niet iedereen doopt dat nieuws onder in een laagje roze. Het is uiteindelijk ook een mensje, toch?
Juist, laagje roze of blauw hoeft niet, maar wat is er mis met een mens als man of vrouw te zien? Straks komt er nog een vereniging die een wet wil dat mensen op een bepaalde leeftijd moeten kunnen kiezen wat ze willen zijn; man of vrouw. :crazy: In plaats van communies: de grote dag van de aankomende volwassene over zijn/haar genderkeuze? LOL
Maar anders geen spanders, ieder nieuw mens is zonder twijfel een mens. En ik heb gelukkig nog altijd de vrijheid om die als man of vrouw te "bestempelen". :mrgreen:

deborah1
Nog geen rang

Bericht door deborah1 » di 02 jul 2019, 20:06

Daphne heeft er nooit geen geheim van gemaakt dat ze een meisje verwachtte :)

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » di 02 jul 2019, 21:26

Ik hoop toch wel dat Daphné en haar vriend ouders geworden zijn van een klein mensje, en dat Allie geen baby-rode panter of een baby-jachtluipaard is, anders zou ik hen aanklagen voor het illegaal vasthouden van bedreigde diersoorten. :yup:

Anyway..een dikke proficiat voor de kersverse ouders. En idd, een zéér mooi kaartje. Het hoeft geen "roze met schattige vlindertjes" kaartje te zijn omdat het toevallig een meisje is. Het kan evenwel op deze 'genderneutrale' manier. Daar is toch niets mis mee?

(Genderneutraal opvoeden betekent trouwens dat je een kind de kans geeft om te worden wie hij/zij wil zijn zonder daar commentaar over te krijgen van anderen. Jongens mogen voetballen, maar ze mogen ook ballet volgen. Jongens mogen blauwe shirtjes dragen met stoere piraten erop, maar ook een roze t-shirt met een eenhoorn erop. Jongens mogen in bomen klimmen, maar ze mogen ook de haren van hun barbie kammen. (Voor meisjes natuurlijk hetzelfde) als jongens zich bezeren mogen ze ook huilen en hoeven ze niet stoer te zijn, ..

Het geslacht negeren of ontkennen heeft daar niets mee te maken, je zoekt het wel heel erg ver hoor ikke. )

Maar we wijken af.... Ik vind het een heel leuk kaartje voor zo'n mini mensje. Jay! :yup:
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Plaats reactie