Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » do 21 mar 2019, 22:16

Bedankt tvx1

Thom
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Thom » do 18 apr 2019, 22:00

Vanavond heeft hij laten zien dat hij eigenlijk geen haar veranderd is , op de manier hoe hij met vrouwen en Kaat omgaat. :boo: Echt laag van hem om Kaat zwijgend maar wel veelzeggend toekijkt , terwijl zij nog best vriendelijk tegen hem was, zeker na die verwerpelijke reactie toen het van Kaat uitkwam. Eens goed dat Tamara het ook ingezien heeft en hem er op aangewezen heeft.

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door apestaart » do 18 apr 2019, 22:50

Het is en blijft een onbehouwen en een lompe boer, hij laat nog liever een cinema avond met Tamara vallen dan dat hij Kaat als een normale mens beschouwd wat zeg ik hij zou nog liever zich laten doodschieten dan dat hij tegen Kaat iets vriendelijker zou doen.
Dat is echt een koppige steenezel. :mad:

Johnny
Nog geen rang

Bericht door Johnny » do 02 mei 2019, 11:56

Wat ik mij gisteren afvroeg toen Karin sprak over 'iemand zou Steven erin geluisd kunnen hebben':
Werkte Dries al bij het advocatenkantoor toen Steven nog CEO was?
Is hij 'creatief' geweest met contracten of dossiers om Karin een tweede hak te zetten?
Of is dat te vergezocht - van fraude weet ik namelijk helemaal niks.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » do 02 mei 2019, 20:02

Ik denk dat Tom ook die belangen behartigde, toen Steven uiteindelijk voor Rosa koos?

Als ik me niet vergis, wilde hij toen zelfs niet meer met Karin samenwerken. Als er op dat moment iets van fraude zou zijn, had Tom dat toch zeker opgemerkt. Creatief zijn met contracten, ik denk niet dat de gehaaide Steven daarin zou zijn getrapt.

Ik vermoed dat het eerder een gefrustreerde RDT'er zal zijn, die dit achter Stevens rug heeft gelapt.

En Dries, die heeft nu wel andere dingen aan zijn hoofd.

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » za 08 jun 2019, 17:26

Raar dat Dries en Tamara weg moeten uit de caravan, Dries zijn ma woonde er ook illegaal maar dat was geen probleem ?

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » za 08 jun 2019, 19:45

Jawel, toen is de politie daar ook al aan de deur geweest.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » vr 21 jun 2019, 17:04

Ik vind het vreemd dat Dries zijn resultaten al kreeg. Universiteiten en Hoge scholen zijn bij de laatsten die resultaten bekendmaken. Zeker niet voor eind volgende week.

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Kiki_Dee » vr 21 jun 2019, 19:34

De seizoensfinale is volgende week, dus misschien zal dat nog een rol spelen
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » vr 21 jun 2019, 19:57

Ik had de indruk dat hij dit academiejaar alleen zijn masterproef moest indienen en verdedigen, maar dat hij geen vakken meer opgenomen had.
(buiten zijn stage dan, of was zijn tijd bij De Decker & Baert alleen 'om ervaring op te doen' en een inkomen te hebben? (en de rest ook, natuurlijk) :eh: )
Meestal worden de resultaten van de examens pas vrijgegeven als de periode helemaal achter de rug is, om de studenten die al onvoldoendes hebben gehaald, niet te ontmoedigen.
Maar vermits hij geen examens meer had, krijgt hij misschien zijn resultaat vroeger dan?

Het zou mij wel verwonderen als dit verhaal al afgelopen is.
Dit zou inderdaad nog wel eens een rol kunnen spelen, dit seizoen nog.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » vr 21 jun 2019, 20:11

satine schreef:
vr 21 jun 2019, 19:57
Ik had de indruk dat hij dit academiejaar alleen zijn masterproef moest indienen en verdedigen, maar dat hij geen vakken meer opgenomen had.
(buiten zijn stage dan, of was zijn tijd bij De Decker & Baert alleen 'om ervaring op te doen' en een inkomen te hebben? (en de rest ook, natuurlijk) )
Meestal worden de resultaten van de examens pas vrijgegeven als de periode helemaal achter de rug is, om de studenten die al onvoldoendes hebben gehaald, niet te ontmoedigen.
Maar vermits hij geen examens meer had, krijgt hij misschien zijn resultaat vroeger dan?

Het zou mij wel verwonderen als dit verhaal al afgelopen is.
Dit zou inderdaad nog wel eens een rol kunnen spelen, dit seizoen nog.
Resultaten worden niet voor elke student op een individueel moment vrijgegeven. Die worden algemeen op een vooropgestelde dag gepubliceerd, meestal op de allerlaatste dag van het academiejaar. De week na de examens vinden er trouwens nog deliberaties over de resultaten en thesissen en verdelingen plaats. Die verdedigingen van alle masterproeven van een faculteit vinden trouwens niet op hetzelfde moment plaats. Zeker op een faculteit als rechten is het aantal studenten enorm hoog. Het aantal thesissen waarover dus moet geoordeeld worden door de professoren en docenten en andere juryleden is aanzienlijk. En dat wordt daarom ruim gespreid over die laatste anderhalve maand. Mijn vader is deze middag nog een verdediging gaan bijwonen als jurylid. Dat Dries zijn resultaten dus al waren gepubliceerd is zeer vreemd. Temeer gezien Lowie die eveneens zijn masterjaar deed de zijne nog niet kent.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » za 22 jun 2019, 14:58

Wat raar dan inderdaad... :-?
En ook wel een beetje vreemd dat Karin blijkbaar op de hoogte werd gesteld van het feit dat Dries gezakt was, toch? Dat lijkt me ook geen standaard procedure. :eh:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand » za 22 jun 2019, 15:46

Dat Dries zo snel zijn resultaten kent is inderdaad bizar. Ik snap ook niet waarom hij niet gewoon tweede zit doet? Het is niet eens zeker of hij heel zijn meesterproef opnieuw moet doen, voor hetzelfde geld valt het nog mee qua werk, maar hij gaat niet eens feedback vragen! Dat snap ik niet. Ook zijn opmerking over het betalen van een heel volgend jaar klopt niet helemaal. De kosten worden berekend op basis van het aantal studiepunten dat je opneemt dat jaar. Dries heeft enkel zijn meesterproef nog dus de meerderheid krijgt hij terugbetaald. Plus, hij moet niet eens meer naar de les, hij kan evengoed een halftijds baantje zoeken om het te financieren.
Hij geeft het allemaal nog al snel op, moet ik zeggen.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » za 22 jun 2019, 19:35

niemand schreef:
za 22 jun 2019, 15:46
Dat Dries zo snel zijn resultaten kent is inderdaad bizar. Ik snap ook niet waarom hij niet gewoon tweede zit doet? Het is niet eens zeker of hij heel zijn meesterproef opnieuw moet doen, voor hetzelfde geld valt het nog mee qua werk, maar hij gaat niet eens feedback vragen! Dat snap ik niet. Ook zijn opmerking over het betalen van een heel volgend jaar klopt niet helemaal. De kosten worden berekend op basis van het aantal studiepunten dat je opneemt dat jaar. Dries heeft enkel zijn meesterproef nog dus de meerderheid krijgt hij terugbetaald. Plus, hij moet niet eens meer naar de les, hij kan evengoed een halftijds baantje zoeken om het te financieren.
Hij geeft het allemaal nog al snel op, moet ik zeggen.
Inderdaad. Bovendien moet hij ook niet noodzakelijk een heel jaar opnieuw doen. Als hij enkel die masterproef moet herdoen, kan hij die mogelijk al tijdens het eerste semester afleggen.

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door vdbemdsa » ma 24 jun 2019, 13:26

Christel schreef:
za 22 jun 2019, 14:58
En ook wel een beetje vreemd dat Karin blijkbaar op de hoogte werd gesteld van het feit dat Dries gezakt was, toch? Dat lijkt me ook geen standaard procedure.
Inderdaad, daar zit meer achter, volgens mij doorgestoken kaart dat hij gebuisd is.

Plaats reactie