Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Bericht door Christel » zo 21 okt 2018, 17:21

Het lijkt er een beetje op dat ze Philippe écht leuk vindt, dus niet alleen maar als een pleziertje tussen de lakens voor 1 avond, zoals bij de rest wel het geval was. Misschien dat ze het daarom deze keer anders aan wil pakken? :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » ma 22 okt 2018, 07:42

Gelijke polen stoten elkaar af...
Misschien net omdat ze mekaars tegenpool zijn dat het wel iets zal worden?
Thilly zei ook zoiets, denk ik, toen Judith opmerkte dat hij helemaal haar type niet is. :yup:

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » ma 22 okt 2018, 20:03

Waar is de koude oorlog naar toe? Ik ben een tijdje weg geweest maar ineens lijkt het koek en ei tussen de zusjes.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » do 25 okt 2018, 10:59

We gaan naar de Ardennen en nemen alleen het hoogstnoodzakelijke mee, want het wordt geen luxereisje.
En hoe gaan we daar naartoe?
Met de taxi! :mrgreen:

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » do 25 okt 2018, 12:41

satine schreef:We gaan naar de Ardennen en nemen alleen het hoogstnoodzakelijke mee, want het wordt geen luxereisje.
En hoe gaan we daar naartoe?
Met de taxi! :mrgreen:
Hilarisch toch? :yup:

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » vr 26 okt 2018, 10:26

Maar ze heeft wel gelijk als ze zegt dat Judith haar kinderen niet meer als kleuters mag beschouwen die haar op elk moment van de dag nodig hebben.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » vr 26 okt 2018, 10:44

Dat is waar - maar 'onafhankelijke' Thilly heeft zelf geen kinderen.
En Judith maakt zich inderdaad een beetje te veel zorgen - maar ze heeft met haar kinderen dan ook al dingen meegemaakt die andere ouders niet meemaken.
En ouder blijf je ALTIJD, zelfs als de kinderen al lang het huis uit zijn.

Maar buiten het feit dat Thilly naar mijn gevoel soms iets te snel oordeelt over situaties waar ze niks tot weinig van af weet, vind ik haar wel een tof personage.

vdbemdsa
Nog geen rang

Bericht door vdbemdsa » vr 26 okt 2018, 11:16

GSM afgeven? telde voor Thilly zelf wel niet he

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door nounake » vr 26 okt 2018, 11:58

Kwast schreef:Waar is de koude oorlog naar toe? Ik ben een tijdje weg geweest maar ineens lijkt het koek en ei tussen de zusjes.
Zou dat kunnen sinds Tilly zich niet meer wast ? Wat ziet die er vies uit de laatste tijd !

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » vr 26 okt 2018, 13:14

Ik verwachtte ieder moment de boswachter. Lijkt mij toch dat je niet zomaar ergens in het bos gaat kamperen en ook nog eens een tamelijk groot vuur maakt en zonder dat de doven gaat slapen.

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » za 27 okt 2018, 02:56

Volgens mij mag je niet eens wildkamperen. Althans in Nederland is dat beslist verboden. Ook nog illegaal een groot vuur stoken. Al die geluiden van dieren was volstrekt overdreven. Los daarvan. Ik vind Thilly kennelijk als enige on earth wél leuk. Daarbij vind ik dat ze wel degelijk een punt had. Judith zit veel te veel in vastgeroeste kaders. Wanneer wijkt zij nou eens af van de gebaande paden. Ik denk dat Thilly haar dat wil doen inzien. Dat je soms de boel de boel moet kunnen laten om even op te laden en dan weer verder te gaan. Het is niet zo dat ze 3 maanden door de Ardennen trekken. Mijn huisarts heeft ook wel eens vakantie. Dan is de gehele praktijk gesloten en is er een waarnemer.

Dat de kinderen van Judith haar niet meer nodig hebben is een fabeltje. Misschien niet meer op de manier toen ze klein waren maar uiteindelijk hebben ze altijd hun moeder nodig.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » za 27 okt 2018, 08:15

Kwast schreef:Volgens mij mag je niet eens wildkamperen. Althans in Nederland is dat beslist verboden. Ook nog illegaal een groot vuur stoken. Al die geluiden van dieren was volstrekt overdreven. Los daarvan. Ik vind Thilly kennelijk als enige on earth wél leuk. Daarbij vind ik dat ze wel degelijk een punt had. Judith zit veel te veel in vastgeroeste kaders. Wanneer wijkt zij nou eens af van de gebaande paden. Ik denk dat Thilly haar dat wil doen inzien. Dat je soms de boel de boel moet kunnen laten om even op te laden en dan weer verder te gaan. Het is niet zo dat ze 3 maanden door de Ardennen trekken. Mijn huisarts heeft ook wel eens vakantie. Dan is de gehele praktijk gesloten en is er een waarnemer.
Dat de kinderen van Judith haar niet meer nodig hebben is een fabeltje. Misschien niet meer op de manier toen ze klein waren maar uiteindelijk hebben ze altijd hun moeder nodig.
Ik moet je tegenspreken, ik zei onlangs tegen mijn oudste zus dat ik wel met Thilly op stap zou willen gaan. :yup: 't Is een lief actief mens! (gelijk ik) :mrgreen:
En al die geluiden die Judith hoorde, dat is niet overdreven, dat is boerenchance hebben om zoveel verschillende dieren te mogen horen! Hoe weinig kans heeft een gewone sterveling om dat te kunnen meemaken? LOL
Los daarvan ben ik het 100% met je eens.

ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske » zo 28 okt 2018, 14:28

Zich wassen in het beekje, dan koffie van water uit dat beekje, de wc ? Het beekje tiens.
De natuur in duiken moet goed voorbereid en niet zo nodig geblinddoekt zonder contact met de buitenwereld.
Zo is Judith totaal afhankelijk van haar zus. Op zich is Thilly wel sympathiek maar echt vrij zijn gebeurt in het
hoofd en ze lijkt me hiervoor altijd omstandigheden op te zoeken die ze kan beheren.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » do 01 nov 2018, 21:52

Als ik het goed begrijp heeft Thilly telefoontjes van Tom genegeerd. Dat gaat straks stormen tussen de zussen.

vdbemdsa
Nog geen rang

Bericht door vdbemdsa » ma 05 nov 2018, 08:01

jessie V. schreef:Als ik het goed begrijp heeft Thilly telefoontjes van Tom genegeerd. Dat gaat straks stormen tussen de zussen.
Haren telefoon was plat heeft ze toch gezegd

Plaats reactie