Daar keek ze toch wel even van op.

Het gekrab van Rosa doet mij eerder denken dat ze iets zullen hebben VAN Antonio. Als Angele morgen ook iets voelt kriebelen zal hun beider frankske wellicht snel vallenjessie V. schreef:Het is wel duidelijk dat Angèle en Rosa beiden iets hebben met Antonio
"d' Er stoa geskrev'n en gedrukt dat ge moe skarten wor dat 't jukt, zowel in uwe nekke of ip een andere plekke"heidiw schreef:Het gekrab van Rosa doet mij eerder denken dat ze iets zullen hebben VAN Antonio. Als Angele morgen ook iets voelt kriebelen zal hun beider frankske wellicht snel vallenjessie V. schreef:Het is wel duidelijk dat Angèle en Rosa beiden iets hebben met Antonio
Net de scène van gisteren nog eens bekeken en ik heb niks gezien van dat gekrab. Maar het zou wel leuk zijn als ze dit thema wel eens aanhalen.heidiw schreef:Het gekrab van Rosa doet mij eerder denken dat ze iets zullen hebben VAN Antonio. Als Angele morgen ook iets voelt kriebelen zal hun beider frankske wellicht snel vallenjessie V. schreef:Het is wel duidelijk dat Angèle en Rosa beiden iets hebben met Antonio
pnele schreef:Net de scène van gisteren nog eens bekeken en ik heb niks gezien van dat gekrab. Maar het zou wel leuk zijn als ze dit thema wel eens aanhalen.heidiw schreef:Het gekrab van Rosa doet mij eerder denken dat ze iets zullen hebben VAN Antonio. Als Angele morgen ook iets voelt kriebelen zal hun beider frankske wellicht snel vallenjessie V. schreef:Het is wel duidelijk dat Angèle en Rosa beiden iets hebben met Antonio
SOA's hebben we idd nog niet gehad (of in elk geval dan toch al heel lang geleden (zoals HIV bij de broer van Marianne)).
Nadat ze een sms-je stuurde naar Antonio leunt ze tegen het aanrecht en dan nog juist half in beeld rechtsonder. Maar bon dit is het topic van Angèle, benieuwd naar haar eventuele kriebels down under.pnele schreef:Net de scène van gisteren nog eens bekeken en ik heb niks gezien van dat gekrab.heidiw schreef:Het gekrab van Rosa doet mij eerder denken dat ze iets zullen hebben VAN Antonio. Als Angele morgen ook iets voelt kriebelen zal hun beider frankske wellicht snel vallenjessie V. schreef:Het is wel duidelijk dat Angèle en Rosa beiden iets hebben met Antonio