Wat een moeial!

Inderdaad je weet nooit wat er in mensen omgaat je mag nooit zo maar oordelen over iemand omdat je nooit de hele situatie weet.satine schreef:Van mij dikke lappen voor Paulien.
Wat een moeial!
Christel schreef:Hoewel ik me kan voorstellen dat Britney de gang van zaken niet leuk vindt, is dat niet iets wat Nancy zo gecreëerd heeft, hoor. Britney woont bij Nancy omdat Eddy in het verleden maar niet op wilde passen. Nancy kan er niks aan doen dat hij in de bak gezeten heeft, toch? En natuurlijk vindt Britney het nu leuker bij Eddy dan bij Nancy. Hij hoeft Britney ook niet op te voeden en kan volstaan met af en toe iets leuks doen met haar. Ik zou de situatie wel eens willen zien als hij 24/7 verantwoordelijk is voor zijn dochter...kingpietro105 schreef:Deze situatie heeft ze zelf gecreerd door te zorgen dat haar dochter zo weinig contact heeft met eddy iets dat zij niet wilt.
dat is wat er op de maag ligt bij britney.![]()
En dat is nog altijd geen excuus om die ring te stelen (dat deed Britney om indruk te maken op haar klasgenootjes, vertelde ze zelf, dus daar zit Nancy ook voor niks tussen) en om een grote mond open te trekken als ze haar zin niet krijgt.
Absoluut niet. Ik kan me alleen maar helemaal aansluiten bij je post en denk er precies hetzelfde over.hannanaske schreef:Britney hoeft er niet mee weg te komen en mag gestraft worden, maar het is ook niet de bedoeling dat ze haar gevoelens opkropt en alleen maar opstandiger gaat worden. Jammer dat mama en papa daar minder oog voor lijken te hebben.
Of ben ik de enige met dat gevoel?
Gelieve het woord N uit je woordenschat te halen. Het is 2018!apestaart schreef:Ik kom een beetje laat mee maar ik vind toch dat die Dries niet alleen een paar motten verdient maar eigenlijk ook een paar ferme vuistslagen op zijn smoel en als kers op de taart een ferme schop onder zijn achterste en dat voor de manier waarop hij Kaat duidelijk maakte dat hij nooit of nimmer iets zal beginnen met een omgebouwde vent, is hij niet beschaamd? Zoiets zeg je niet.![]()
![]()
![]()
Wat zou hij er van zeggen als een vrouw vlakaf tegen hem zou zeggen dat zij nooit of nimmer iets zou beginnen met een neger? Juist hij zou er ook niet mee gediend zijn sterker nog dat zou voor hem racisme zijn dus moet hij zulke dingen ook niet zeggen tegen Kaat.
In tegenstelling tot het Amerikaanse "nigger" heeft het Vlaamse "neger" nooit een racistische of neerbuigende bedoeling gehad. Het is een verbastering van het Spaanse negro wat gewoon zwart betekent.tisaltijdiets schreef:Gelieve het woord N uit je woordenschat te halen. Het is 2018!apestaart schreef:Ik kom een beetje laat mee maar ik vind toch dat die Dries niet alleen een paar motten verdient maar eigenlijk ook een paar ferme vuistslagen op zijn smoel en als kers op de taart een ferme schop onder zijn achterste en dat voor de manier waarop hij Kaat duidelijk maakte dat hij nooit of nimmer iets zal beginnen met een omgebouwde vent, is hij niet beschaamd? Zoiets zeg je niet.![]()
![]()
![]()
Wat zou hij er van zeggen als een vrouw vlakaf tegen hem zou zeggen dat zij nooit of nimmer iets zou beginnen met een neger? Juist hij zou er ook niet mee gediend zijn sterker nog dat zou voor hem racisme zijn dus moet hij zulke dingen ook niet zeggen tegen Kaat.
De volgorde is wel omgekeerd hékingpietro105 schreef:De lap gaat deze keer naar Tamara Vereken zagen dat dries een eikel is en dat hij moet buitengegooid worden maar er zelf wel voor vallen.. Als karin ze niet betrapt had waren ze nog in bed beland zeker weten.
zeuren over wat een eikel hij is maar er wel zelf voor vallen
Dat vind ik geen zever. Wel jammer voor Tamara en het "ongelukske". Bob laat zijn eigen kind niet in de steek. Hij neemt afstand van een toekomstig kindje waar hij niet voor gekozen heeft. Het kan nog alle kanten uit. Best mogelijk dat Bob "smelt" en bijdraait en toch een goede papa wordt. Vraag is of Tamara dat nog zal toelaten.Renée schreef:Ik vind het vreemd dat mensen Pauline een moeial noemen. Wat Bob doet is onvergeeflijk: zijn eigen kind in de steek laten “ omdat hij denkt dat hij geen goede vader zou zijn, gewoon omdat hij het goede voorbeeld niet kreeg”. Wat voor een zever is dat? Hij is gewoon een lafaard en gene “ schat van een kerel” of wat Kaat ook zei.....
Dat is niet alles.Renée schreef:Ik vind het vreemd dat mensen Pauline een moeial noemen. Wat Bob doet is onvergeefelijk: zijn eigen kind in de steek laten “ omdat hij denkt dat hij goede vader is, gewoon omdat hij het goede voorbeeld niet kreeg”. Wat voor een zever is dat? Hij is gewoon een lafaard en gene “ schat van een kerel” of wat Kaat ook zei.....