Het is dan ook de dochter van haar moeder hé. Dat zegt alles denk ik.Kwast schreef:Naar Ann, lieve help wat een overjarige puber is dat. Dat mens is zo geniepig als de neten.
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Wat zijn :" neten" ???Kwast schreef:Naar Ann, lieve help wat een overjarige puber is dat. Dat mens is zo geniepig als de neten.
- Caligula
- Poster rang 5
Brandnetels. Wetenschappelijk "urtica" die krijg je dus als je op de blaren moet zitten.nounake schreef:Wat zijn :" neten" ???Kwast schreef:Naar Ann, lieve help wat een overjarige puber is dat. Dat mens is zo geniepig als de neten.

Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Neten zijn luizen (weet je wel die beestjes in iemands haar)
- pnele
- Nog geen rang
Om het toch een beetje juist te stellen: Neten zijn de eitjes van luizenjessie V. schreef:Neten zijn luizen (weet je wel die beestjes in iemands haar)

-
- Poster rang 4
Lowieke. Vragen of Bob geen empathie kent...
- ikke
- Poster rang 5
Kobe: in ziekteverlof zijnde het zotteke uithangen en dat openbaar maken!
-
- Poster rang 5
Lap voor Marianne voor het zich blijven opdringen aan Tom.
- satine
- Poster rang 5
Een heel pak lappen voor Kobe.
Waar moeit die zich eigenlijk mee? Alsof hij wat dan ook te zeggen heeft in het gemeenschapshuis.
Een verwend klein kind is het, net zoals zijn moeder.
Een ook een lap voor Luc - wat een moeial is dat toch!
Waar moeit die zich eigenlijk mee? Alsof hij wat dan ook te zeggen heeft in het gemeenschapshuis.
Een verwend klein kind is het, net zoals zijn moeder.
Een ook een lap voor Luc - wat een moeial is dat toch!
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- Contacteer:
Ik ben nog nooit zo op mijn wenken bedient wat lappen betreft. Kobe had die lap meer dan dik verdient.
Hoewel Bob zelf ook redelijk irritant bezig was
Hoewel Bob zelf ook redelijk irritant bezig was
-
- Poster rang 1
Bob begon het irritant gedoe (hoewel Kobe zich had moeten verontschuldigen), tegenover alles en iedereen, maar hoe Kobe zich daarna gedroeg was nog erger dan Karin op haar ergste momenten!
En kleine lapje voor Bob en een hele resem lappen voor Kobe, het meest irritante personage op dit moment!!!
En kleine lapje voor Bob en een hele resem lappen voor Kobe, het meest irritante personage op dit moment!!!
Life is but a joke, but I see nobody laughing.
- satine
- Poster rang 5
Geef Kobe er nog maar een paar - zo liegen! 

- Christel
- Poster rang 5
Inderdaad! Dat vond ik bijna nog triester dan de manier waarop hij Bob in eerste instantie stond uit te dagen.satine schreef:Geef Kobe er nog maar een paar - zo liegen!
En dat wil wat zeggen...

Een flinke lap van mij erbij

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Kobe!!!! Hij heeft ocharme niets gedaan, gelooft hij zijn eigen eigenlijk? En al zo kleinzierig doen, wat gaat hij doen als zijn ziekte gaat uitbreken, want wil nog niet zeggen dat je drager bent, dat je ook daadwerkelijk de ziekte gaat krijgen. Dan wil ik die persoon echt niet tegenkomen hoor.
- Nickos
- Poster rang 2
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar na gisteren vind ik dat Nancy een paar lappen verdient.
Ze was op de hoogte van hoe vijandig Kobe tegenover Kaat stond, Kaat verdwijnt, Nancy denkt 'Zou Kobe daar iets mee te maken hebben?' EN ZE ZEGT ER TEGEN NIEMAND IETS OVER. Ja, gisteren vermeldde ze het kort tegen Dieter. Wel een beetje laat. In zo'n zaken zwijg je toch niet maar vertel je toch alles dat je weet en misschien kan helpen om een persoon terug te vinden!
En dat zowel Peter als Femke geen enkele keer aan Kobe hebben gedacht slaat ook nergens op. Ze zaten er met hun neus op.
Ze was op de hoogte van hoe vijandig Kobe tegenover Kaat stond, Kaat verdwijnt, Nancy denkt 'Zou Kobe daar iets mee te maken hebben?' EN ZE ZEGT ER TEGEN NIEMAND IETS OVER. Ja, gisteren vermeldde ze het kort tegen Dieter. Wel een beetje laat. In zo'n zaken zwijg je toch niet maar vertel je toch alles dat je weet en misschien kan helpen om een persoon terug te vinden!
En dat zowel Peter als Femke geen enkele keer aan Kobe hebben gedacht slaat ook nergens op. Ze zaten er met hun neus op.