Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Van mij krijgt heel dat kantoor behoorlijke lappen . Silke een paar, omdat ze bij het minste uit haar vel springt, ze heeft gelijk wat ze zei, maar dat had ze beter op een kalmere manier en misschien ook maar niet op kantoor gedaan. Tom voor zijn heel ongepaste pleidooi voor Dries bij Judith en om Dries grotendeels buiten schot te houden. En Dries krijgt de meeste,omdat hij totaal geen inzicht heeft of wilt hebben over zijn aandeel ivm Silke. Totaal geen schuld of verantwoordelijkheidsgevoel, het lijkt allemaal wel deja vu met toendertijd Tom.
2 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Lowie, hoe opdringerig was dat
Hopelijk geeft Viv nog tegengas tegen hem.
En Tom

En Tom

0 x
-
- Poster rang 2
- x 83
- x 103
-
- Poster rang 5
- x 876
- x 1399
Lowie. Het lijkt er meer en meer op dat hij een vrouw aan de haard wil om gratis voor Linda de Pinda te zorgen. Jaloers omdat Viv ambitieus is en buiten ACE jaar andere talenten wil ontwikkelen.
En natuurlijk Tom. Een advocaat zou toch de term huisvredebreuk moeten kennen. Wellicht heeft Dries hem wel binnengelaten maar iemand in zijn eigen woning gaan bedreigen, met getuigen erbij
als de reputatie van zijn kantoor eraan gaat zal het niet aan Silke liggen maar aan hem.

En natuurlijk Tom. Een advocaat zou toch de term huisvredebreuk moeten kennen. Wellicht heeft Dries hem wel binnengelaten maar iemand in zijn eigen woning gaan bedreigen, met getuigen erbij

2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1231
- x 1609
- Contacteer:
Hebben we Christine ook een paar keer zien doen bij Tim. Raar dat dit in thuis toch al een paar keer voorkomt. In het echte leven is dit zeer onwaarschijnlijk. Meestal wordt er eerst aangebeld en wordt het geschil aan de voordeur aangekaart. dus lappen voor iedereen die dit doet of in de toekomst nog van plan is.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1591
- x 2403
Van mij ook een lap voor Lowie, die kan toch echt enkel en alleen maar aan zichzelf denken.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1231
- x 1609
- Contacteer:
Ja, Lowie. Het is alsof hij een legertje vrouwen voor hem heeft als z'n slaafjes. We hebben Tamara, die weinig respect krijgt en naar z'n pijpen moet dansen, of er worden opmerkingen gegeven. En nu zien we het gebeuren bij Viv: hij vindt dat ze maar dichter bij hem moet blijven, oppert tegenkantingen als ze vol enthousiasme spreekt over haar toekomstplannen. Hij had goed gepast in een jaren 50 wereld! 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3254
- x 1602
Ook Lowie hier, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer precies wie ik het liefst een draai om de oren zou geven..: hem, of zijn hele omgeving?
Het is toch verbijsterend dat iedereen zijn gedrag maar blijft pikken?
Ik krijg er gewoon de kriebels van hoe hij lekker egoïstisch zijn leventje leidt de hele week, en de rest knikt en buigt wel.
Ik hoop echt zo verschrikkelijk hard dat iemand hem eindelijk eens keihard met beide voeten op de vloer zet...
Het is toch verbijsterend dat iedereen zijn gedrag maar blijft pikken?

Ik krijg er gewoon de kriebels van hoe hij lekker egoïstisch zijn leventje leidt de hele week, en de rest knikt en buigt wel.

Ik hoop echt zo verschrikkelijk hard dat iemand hem eindelijk eens keihard met beide voeten op de vloer zet...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 167
- x 542
Cosyns en z'n collega.
Zo denigrerend spreken over Silke, precies het ze is een handelsgoed
Zo denigrerend spreken over Silke, precies het ze is een handelsgoed

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Zij krijgen zeker lappen, maar Ilias mag er ook wat hebben. Iedereen springt in de bres voor hem, en hij bijt bijna hun neus eraf, zo ondankbaar
En Waldek en Tom krijgen er ook nog.

En Waldek en Tom krijgen er ook nog.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 83
- x 103
Alexander. Omdat hij de confrontatie gaat opzoeken in Bar Madam.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 947
Harry & Nora, die doen alsof hun dochter nog een kleuter is.
Ze mag niet met de fiets naar Brit, maar krijgt ook niet te horen waarom. "Nee, zegt Nora, wacht tot de papa je kan brengen". Het meisje is 17, maar deze ouders vinden dat ze de waarheid (Chris leeft nog en is dus een gevaar) nog niet aankan.
Dus zegt Nora tegen Judith "ze weet niet waarom we zo ongerust zijn".
Wat een oelewappers
Ze mag niet met de fiets naar Brit, maar krijgt ook niet te horen waarom. "Nee, zegt Nora, wacht tot de papa je kan brengen". Het meisje is 17, maar deze ouders vinden dat ze de waarheid (Chris leeft nog en is dus een gevaar) nog niet aankan.
Dus zegt Nora tegen Judith "ze weet niet waarom we zo ongerust zijn".
Wat een oelewappers

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1231
- x 1609
- Contacteer:
Ook Alexander met z'n kinderachtig gedoe en getreiter. Zo laag voor een advocaat! 

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1591
- x 2403
Rosa.
Doen alsof ze Karin begrijpt en waardeert, om haar achter de rug samen met Waldek schaamteloos uit te lachen en belachelijk te maken.
Echt twee kleuters.
Doen alsof ze Karin begrijpt en waardeert, om haar achter de rug samen met Waldek schaamteloos uit te lachen en belachelijk te maken.
Echt twee kleuters.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Die krijgen allebei flinke lappen van mij. Respectloos en vooral schijnheilige vertoning.
1 x