Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 1360
- x 144
Dieter met zijn ziekelijk gedrag tegenover Vincent en zijn bemoeizucht
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 337
- x 335
Ilias en Lowie : de reden waarom werd hier al door mede forummers uitgelegd.
Ilias : de parasiet en Lowie die eist dat Viv haar reisplannen opbergt omdat zij nodig is voor boowie en voor hemzelf.
Ilias : de parasiet en Lowie die eist dat Viv haar reisplannen opbergt omdat zij nodig is voor boowie en voor hemzelf.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 337
- x 335
Het is niet meer nodigdaffy duck schreef: ↑di 04 apr 2023, 17:02De geheimhouders van de relaties. Blijkbaar een algemeen aangenomen feit tegenwoordig in Thuis: eerst Lowie en Viv, dan hebben we nog Dries en zijn verovering, om nog maar te zwijgen van Femke en Vince, die het hele gebeuren als 'a bit of fun ' ziet! Foute boel daar aan het komen!

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 7
- x 136
Die opmerking van Lowieke aan Viv vond ik er ook wel over ! Zij mag geen carriere hebben maar hij wel ? En dan zijn ze nog niet 'echt' samen.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 556
- x 687
Onze "wereldreiziger" Thilly. Chris was "overleden" in Thailand. Er zijn al zoveel aanwijzingen (al dan niet geweten) naar Thailand. Een beetje reiziger weet dat mits een kleine bijdrage in Azië alles behalve een duikboot te koop is. Het is er door en door corrupt en dat kan je die mensen soms nog niet eens kwalijk nemen gezien hun inkomen. En ja ik spreek uit ervaring.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 167
- x 275
Dieter met zijn gewoonlijke portie vergif naar Vince maar ook Vicky. Bij mijn weten heeft Vince nog altijd het recht om te weten wat zijn zoon zoal uitspookt , ook al wilt die geen contact. Echt broer en zus, je kunt er maar trots op zijn, op zo'n gedrag 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 616
- x 868
- Contacteer:
Laat ons Silke ook eens een ferme draai rond de oren geven. Je kunt nu wel gefrustreerd zijn, maar er zijn toch grenzen en wat diplomatie om met je baas om te gaan. Werk wordt maar traag of half gedaan en dan die toon aanslaan tegen je werkgever! Ja m'n ratje! Bij mij zou je al het gat van de timmerman mogen verkennen!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 109
En geef Ilias ook maar een paar ferme motten tegen zijn kop, hij is alweer bezig met stommiteiten te begaan en deze keer zijn dat strafbare feiten: Chinese goedkope fietsen verkopen voor Italiaanse fietsen, beseft die stommerik niet dat men gevangenisstraffen riskeert voor oplichterij? 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 7
- x 136
Het kan zijn dat hij niet wist dat het namaak was, net zoals hij niet wist dat de vorige fietsen gestolen waren. Maar hij maakt idd de ene blunder na de andere. Hij heeft ook geen rolmodellen. Iedereen laat hem maar doen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 556
- x 687
Maar allez Johan, blijkbaar heb je toch iets gemist hoor
Ilias wist dat heel goed want op een bepaald moment ging hij zelfs fietsen "kopen" (lees stelen) die door nonkel Didi bij de verloren voorwerpen zouden gezet worden in het politiedepot 

3 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 2174
- x 997
Inderdaad! Ilias weet prima waar hij mee bezig is en lijkt maar niet te beseffen (of het kan hem geen barst schelen, dat denk ik eerder) dat hij het alleen maar erger en erger maakt allemaal. Ik vind dit gedrag het gebrek aan een rolmodel ook compleet voorbij schieten, eigenlijk. Op zijn leeftijd hoor je zelf ook wel in te zien dat stelen en oplichting niet kan.
Dikke lap voor die irritante kwibus, ik hoop dat hij snel eens flink tegen de lamp loopt.
Hij had met zijn tengels van de stagiaire moeten blijven en moet nu op de blaren zitten, en de rest van zijn collega's daarmee ook. Van mij dus een dikke lap voor dit duo; zowel Dries als Silke gedragen zich - in mijn ogen toch - compleet onvolwassen en waardeloos...
Dikke lap voor die irritante kwibus, ik hoop dat hij snel eens flink tegen de lamp loopt.
Mja, maar daar heeft Silke haar werkgever toch echt wel in de tang, vrees ik. Dries heeft niet alleen zijn relatie met Judith om zeep geholpen met zijn belachelijk slippertje, maar er ook voor gezorgd dat ze met Silke geen kant meer uit kunnen nu, aangezien ze waarschijnlijk alle bijval zou vinden als ze na zo'n ontslag zou zeggen dat Dries misbruik heeft gemaakt van de situatie o.i.d.daffy duck schreef: ↑wo 12 apr 2023, 23:11Laat ons Silke ook eens een ferme draai rond de oren geven. Je kunt nu wel gefrustreerd zijn, maar er zijn toch grenzen en wat diplomatie om met je baas om te gaan. Werk wordt maar traag of half gedaan en dan die toon aanslaan tegen je werkgever! Ja m'n ratje! Bij mij zou je al het gat van de timmerman mogen verkennen!
Hij had met zijn tengels van de stagiaire moeten blijven en moet nu op de blaren zitten, en de rest van zijn collega's daarmee ook. Van mij dus een dikke lap voor dit duo; zowel Dries als Silke gedragen zich - in mijn ogen toch - compleet onvolwassen en waardeloos...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 31
- x 599
Ze hebben allemaal boter op het hoofd, zowel Tom als Peter hadden nog voor dat het tot seks kwam op kantoor in de gaten dat er spanningen waren tussen Silke en Dries, ze hadden hem daar moeten op aanspreken.
Ook een lap voor Karin, die het blijkbaar grappig vond dat er iets was voorgevallen tussen Dries en Silke. Vanuit haar ervaringen (zelf Dries ooit aangeklaagd voor aanranding, terwijl ze het zelf had gedaan) zou ze beter moeten weten.
Tenslotte een lap voor Tom. Uitgerekend hij die Judith tijdens hun relatie zelf herhaaldelijk bedroog, vindt het nodig om bij haar te gaan pleiten voor Dries. Vooral de zin "bij Dries is het eenmalig, dit zal nooit meer gebeuren" is totaal idioot, want hoe kan hij dat nu weten?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 616
- x 868
- Contacteer:
Is inderdaad zo. maar ik was me gisteren de bedenking aan het maken hoeveel keer dat advocatenkantoor al gediend heeft voor sex

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 2174
- x 997
Mja, daar blijf ik het toch heel lastig mee hebben... Net zo goed als dat ik moeite heb met de manier waarop Silke achteraf behandeld werd, alsof zij als grote schuldige Dries in zijn ongeluk gestort heeft of zo...
Dries is een volwassen man. Moet die echt door zijn collega's afgeremd of gecorrigeerd worden? Of gewezen worden op het feit dat hij op moet letten hoe hij met de stagiaire omgaat?

Dat is toch over heel de lijn te treurig voor woorden...

Die had denk ik bij veel andere mensen afremmend op zijn voortanden door de voortuin gegaan na zo'n gezamenlijk verleden en dan die opmerking, jaTiboko schreef: ↑do 13 apr 2023, 12:04Tenslotte een lap voor Tom. Uitgerekend hij die Judith tijdens hun relatie zelf herhaaldelijk bedroog, vindt het nodig om bij haar te gaan pleiten voor Dries. Vooral de zin "bij Dries is het eenmalig, dit zal nooit meer gebeuren" is totaal idioot, want hoe kan hij dat nu weten?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 556
- x 687
Tom alweer. Dat Silke minder goed werk levert is waar. Zij is dan ook slachtoffer van haar crush die op haar verliefdheid inging maar haar daarna ijskoud dumpte. Nu wordt ze ook nog ontslagen omdat menner de reputatie van zijn kantoor hoog wil houden. Dan zou het toch beter zijn vennoten te nemen die werk en seks gescheiden kunnen houden. Want Dries is nog altijd de meerdere van Silke en hij heeft van de situatie geprofiteerd. Zo kan het óók geïnterpreteerd worden als Silke er ruchtbaarheid aan geeft.
2 x